Käykö sinua koskaan sääliksi jos joku tuntemasi aivan tavallinen työssäkäyvä mies ei löydä naista elämäänsä?
Ja olisi kuitenkin oletettavasti heteromies ja näkyisi että miestä vaivaa asia?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan, mutta tiedän, että syynä ovat miehen edellyttämät perinteiset sukupuoliroolit täydellisesti noudatettuna. Käytännössä siis miehelle ei jää urbaanissa ympäristössä mitään roolia, vaan kaikki työt jäävät naiselle. Tähän kun vielä yhdistetään miehen matala koulutus ja pieni palkka, sekä kaiken läpäisevä rasismi huonoine vitseineen, on diagnoosi valmis.
Perinteiset sukupuoliroolit eivät ole yhtään huono juttu. Päinvastoin! Sellaisia nimenomaan tarvittaisiin nyt melkeinpä enemmän kuin koskaan. Yhteiskunta alkaisi monilta osin voimaan paljon paremmin, jos palattaisiin perinteisiin sukupuolirooleihin.
Miten niin ei jäisi miehelle mitään roolia? Mies kävisi palkkatöissä, nainen hoitaisi kotia. Mielestäni oivallinen työnjako.
Kyllä perinteisissä roolijaossa nainen yleensä kärsii. Emme halua siihen takaisin.
Sitä paitsi tuohon ei ole minkäänlaisia taloudellisia edellytyksiä, joten turha haikailla.
Ei pätkääkään. Sääli on sairautta.
Ei käy sääliksi, sillä sääli on sairautta.
Tuntemani yksinäiset työssäkäyvät miehet: eivät katso päälle, eivät tervehdi, eivät puhu mitään, hiipivät pitkin seinänvierustoja, kantavat jotain outoa kassia aina mukanaan ja ovat rumia ja 50+ vuotiaita.
Maailma on nykyään niin julma: yhä enemmän pinnalliset arvot nostavat päätään. Olet vain väline joista joku hyötyy. Inhimillisyys on jossain mutta sitä on nykyään vaikeaa tavoittaa. Mutta mitä uniikimpi asia niin sen arvokkaampi. Jos löytää sen niin hengelliset arvot voittavat 100-0 pinnallisuuden. Tähän uskon ja olen aina uskonut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan, mutta tiedän, että syynä ovat miehen edellyttämät perinteiset sukupuoliroolit täydellisesti noudatettuna. Käytännössä siis miehelle ei jää urbaanissa ympäristössä mitään roolia, vaan kaikki työt jäävät naiselle. Tähän kun vielä yhdistetään miehen matala koulutus ja pieni palkka, sekä kaiken läpäisevä rasismi huonoine vitseineen, on diagnoosi valmis.
Perinteiset sukupuoliroolit eivät ole yhtään huono juttu. Päinvastoin! Sellaisia nimenomaan tarvittaisiin nyt melkeinpä enemmän kuin koskaan. Yhteiskunta alkaisi monilta osin voimaan paljon paremmin, jos palattaisiin perinteisiin sukupuolirooleihin.
Miten niin ei jäisi miehelle mitään roolia? Mies kävisi palkkatöissä, nainen hoitaisi kotia. Mielestäni oivallinen työnjako.
Tapauksen miehen brutto
"Perinteisissä sukupuolirooleissa on se vika, etteivät naiset enää halua niihin (tuskin ovat koskaan halunneet)"
Voi, aika monikin nainen haluaa!
"Tiktokissa trendaa nyt ilmiö, joka heittää sukupuoliroolit vuosikymmenten taakse"
"Ne ovat tehneet hänestä myös yhden tämän hetken tunnetuimmista tradwifeista. Sosiaalisen median aihetunniste #tradwife viittaa termiin "traditional wife" eli perinteiseen kotirouvaan. Tämän hashtagin alla naiset juhlistavat ja esittelevät elämäänsä kotiäitinä."
Mutta antaa toki palstafeministien uskoa feikkitietoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surkea yritys kerjätä sääliä jollekin äijälle joka ei pärjää naisten kanssa, mutta jonka silti pitäisi saada nainen.
On tällaisia naisiakin. En sääli, mutta tunnen myötätuntoa. Suurin osa toivoo elämänkumppania.
Aloitus onkin vain taas uusin postaus aiheesta Miksi naiset ei suostu tyydyttämään miesten haluja miesten laadusta ja omista haluistaan riippumatta.
Miten lukihäiriöinen pitää olla että saa aloituksen tarkoittamaan tota. Pitäisikö sinun lopettaa tuo miesvihan lietsominen.
No, jos pystyt asettumaan toisten ihmisten asemaan, tuolta aloitus näyttää meidän naisten kannalta katsottuna.
En ole koskaan löytänyt naista. Töissä 17 vuotta mutta tänä vuonna aion erota työstä ja aion ehkä vaihtaa alaa.
En ryyppää enkä polta tupakkia. On harrastuksia. Elämäni ollut varsin tylsää viimeiset 20 vuotta enkä ole saavuttanut mitään.
Mä en kyllä ole ikinä ajatellut, että miehiä pitäisi jotenkin sääliä, jos niillä ei ole vaimoa/perhettä.
