Käykö sinua koskaan sääliksi jos joku tuntemasi aivan tavallinen työssäkäyvä mies ei löydä naista elämäänsä?
Ja olisi kuitenkin oletettavasti heteromies ja näkyisi että miestä vaivaa asia?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ole ikinä ajatellut, että miehiä pitäisi jotenkin sääliä, jos niillä ei ole vaimoa/perhettä.
Enkä kyllä ole säälinyt naistakaan, jolla ei ole puolisoa tai perhettä. Mä olen aina ajatellut, että se on niiden oma valinta. Haluavat elää yksin.
Ei sekään varmaan huono vaihtoehto ole.
Aamen, kiitos, nimenomaan just näin
Vierailija kirjoitti:
Käykö sinua koskaan sääliksi jos joku tuntemasi aivan tavallinen työssäkäyvä nainen ei löydä miestä elämäänsä?
Ei koska ap:ta kiinnosta vain kullinsa kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Pilluttomana leuka rinnassa kohti hautaa, kovista kovin kohtalo!!!! Mistä saada naista!!!! HuaaaaaarrrrrrrraaaaaaaaaatttttttTTTTTTTTTTT
Ja tämmösiäkö pitäisi sääliä, jos ovat jääneet ilman naista?
Ei hel*vetti. Naisten onni, että tuollaiset elää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Pilluttomana leuka rinnassa kohti hautaa, kovista kovin kohtalo!!!! Mistä saada naista!!!! HuaaaaaarrrrrrrraaaaaaaaaatttttttTTTTTTTTTTT
Eiköhän tässäkin kohtaa kuuluisi sääl*iä sitä naista, joka tuollaisen h*ul*lun kanssa joutuisi elämänsä pilaamaan.
Kaikista ei vaan ole par*isuhteeseen ja hyvä jos naiset ne kaukaa haistaa.
Ei kenel*lekään tuollaista puol*iso soisi.
Minä tunnen kaksi. Mieheni lapsuudenystäviä. Ollaan yli 50v. Nuo on ikisinkkuja. Sovinisteja joo, itsenäisiä kyllä. Molemmat siistejä. Toisella kaksi omistusasuntoa ja toisella yksi (velattomia nyt). Ensimmäinen ainakin jo 20v sitten sijoitti osakkeisiin jo. Jälkimmäinen on yrittäjä ja toimeentuleva. En sääli. Ovat minunkin ystäviä. Kumpikaan ei lienee mitään kodinjakoparisuhdetta ole yli 20 vuoden tuttavuutemme aikana halunnut edes. Molemmat varsin persoonallisia. Heteroita silti. Vähä-älyisiä ei kumpikaan. Turha survoa kaikkia samaan muottiin. Tai edes yrittää.
Ei käy. Suku- ja tuttavapiirissä muutamakin yksin elävä mies. Ihan fiksuja, siistejä, kouluttautuneita, työssäkäyviä miehiä. Suuntautuneisuudesta en tiedä.
Ei käy, siihen on todennäköisesti syynsä. En ole enää sinisilmäinen miesten suhteen. Moni kakku päältä kaunis, sanotaan.
Olisi ollut omassa elämässä kiva käydä jonkun ihanan naisen kanssa matkustelemassa ja kulkemassa erilaisissa tapahtumissa käsi kädessä. Yök hyi olen vähän romantikko kylläkin.
Suomalainen mies kun ei puhu, ei pussaile eikä kulje käsi kädessä.
ap
Miten tuo liittyy aloitukseen enää mitenkään? Muutenkin tuo kuulosti enemmän siltä kuin ChatGPT yrittäisi olla henkevä.