Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiilikset lopahti miestä kohtaan kun näin hänen kodin

Vierailija
24.01.2026 |

Okei, ymmärrän ettei miehille välttämättä sisustusasiat ole niin tärkeitä mutta alkoi naurattamaan ja itkettämään yhtäaikaa kun ensimmäistä kertaa kävin nyt hänen luonaan. Oli kuin tuulahdus jostain ysäriltä; mäntykalusteita haettu jostain kierrätyskeskuksesta, pattihella ja keittiössä todella ruma KARJALA-peilikello. Olohuoneessa kirjahyllyn virkaa toimittivat metalliset varastohyllyt, cd-levyjä oli lattioilla pinoissa ja mattoina kulahtaneet räsymatot. Ja eipä unohdeta levitettävää Rocky-vuodesohvaa! Nurkassa tietokone ja pelituoli, jossa kahvikuppien määrästä päätellen mies viettää runsaasti aikaa. 

Mies on hyväpalkkaisessa työssä, joten rahasta ei olisi pieni panostaminen kotiin kiinni. Itse hän on ihan siisti, ei nyt mikään trendikäs pukeutuja mutta ookoo kuitenkin. 

Ei tämä olisi ehkä nuorempana haitannut, mutta tässä vaiheessa etsin sellaista miestä jonka kanssa voisin muuttaa yhteen ja haaveilen myös lapsista. Taitaa olla tämän tapauksen kanssa turhan suuri vuori kiivettävänä... 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailit jotain 75-vuotiasta koska oli cd-levyjä?

Kävin hiljattain omat cd-levyni kellarista ja olen taas alkanut kuunnella niitä perinteisellä soittimella, koska jatkuva älylaitteiden kanssa vehtaaminen ja lyhytjännitteisyys on alkanut ärsyttää. Olen 45.

Vierailija
22/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä aikanaan samaa tyyliä, ja nyt meillä on yhdessä sisustettu kiva koti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on aina sata hiuslakka pulloa  ja kaikenlaisia muita hajusteita ja aineita vessa täynnä ettei naisen kanssa viitsi asua.

Ei minulla ainakaan ole, mutta en silti viitsisi asua SINUN kanssasi.

Mitenkäs oma perhe? Lapsiahan sinulla ole eikä tule.

Vierailija
24/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
25/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse erosin naisesta kun tajusin ettei se osannut vaihtaa edes autoon jarrupalaa :D eikä korjaamaan tietokonetta. tavoitteena tosiaan perheen perustaminen ja kuvittelis että ihmisen pitäis tuollaiset aikuisena kyetä jo tekemään

Korjaamaan tietokonetta?????????????????????????????????????????????????

26/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Oliko likaistakin? 
Jos mies ei huolehdi ympäristöstään yhtään, ei hänestä ole vakavaan suhteeseen saati perhe-elämään, valitettavasti. Jos ei tuohon ikään mennessä ole oppinut vaan menee kaikesta mahdollisimman vähällä vaivalla, se ei povaa hyvää.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä aikanaan samaa tyyliä, ja nyt meillä on yhdessä sisustettu kiva koti.

"yhdessä"? eli mies maksoi ja sinä rahtasit kämpän täyteen sisustuskrääsää ja muumimukeja

Vierailija
28/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että aika pinnallinen ja epäoleellinen asia saa hylkäämään potentiaalisen elämänkumppanin. Miehet nyt vaan useimmiten valitsee käytännöllisyys ja helppous edellä sisustuksensa. Naiset sisustaa ajatuksella mikä näyttäis hyvältä sisustuslehdessä. En ole sovinisti enkä vanhoillinen mutta näin se useimmiten menee.

Vierailija
29/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin hiljattain omat cd-levyni kellarista ja olen taas alkanut kuunnella niitä perinteisellä soittimella, koska jatkuva älylaitteiden kanssa vehtaaminen ja lyhytjännitteisyys on alkanut ärsyttää. Olen 45.

Mä oon vetänyt hiukan enemmän taaksepäin. Mulla on Philipsin vanha putkiradio ja keitän kahvit mutteripannulla. 

Lyhytjännitteisyyden kasvamisen takia olen myös lopettanut suoratoistopalvelut. Katson TV:tä silloin kun sieltä jotain mielenkiintoista tulee. Dobamiini koukut Tik-Tokit ja Instagarmin olen hylänyt.

Vierailija
30/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koti on tip top, ei kuulu lip lop. Kuuluu pimpom ja sitten kuuluu lip lop jos koti on tip top.

Vierailija
31/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on aina sata hiuslakka pulloa  ja kaikenlaisia muita hajusteita ja aineita vessa täynnä ettei naisen kanssa viitsi asua.

Jaa, mulka ei ole ainuttakaan hiuslakkapurtiloa eikä edes voidepurnukoita. Oon setan ja sun mukaan varmaan mies. 

Vierailija
32/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"yhdessä"? eli mies maksoi ja sinä rahtasit kämpän täyteen sisustuskrääsää ja muumimukeja

Katsotko liikaa jenkkiläisiä tv-ohjelmia. Tässä maassa kummankin eurot on tuiki tarpeen jos meinaa hengissä pysyä, sittenkin on siinä ja siinä ja voi olla pakko kääntyä myös muiden tahojen, kuten kelan ja diakonin, puoleen. 

Kiitos riikan ja petterin. 

Vierailija
33/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisutaminen on niin mummomaista. Siinä vaiheessa kun kaiken pitää jotenkin sopia yhteen ja toisiinsa - järkevä ihminen kävelee ovesta ulos. 

Kaikenlaisen sisustusrojun hankkiminen kotiin on turhaa.

Vierailija
34/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vetänyt hiukan enemmän taaksepäin. Mulla on Philipsin vanha putkiradio ja keitän kahvit mutteripannulla. 

Lyhytjännitteisyyden kasvamisen takia olen myös lopettanut suoratoistopalvelut. Katson TV:tä silloin kun sieltä jotain mielenkiintoista tulee. Dobamiini koukut Tik-Tokit ja Instagarmin olen hylänyt.

Hieno juttu. Minä oon kans tiktokin hylänny. Aion lukea myös kirjan tänä vuonna, en ole pystynyt lukemaan vuosikymmeneen ainakaan, ylikin. Yritän myös iltaisin olla näpräämättä tätä kännykkää, pyrin siihen että täyttelisin ristikoita, en ole vielä saanut siitä totuttua tapaa, mutta ristikkolehti on yöpöydän laatkossa. 

Täytyy palata pikkuhiljaa elämän alkulähteille, täältä digihelvetistä. 

Töytyy myös kokeilla tota, että katsoisi vain oikeaa tv:tä, eikä suoratoistopalveluita. 

N53

Vierailija
35/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän hän ajattelee sinun sisustustyylistäsi? Matot viivoittimella laitettu ja kristallinruunu?

Näin. Naisetkin osaa kyllä sisustaa miehen ulos. Säälittää ja naurattaakin perheet missä mies on jotenkin ihan orpona ja hiljaa siinä naisen vierellä, kun sisustus on jotain sisustuslehdistä tai pinterestistä matkittua mielikuvituksetonta ja persoonatonta sillisalaattia tai niin valkoista ettei mies uskalla pitää sohvalla edes värikkäitä vaatteita. Viltti sohvan suojana ja järjetön määrä tyynyjä naisen viimeisen sanan mukaisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän