Mitä mieltä miehestä: Olette treffeillä. Kadulla tulee vastaan tuntematon aggressiiviselta vaikuttava mies. Deitti sanoo: Olet omillasi jos
jotain tapahtuu. Aggressiivinen mies ohittaa teidät, mitään ei tapahdu. Jälkeenpäin mies selittää että tilanne pelotti häntä. Miten suhtautuisitte? Ja nyt en tarvitse kommenttia ettei suominaista kannata puolustaa, koska totuus on ettei tällaisen kommentoijat uskaltaisi puolustaa minkäänmaalaista naista.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä minua yhtään. Olin eräänä päivänä bussissa,kun suomalainen känninen slkkisluuseri tuli bussiin, ja alkoi huutamaan razz **** loukkauksia pienelle tytölle. Siis pienelle tytölle. Bussi oli täynnä nuoria ihmisiä, raavaita miehiä paljon. Ja ainoat ,jotka tätä tyttöä puolustivat olivat, minä ( vanha täti, joka pyysin tytön viereeni istumaan) ja pari muuta, nuorta naista. Miehet pysyivät visusti hiljaa, katselivat kattoon, tai ikkunasta ulos. Edes bussikuski, ( mies) ei tehnyt mitään.
Aivan varmasti, juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intin käyneenä naisena voin sanoa, että tissiposkia on suurin osa miehistä. On vielä kasvatettu siten, että luulevat, että heistä tulee perintöprinssejä ja kuninkaita. Ja eivät kestä mitään. Turha on kuvitella, että niistä on yhtään mihinkään......
Suurin osa miehistä on tosiaan nussinut tuota naarasta.
Miehet: tasa arvon nimessä naisten pitää suorittaa asepalvelus
Miehet myös: Naiset jotka käyvät armeijan ovat vain nuss....huoååå....
Ketä vastaan aggressiivinen? Naistako? Jos olisi esim. terä- tai jopa tuliase esillä, niin lähtisin paikalta pois ja mieheni myös. Ei siis jäisi tappelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Naista ei kannata puolustaa.
Miehen kanssa ei kannata pariutua, varsinkaan sinun ja kaltaisesi. Ette ole parisuhde- , ettekä isämateriaalia. Sen näkee jo ihan täällä.
Ongelman ydin tässä on mies. Jos miehet eivät olisi näin vaarallisia ja aggressiivisia, niin näitä uhkatilanteita ei syntyisi. Kyllä nämä uhkailijat ja riehujat ovat 99% miehiä. Miehille pitäisi määrätä ulkonaliikkumiskielto klo 21- 08, ja tuollaiset uhkailijat, kuten ap:n tilanteessa, ja muissa täällä kuvatuissa tilanteissa , pitäisi sulkea piikkilanka- aidalla ympäröidyllke leirille ja kaikille mäille pitäisi asettaa valvontapanta. Ja liikkuminen sallittu vain vältyämättömille asioille vartijoiden kanssa kerran viikossa 1h. Muu aika olisi pakkotyötä 15 h päivässä. Ja pitäisi kuohita nämä, koska ovat näin vaarallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon aikakaudella on yhtä tärkeää kysyä, että puolustaisiko se nainen miestä.
Ei tietenkään. Pelastaisi oman henkensä. Sellaisia muijat ovat.
Kyllä mä koen velvollisuudekseni auttaa henkilöä, jonka seurassa liikun. Tositilanteessa sitten saatan lamaantua, mutta tavoite kyllä on, että autan, miten pystyn. Naisena en varmaan voi auttaa kovin suoraan, mutta eiköhän siinä aina jotakin harhautusta tai muuta keksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies kuulostaa persulta, joka pelkää omaa varjoaakin, koska se on melko tumma.
Persu ampuu varmuuden vuoksi laukauksen,vaikka kukaan ei edes uhkaa tai käyttäydy aggressiivisesti, vaikka olisi turvallisuuden asiantuntija, ja työskeen ollut tekemisissä aggressiivisten ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uhraisin henkeni jonkun randomin tapailunaisen takia? Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M28
Tämä.
Harva suominainen haluaa puolustaa miestä ja saada puukosta kaulaan. Varsinkin, jos mies on oikeistolainen.
Nämä suominaiset luulevat, että heillä on varaa asettaa kriteerejä miehille, jossa miehen täytyy olla valmis kuolemaan naisen puolesta.
Onneksi sulla ei ole ketään naista. Ehkä ne sun lähipubin kaljaveikot puolustaa sinua, kun teille tulee tappelu huminabaarissa siitä viimeisestä Kossutilkasta?
Oon ollu vähän tällaisessa tilanteessa, jossa uhattiin väkivallalla. Tosin kaverini oli mies. Komensin sitä, että: Lähde karkuun, jos et halua tapella!