Enkä kyllä ole säälinyt naistakaan, jolla ei ole puolisoa tai perhettä. Mä olen aina ajatellut, että se on niiden oma valinta. Haluavat elää yksin.
Ei sekään varmaan huono vaihtoehto ole.
Moni on myös ihan omasta tahdostaan itsekseen. Jos ei halua jakaa omaa arkeaan toisen kanssa eikä myöskään irtoseksi tai yhden yön jutut kiinnosta. Vähitellen tuohon tottuu/ juurtuu niin tehokkaasti ettei enää voisi edes kuvitella itselleen mitään suhdekuvioita tai säätämistä. Olen myös huomannut että tätä joutuu jatkuvasti muille selittämään, miksei ole "löytänyt" elämäänsä "vieläkään" naista/miestä/kumppania. Jos ei vaan kiinnosta niin se ei olisi sillon mitään löytymistä vaan ensinnäkin itsensä rääkkäämistä sekä toisen osapuolen ajan tuhlaamista
Vierailija kirjoitti:
Maailma on nykyään niin julma: yhä enemmän pinnalliset arvot nostavat päätään. Olet vain väline joista joku hyötyy. Inhimillisyys on jossain mutta sitä on nykyään vaikeaa tavoittaa. Mutta mitä uniikimpi asia niin sen arvokkaampi. Jos löytää sen niin hengelliset arvot voittavat 100-0 pinnallisuuden. Tähän uskon ja olen aina uskonut.
Ap
Monet pariskunnat ovat yhdessä muista kuin pinnallisista syystä. Sitten niiden muiden syiden on toki oltava läsnä. Sellaisia ominaisuuksia voi kukin itsessään kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surkea yritys kerjätä sääliä jollekin äijälle joka ei pärjää naisten kanssa, mutta jonka silti pitäisi saada nainen.
On tällaisia naisiakin. En sääli, mutta tunnen myötätuntoa. Suurin osa toivoo elämänkumppania.
Juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ole ikinä ajatellut, että miehiä pitäisi jotenkin sääliä, jos niillä ei ole vaimoa/perhettä.
Enkä kyllä ole säälinyt naistakaan, jolla ei ole puolisoa tai perhettä. Mä olen aina ajatellut, että se on niiden oma valinta. Haluavat elää yksin.
Ei sekään varmaan huono vaihtoehto ole.
Juu, pahinta ovat utelijat ja parittajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus onkin vain taas uusin postaus aiheesta Miksi naiset ei suostu tyydyttämään miesten haluja miesten laadusta ja omista haluistaan riippumatta.
Miten lukihäiriöinen pitää olla että saa aloituksen tarkoittamaan tota. Pitäisikö sinun lopettaa tuo miesvihan lietsominen.
No, jos pystyt asettumaan toisten ihmisten asemaan, tuolta aloitus näyttää meidän naisten kannalta katsottuna.&nb
Jos yrittäisit ottaa lukemasi sellaisenaan etkä etsisi piilomerkityksiä?
Käykö sinua koskaan sääliksi jos joku tuntemasi aivan tavallinen työssäkäyvä nainen ei löydä miestä elämäänsä?
^
Ilmiö saa trendata ihan vapaasti. Itse olen ollut saman miehen kanssa 21 vuotta ja meillä on lapsia. Onnellisia olemme olleet.
Mies on hoitanut kaiken ruuanlaiton, kaupassakäynnin ja siivouksen omasta aloitteestaan koko parisuhteemme ajan. Molemmat käymme töissä.
Mies on saanut esimerkin omalta isältään, samoin kuin sen, että naiselle ostetaan aika-ajoin lahjoja ja kukkia.
Sellaista se on, kun miehellä on terve itsetunto ja terve sukupuoli-identiteetti.
Vierailija kirjoitti:
Ei pätkääkään. Sääli on sairautta.
En sanoisi noin. Myötätunto toisia ihmisiä kohtaan (ja myös eläimiä kohtaan) on positiivinen ja inhimillinen piirre monissa ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se edellyttäisi sitä, että nainen haluaisi olla sidottu kotiinsa ja olemaan synnytyskone. Mies saisi olla kodin ulkopuolella vapaasti, koska mikä muka takaa, että hän hoitaisi kuitenkaan sitä omaa tonttiaan?
Aika paska diili naisen kannalta. Odotan millä yrität kaupata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Pilluttomana leuka rinnassa kohti hautaa, kovista kovin kohtalo!!!! Mistä saada naista!!!! HuaaaaaarrrrrrrraaaaaaaaaatttttttTTTTTTTTTTT
Ootkohan sinä uudelleen syntynyt appiukko, joka kännipäissään istui penkillä hokemassa "hu*ora, hu*ora, huo*ra" ja anoppiparka siinä soperteli että "minä en välitä".
Anoppiraukka oli pieni ja kovan työn näännyttämä miehensä kynnysmatto.
Apellekin nainen oli kai yhtä kuin hu*ora, vaikka itsellään se lehtolapsi oli. Että kukahan se huo*ra oikeastaan siinäkin huushollissa oli.
En pysty kyllä antamaan arvoa miehelle enkä hänen mielipiteilleen, jos toisia noin nimittelee. Häpeä!
Saattaa olla miehiin päinkin?
🇺🇦🇮🇱