Olen (aina ollut) laiha nainen, mutta eipä ole miehiä ikinä näyttänyt kiinnostavan.
Kommentit (123)
Aivan kuin pelkkä laihuus riittäisi. Yhtä hyvin voisit vedota ruskeisiin hiuksiin tms.
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin mielenkiintoinen ilmiö, jota moni pohtii aika ajoin. Kyse ei olekaan yleensä pelkästä "kauneudesta", vaan yhdistelmästä psykologiaa, kehonkieltä ja sosiaalisia viestejä.
Vaikka kaksi naista olisi objektiivisesti katsottuna yhtä viehättäviä, toinen saattaa lähettää "avoinna"-viestiä, kun taas toinen näyttää tahattomasti "pääsy kielletty" -kylttiä. Kumpaa mies lähestyy helpommin?
Tämän lisäksi me olemme usein aika sokeita omalle käytökselle ja sille minkälaisia viestejä me huomaamattamme välitämme muille ympärillä oleville ihmisille. Sillä on iso merkitys kokevatko ihmiset meidät lähestyttävinä vaiko eivät.
Joillakin ihmisillä on niin sanottu luontaisesti lämmin ja kutsuva aura. Se liittyy usein itseluottamukseen, joka ei ole päällekäyvää. Jos nainen nauttii selvästi olostaan, hän säteilee positiivisuutta, vaikkei hymyilisikään, joka vetää puoleensa. Miehet lähe
----------
Hyvää analyysiä. Ehkä juuri nämä kaksi asiaa näin miehen näkökulmasta:
-Huono itsetunto = ehkäpä se kaikista epäseksikkäin asia naisessa. Mulle tulee välittömästi olo, että tavoittelen jotain mikä ei muille kelpaa...
-introverttius= Vaikea tulkita, onko nainen pahalla päällä, väsynyt vai haluaako vain olla hetken itsekseen. Introvertti ei osaa kuvata tuntemuksiaan. Pitää arvata ja se menee useimmiten pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti vassari vihreä tai sosialisti. Tai täynnä tatuointeja ja naamassa uistimia.
Uistimia naamassa? :D Varmaan ihan hyväkin nuorille naisille, että kalevit pysyvät kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas on riittänyt vientiä ihan läskinäkin. Nyt ollut vuosia normaalipainoinen ja ehkä vähän enemmän tulee kaikenmaailman kosiskelua ja lähestymisiä. En meikkaa , hiukset ollut välillä lyhyet, saatan olla tosi tyly. Ja silti. Elämä on palstatotuutta ihmeellisempää ja tämäkin on varmasti monen asian summa, että miksi joitain aina lähestytään ja toisia ei koskaan.
N33
Sun reiät on vähän kuin sähköauton lataustolpat :)
Siis miten niin...?
Olen seurustellut ensimmäisen kerran jonkun muutaman vuoden pätkän teininä, siinä toiminta oli hyvin viatonta, "reikäni" eivät olleet osallisena.
Sittemmin olin suhteessa ikävuodet 21-28, saman miehen kanssa, ehdittiin hetki asua yhdessäkin. Erottuani olin noin alle vuoden sinkku ja sittemmin ollut nykyisen mieheni kanssa.
Se, että minua on todella paljon ja sinnikkäästi pyydetty treffeille ja että miehet ovat tunteneet tai ainakin kuvitelleet tuntevansa suurta yhteyttä kanssani, ei tarkoita että olen jokaiseen treffikutsuun vastannut, aivan päinvastoin. :)
Mitään vonkauksia tai reikiin liittyvää en tähän edes laske, se on törkyhuomiota eikä mitään oikeaa kiinnostusta miehiltä.
N33
En tiedä yhtäkään miestä jota viehättäisi laihuus, yhdistettynä juurikin naapurin tyttömäisyyteen, rinnaton ja ei peffaa, luultavasti syömishäiriöinen 🤢
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtäkään miestä jota viehättäisi laihuus, yhdistettynä juurikin naapurin tyttömäisyyteen, rinnaton ja ei peffaa, luultavasti syömishäiriöinen 🤢
-----------
Mua viehättää eli nyt tiedät yhden. AA-tissit on aivan parasta. Mutta pelkkä ulkonäkö ei kanna kovin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisikin naisten itsensä keksimältä jutulta tämä koska oikeassa elämässä näyttää olevan kova menekki pulleilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakaan ei ole koskaan ollut yksikään mies kiinnostunut. Ei nuorena 45 kg/165 cm eikä nyt vanhempana 80 kg. Ihan yhtä näkymätön olen miehille olin sitten nuori ja laiha tai nyt vanha ja lihava. Pidin itseäni maailman rumimpana ihmisenä nuorena kun ei kukaan kelpuuttanut. Nyt kun katson kuvia nuoresta itsestäni, olen mielestäni todella suloinen ja mietin miksen kelvannut.
Teitkö itse koskaan aloitetta? Parantaa mahdollisuuksia jo noin 90% kun on itse aloitteellinen.
