Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mitat on 93-69-102

Vierailija
28.04.2007 |

Tuleeko mieleen vaan läski??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin perseetön läski ammun itteni kun saan vain aialliseksi.

Vierailija
2/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä yritän kaikin tavoin päästä tosta läskilantiosta, eikä mikään tunnu tehoavan;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt itseäni lihavana, vaan itseasiassa ihan kaunisvartaloisena. Mutta tuo lantionmittakin riippuu vähän siitä onko suomalaisittain littana takamus ja leveä lantio vai sopusuhtainen lantio ja taaksepäin työntyvä ;oD latinopeppu. ;oD Minä olen tuota jälkimmäistä tyyppiä ja todellakin varsin tyytyväinen vartalooni. Ainoastaan farkkujen ostaminen on haastavaa kun muuten menisi pienet koot, mutta takamus ei yksinkertaisesti mahdu housuihin ja jos taas ottaa isomman koon, on vyötärö niin löysä, että pussittaa rumasti.

Vierailija
4/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole koskaan pitänyt itseäni lihavana, vaan itseasiassa ihan kaunisvartaloisena. Mutta tuo lantionmittakin riippuu vähän siitä onko suomalaisittain littana takamus ja leveä lantio vai sopusuhtainen lantio ja taaksepäin työntyvä ;oD latinopeppu. ;oD Minä olen tuota jälkimmäistä tyyppiä ja todellakin varsin tyytyväinen vartalooni. Ainoastaan farkkujen ostaminen on haastavaa kun muuten menisi pienet koot, mutta takamus ei yksinkertaisesti mahdu housuihin ja jos taas ottaa isomman koon, on vyötärö niin löysä, että pussittaa rumasti.

No mulla se " latinolantio" !

Mä inhoan sitä, läskipeffaa, mutta mies rakastaa sitä...TÄH???eikä kaikki haluakaan alipaino-mannekiinejä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi