Fiilikset lopahti miestä kohtaan kun näin hänen kodin
Okei, ymmärrän ettei miehille välttämättä sisustusasiat ole niin tärkeitä mutta alkoi naurattamaan ja itkettämään yhtäaikaa kun ensimmäistä kertaa kävin nyt hänen luonaan. Oli kuin tuulahdus jostain ysäriltä; mäntykalusteita haettu jostain kierrätyskeskuksesta, pattihella ja keittiössä todella ruma KARJALA-peilikello. Olohuoneessa kirjahyllyn virkaa toimittivat metalliset varastohyllyt, cd-levyjä oli lattioilla pinoissa ja mattoina kulahtaneet räsymatot. Ja eipä unohdeta levitettävää Rocky-vuodesohvaa! Nurkassa tietokone ja pelituoli, jossa kahvikuppien määrästä päätellen mies viettää runsaasti aikaa.
Mies on hyväpalkkaisessa työssä, joten rahasta ei olisi pieni panostaminen kotiin kiinni. Itse hän on ihan siisti, ei nyt mikään trendikäs pukeutuja mutta ookoo kuitenkin.
Ei tämä olisi ehkä nuorempana haitannut, mutta tässä vaiheessa etsin sellaista miestä jonka kanssa voisin muuttaa yhteen ja haaveilen myös lapsista. Taitaa olla tämän tapauksen kanssa turhan suuri vuori kiivettävänä...
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Minulle käynyt myös samoin. Menin ekaa kertaa kylään nelikymppisen miehen luokse, joka oli ihan keskituloisessa vakityössä, ei lapsia, lemmikkieläimiä eikä autoa , joihin uppoaisi rahaa ja harrastukset myös edullisia. Eli rahaa pitäisi olla. Silti asunto oli kaupungin vuokrayksiö ja kalusteet varmaan samoja mitä hän ostanut silloin kun muuttanut nuorena omilleen asumaan. Miten joku nelikymppinen voi viihtyä sellaisessa?
Mitä siitä?
Minä törmäsin mieheen jolla pari huonekalua kaksiossa ja kissankarvoja, roskaa ja pari kissanoksennustakin olleet jo kauan lattialla. Teki pahaa kävellä sukkasillaan ja tuntui kornilta kun kuitenkin käsidesiä ekana tarjottiin. Työssäkäyvä ja itsensä siistinä pitävä mies
Näinhän se easymodeilla, jo tyylivirhe riittää vaikka itse mies olisi ok.
Silti ette voi myöntää että se easymode on totta!
Mies väisti tikittävän aikapommin.
Itsekin alitajusesti vaistosit, että miehen on parempi olla jonkun nuoremman kanssa.
Hyh hyh, noi on karmeita. Nuorena tuli noita nähtyä, mutta onneksi ei enää tarvitse sinkkumiesten kämpissä käydä.
Ihme narsisteja naiset kun pitäs miehen kämppä olla sisustettu täsmälleen naisen maun mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihme narsisteja naiset kun pitäs miehen kämppä olla sisustettu täsmälleen naisen maun mukaisesti.
AP:n toive löytää jostain hyvätuloinen mies, jonka rahoilla vosi sisustaa lässähti ja se tuli pettyneenä avautumaan palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n toive löytää jostain hyvätuloinen mies, jonka rahoilla vosi sisustaa lässähti ja se tuli pettyneenä avautumaan palstalle.
Niin. Sehän on hyvä, että äijästä heti näkee ettei siihen kannata enempää aikaa tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, naiset sisustavat valkoisella ja tylyttävät miehiä skumppalasin äärellä vaahtopallot pöksyissä. Miehistä on tullut millenaalinaisten ovimattoja ja seuraavassa lauseessa ihmetellään, kun miehet pihtaavat siittiöitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sehän on hyvä, että äijästä heti näkee ettei siihen kannata enempää aikaa tuhlata.
Ei kannata. tik tak tik tak.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailit jotain 75-vuotiasta koska oli cd-levyjä?
Kävin hiljattain omat cd-levyni kellarista ja olen taas alkanut kuunnella niitä perinteisellä soittimella, koska jatkuva älylaitteiden kanssa vehtaaminen ja lyhytjännitteisyys on alkanut ärsyttää. Olen 45.
Mä oon vetänyt hiukan enemmän taaksepäin. Mulla on Philipsin vanha putkiradio ja keitän kahvit mutteripannulla.
Lyhytjännitteisyyden kasvamisen takia olen myös lopettanut suoratoistopalvelut. Katson TV:tä silloin kun sieltä jotain mielenkiintoista tulee. Dobamiini koukut Tik-Tokit ja Instagarmin olen hylänyt.
Mulla kanssa vanha radio käytössä. Olisi CD-soitinkin, mutta annoin sen kotoa muuttaneelle tytölle mukaan ja levyt myös.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se paljon kertoo, varsinkin epäsiisteys ja oudotläjät tavaraa.
Mun mieheni koti oli siisti, sisustuksessa käytetty värejä, panostettu jopa kukkiin, servetteihin ja kynttilöihin kun tulin ensimmäisen kerran hänen luokseen.
Teki vaikutuksen 30v sitten ja yhä mies on se joka mm kattaa päivällispöydät meillä kun tulee ruokavieraita.
Eli mies on homo .
Itse olisin todella tyytyväinen tuollaisesta näkymästä. Se tarkoittaisi, ettei mies ole todennäköisesti lainkaan kiinnostunut sisustamisesta, suuntaan eikä toiseenkaan, mutta jos on hyväpalkkaisessa työssä, niin todennäköisesti naisena saisin sisustaa oman mieleni mukaisesti ja mies osallistuisi kuluihin jonkun verran.
Oma isäni ei koe mitään tarvetta vaihtaa huonekalujaan uusiin, vaikka ne ovat aivan kulahtaneita. Häntä ei yksinkertaisesti kiinnosta. Ei ole yleisesti pihi, vaan käyttää kyllä rahaa niihin asioihin mihin haluaa, eli autoihin ja muihin harrastuksiin. Isällä on parin miljoonan omaisuus.
Olen nähnyt monta miehen kotia. Yleensä epäsiisti, pölyä vähän joka nurkassa, tiskit tiskaamatta. Kaikkein siistein koti on ollut työttömällä miehellä jota tapailen. Ehkä sillä onkin aikaa siivota koska on työtön. Olen siis tapaillut sitä jo yli vuoden. Asuin se luona 3 kuukautta koska oli putkiremontti talossa jossa asun. En viitsinyt muuttaa tavaroitani uuteen asuntoon joten muutin tapailumiehen luokse.
Minustakin tää on sikäli hyvä tilanne, että saat sisustaa niin kuin itse haluat, jos miestä ei yhtään kiinnosta se. Toisaalta, jos tuo ON sille mieluinen, harkittu sisustustyyli, niin sitten teidän ei kannata muuttaa yhteen.
Uskoisin kumminkin, että sitä ei vain kiinnosta. Aika monet miehet on sellaisia, että pelkkä käytännöllisyys ja mukavuus kiinnostaa. Jotkut tykkää kyllä, kun nainen sisustaa, mutta itse eivät vain osaa.
Joillakin, joilla on nätti kämppä, se on naisen sisustama. Pahimmassa tapauksessa exän tai salaisen nyxän, mutta voi olla myös äidin (jos nuori mies), sisaren, tyttären tai kaverin. Eli sisustuksesta ei voi ihan hirveästi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Hyh hyh, noi on karmeita. Nuorena tuli noita nähtyä, mutta onneksi ei enää tarvitse sinkkumiesten kämpissä käydä.
Toivottavasti tulevaisuutesi pysyy käsikirjoitettuna.
No joo, mikähän se pattihella on? Siis hella, missä on valurautaiset keittolevyt, niinkö? Mikä hämmästyttävä spektaakkeli.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että aika pinnallinen ja epäoleellinen asia saa hylkäämään potentiaalisen elämänkumppanin. Miehet nyt vaan useimmiten valitsee käytännöllisyys ja helppous edellä sisustuksensa. Naiset sisustaa ajatuksella mikä näyttäis hyvältä sisustuslehdessä. En ole sovinisti enkä vanhoillinen mutta näin se useimmiten menee.
No ei tosiaankaan. Minä olen sisustanut kotini itselleni mieleisillä väreillä, esineillä ja tavaroilla niin että koti tuntuu oikeasti minun kodiltani ja siellä on hyvä olla. Kaukana sisustuslehteen kelpaavasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt monta miehen kotia. Yleensä epäsiisti, pölyä vähän joka nurkassa, tiskit tiskaamatta. Kaikkein siistein koti on ollut työttömällä miehellä jota tapailen. Ehkä sillä onkin aikaa siivota koska on työtön. Olen siis tapaillut sitä jo yli vuoden. Asuin se luona 3 kuukautta koska oli putkiremontti talossa jossa asun. En viitsinyt muuttaa tavaroitani uuteen asuntoon joten muutin tapailumiehen luokse.
Lemppasitko miehen sitten kun putkiremontti valmistui?
Minulle olisi leiskuva "red flag", jos nainen sanoisi hänen kodin. Jos kielitaito on tasolla his home, niin olisi ollut viimeinen tapaaminen.
Kyllähän se paljon kertoo, varsinkin epäsiisteys ja oudotläjät tavaraa.
Mun mieheni koti oli siisti, sisustuksessa käytetty värejä, panostettu jopa kukkiin, servetteihin ja kynttilöihin kun tulin ensimmäisen kerran hänen luokseen.
Teki vaikutuksen 30v sitten ja yhä mies on se joka mm kattaa päivällispöydät meillä kun tulee ruokavieraita.