Miksi ketoilijat tai vhh ei syö herneitä?
Eikö herneissä ole proteiiniäkin? Ihme jankutusta tulee nyt feediini kun fb nykyisin näyttää mitä sattuu, ihan täystuntrmattomien juttuja: oon nyt sairaalassa tai kissa kuoli.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ääri-ihmiset ovat kummallisia.
En ymmärrä mitä muiden ihmettelyä. Kyseenalaistetaan, tuputetaan ruokaa ja pyöritellään silmiä. Jostain syystä sokerin mänkkääjät eivät ymmärrä ettei kaikki halua tai pysty syömään leipiä ja herkkuja. En tiedä yhtään ketoilijaa, joka tekisi asiasta numeron ja huutelisi ruokavaliotaan ja vaatisi ketoruokaa.
Aamen. Söisin itse oikein mielelläni normaalisti, niitä herneitäkin, mutta suolistosairauden vuoksi ainoa sopiva ruokavalio on keto. Sitäkin pitää soveltaa. En ole ketolla vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä muiden ihmettelyä. Kyseenalaistetaan, tuputetaan ruokaa ja pyöritellään silmiä. Jostain syystä sokerin mänkkääjät eivät ymmärrä ettei kaikki halua tai pysty syömään leipiä ja herkkuja. En tiedä yhtään ketoilijaa, joka tekisi asiasta numeron ja huutelisi ruokavaliotaan ja vaatisi ketoruokaa.
Pakonomaiset herkuttelihatkin ovat ääri-ihmisiä. Mutta jotain on vialla, jos äärimmäisen tsrkasti pitää ruokavaliotaan tarkkailla. Usein, jos on haasteita elämässä, niin hallitaan sitä, mitä pystytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamen. Söisin itse oikein mielelläni normaalisti, niitä herneitäkin, mutta suolistosairauden vuoksi ainoa sopiva ruokavalio on keto. Sitäkin pitää soveltaa. En ole ketolla vapaaehtoisesti.
Terveyden vuoksi rajoitettu ruokavalio on eri asia kuin itse aiheutettu syömishäiriö.