Katsoin vuorotellen sitä uhkaajaa ja kaveriani, niin tämä mun "kaveri" oli tippa linssissä, siis oikeasti oli toimintakyvytön. Ei lähtenyt karkuun, mutta ei siitä olisi ollut tappelemaankaan.
Tilanne kuitenkin selvisi ilman tappelua, mutta muutti kyllä radikaalisti käsitystä tästä "kaverista", jolla oli aina kovat puheet. Mutta sitten kun tuli tosipaikka, niin alkoi pillittää ja oli toimintakyvytön.
Typerä aloitus. Siis oikeasti typerä. Mistä sinä keksit näitä typeriä kysymyksiä.
Vastaus; pitäisin deittiä idioottina. Vain idiootti pohtii tällaisia.
Juuri ap: n kuvaileman tilanteen takia naiset pärjää armeijassa paremmin, kuin miehet, ja naisista prosentuaalisesti enemmän menee ja pärjää upseerikoulutuksessa. Koska suurin osa miehistä on ap:n kuvailemia vellihousuja. Kun ne kuulee dronen äänen, niin tulee passskat housuun.
Yleensä se mies joutuu tapauksissa katuväkivallan uhriksi. On ihan tervettä olla sekaantumatta vaaralliseen tilanteeseen. Ulkomailla se on normi ja suhtaudun siten itsekin nykyisin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri ap: n kuvaileman tilanteen takia naiset pärjää armeijassa paremmin, kuin miehet, ja naisista prosentuaalisesti enemmän menee ja pärjää upseerikoulutuksessa. Koska suurin osa miehistä on ap:n kuvailemia vellihousuja. Kun ne kuulee dronen äänen, niin tulee passskat housuun.
Naiset pärjää armeijassa koska heidän keski ikä on yli 20 vuotta. Pojat ovat 18-19vuotiaita. Ei voi verrata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uhraisin henkeni jonkun randomin tapailunaisen takia? Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M28
Tämä.
Harva suominainen haluaa puolustaa miestä ja saada puukosta kaulaan. Varsinkin, jos mies on oikeistolainen.
Nämä suominaiset luulevat, että heillä on varaa asettaa kriteerejä miehille, jossa miehen täytyy olla valmis kuolemaan naisen puolesta.
Teidän kannattaa mennä sinne Thaimassern, ja ottaa se nainen sieltä, ja katsoa, että puolustaako ne sitten teitä. Siellä se tappelu on todennäköinen monessa paikassa. Veikkaan että eivät puolusta. Eivät jää edes luoksenne, jos rahat loppuu, tai kun olette vanhoja jää pyyhkimään perhettänne ja vaihtamaan vaippojanne.
Mutta se suominainen, jonka olemus ja käytös ei ole miestä miellyttävä ( = 20- vuotias, uhkea , seksikkästi pukeutuva kaunis nainen joka antaa ymmärtää ja ymmärtää antaa) jää teidät pitkän parisuhteen jäljeen vanhana ja sairaana hoitamaan, vaikka itse ette tee niin päinvastoin.
Miehet taitaa joutua naisia useammin täysin ventovieraan tekemän väkivallan kohteeksi, joten tuo mies vain totesi, että jos hänet mukiloidaan, hän ei voi auttaa seuralaistaan.
Vierailija kirjoitti:
ei suominaista kannata puolustaa
Ap: yyyy ääääää bääääääää haukun taas suominaiset täällä av- palstalla kun a) minulla ei ole muuta tekemistä lauantai- iltana ja b) en saa naista, koska olen syrjäytynyt ja minulla mulqqu luonne - Eipähän ole niin paha mieli sitten. Yyyyyyyy ääöööööä bääääääääää
Kyseessä on voimakas, itsenäinen nainen. Suojelemalla häntä haukut suoraan heikoksi ja kykenemättömäksi. Siitäkös feministi ottaa herneet ja palot nenään ja aggressiivisin ei olekaan enää vastaantulija.
Vierailija kirjoitti:
tinderissä 90% naisista on mt-ongelmaisia ja loput tulivat treffeille vain ilmaisen kahvin tai illallisen vuoksi. ei noiden puolustamiseen kovin paljon kannata panostaa.
Ei ole. Jos susta tuntuu tuolta, niin tuo on se sun taso, mitä sä saat. Normaalit miehet löytää tinderistäkin ihan normaaleja naisia.
P- otkaisen deittiäni m-unille ja puren siltä nenän poikki. Sanon, että mitäs läksit tuntemattoman naisen matkaan, olit omillas.
Siksi sinulle ei olekaan sitä akkaa Eikä tyle..