Mitä mahdollisuuksia se parantaa? Saa paremmin johonkin lyhyeen suhteeseen miehen, joka ei ole yhtään kiinnostunut?
No voi vee! Samahan se on sitten aloitteen tekevillä miehilläkin. Ole minusta nähden pariutumatta.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo vain punkeropiireissä pyörivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tulla pane*aan sua kunnolla? -M44-
(🤮) Juuri tämä on se yksi onglema miehissä. Ap
No se on ongelma ja samalla ratkaisu.
Fakta on se, että monikin nainen tarvitsee rakkautta, samoin myös seksiä, voidakseen hyvin.
Minulla on ollut uusi naisystävä nyt liki vuoden, edeltävä vaimo oli yli 20 vuotta.
Voin sanoa sen, että meillä on hyvin läheistä, vuorovaikutteista ja myös toisiamme arvostavaa, kommunikaatiota, kehonkieltä ja rakkautta.
Tämä pitää sisällään myös sen runsaan seksin harrastamisen.
Sen voin sanoa, että tärkeää on, että seksi alkaa alusta pitäen toimimaan hyvin. Alkoi kolmannella tapaamiskerralla.
Naisella pitää olla siis myös hyvä itseluottamus, että kykenee.
Ja miehenä kyllä tunnen, sen tuntee täysin myös sen pimpin kautta, onko toinen rakastunut vai ei, ja kuinka kiimainen on.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tulla pane*aan sua kunnolla? -M44-
(🤮) Juuri tämä on se yksi onglema miehissä. Ap
No se on ongelma ja samalla ratkaisu.
Fakta on se, että monikin nainen tarvitsee rakkautta, samoin myös seksiä, voidakseen hyvin.
Minulla on ollut uusi naisystävä nyt liki vuoden, edeltävä vaimo oli yli 20 vuotta.
Voin sanoa sen, että meillä on hyvin läheistä, vuorovaikutteista ja myös toisiamme arvostavaa, kommunikaatiota, kehonkieltä ja rakkautta.
Tämä pitää sisällään myös sen runsaan seksin harrastamisen.
Sen voin sanoa, että tärkeää on, että seksi alkaa alusta pitäen toimimaan hyvin. Alkoi kolmannella tapaamiskerralla.
Naisella pitää olla siis myös hyvä itseluottamus, että kykenee. 
No, alussahan se on pimppi kuumana. Muutamien vuosien kuluttua viimeistään alkaa haalentua.
Kokemuksesta voin sanoa, että luurankomaiset aiheuttavat kiusallista kolinaa peltikatolla nai*essa!
Kun olin nuori (pieni ja laiha ja lauta), ei ollut kuin yksi kiinnostunut. Lapsen saamisen myötä tuli muotoja ja vähän ylimääräistä painoa. Puolison kanssa oltu yhdessä jo 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti vassari vihreä tai sosialisti. Tai täynnä tatuointeja ja naamassa uistimia.
Rapala naamassa karkoittaa kaikki miehet, myös kalastajat.
Enemmänkin se kokonaisuus on se juttu.
Miten toimii ja liikkuuu ja ottaako kontaktia ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole näitä. Olen enemmän sellainen naapurintyttömäinen tyyliltäni. Ap
Hmm, niin minäkin. Eli ainoa ongelmasi on että olet tylsä.
Mulla miehiä jonoksi asti koska olen hauska ja rento.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, rintavuus, persevyys, reitevyys ja antavuus menee laihuuden edelle.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Etsi poikaystävä itselle, tiedät mikä kiinnostaa!
Vaikutat vain itsekkäältä ja kusipäiseltä luonteelta.
Toiset ovat riittävän hyvännäköisiä jotta edes jotku miehet pääsee sen yli...
Sinä et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ongelmani on aina ollut se, että en ole kaunis. En ollut nuorena, enkä ole nyt vanhempanakaan. Hoikka olen ollut aina, ja nuorempana kiva sekä iloinen tyttö, mutta aina olen ollut pojille ja miehille ilmaa. Nykyisin olen ihan mukava ihminen, mutta iloisuus alkaa kadota kun yksin ei huvita nauraa.
Mulle taas on aina sanottu että oon hyvän näköinen, oon kiva ja hyvää seuraa ja silti oon vaan aina ollut "yksi jätkistä" koska en ole kuitenkaan mikään tyttömäinen nainen vaan enemmänkin tullut juttuun miesvaltaisilla aloilla ja porukoissa. Kukaan ei koskaan ole ollut kiinnostunut, kun oon aina vaan kaveri, friend zonella ikuisesti.
Tämän havainnon olen minäkin tehnyt ja mietin, onkohan tästä kysymys myös ap: n kohdalla. Joiltain naisilta puuttuu se naisellisuus olemuksesta ja/tai käytöksestä ja miehiä ei tällaiset naiset yleensä kiinnosta. Eikä tarkoita niinkään kuppikokoa tai painoa, vaan sellaista jätkämäisyyttä olemuksessa ja usein myös pukeutumisessa.
T. Naisellinen nainen
Et oo stripannu eroottisesti, miten kukaan huomais muuten naista