Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia.

Vierailija
23.01.2026 |

Tätä olen miettinyt kyllä. Asiat on ihan hyvin, mut ykspuolinen kiinnostuminen aina kyseessä? 

Ikä 40v ja 190 cm pitkä vähän mahaa.

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itsekkään normaalipainonen on ylipainoa ja mahaa, mutta olen silti laskenut rimaa samanlaiseen, mutta olen yleensä saanut pakit.

Ja tulet aina saamaan pakit.  Ei ne sinun vaihteleva pituutesi päivästä riippuen 184- 190 cm ja siistit farkkusi kiinnosta ketään.

Toivottavasti sairastut syöpään.

Vierailija
122/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän itse haukkui minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs välitä mitä musta jauhetaan koska ei tippaakaan kiinnosta.

Vierailija
124/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä läpällä saat päiväkahviseuraa

Hyvällä tuurilla kohtaat sen oikean

Hyvällä asenteella elämään todennäköisyydet kasvavat

Jollakin todennäköisyydellä löydät itsesi keskeltä parisuhdeh*lvettiä

Hyvällä huolitellulla ulkonäöllä saat pinnalliset ihmiset kimppuusi

Hyvällä persoonalla saat sen mitä etsit

Hyvällä ulosannilla ja persoonallasi kykenet valitsemaan sen mitä etsit.

Vierailija
125/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhdas ja siisti?  Eikä nuuskaa huulessa? Et haise pahalle?

Vierailija
126/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksat kuitenkin jankuttaa samasta asiasta vuosikaudet. Etkä silti suostu ymmärtämään mitä sinulle vastataan.

Pääasiassahan täällä kuulee pelkkää vittuilua

-eri

Vierailija
127/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksat kuitenkin jankuttaa samasta asiasta vuosikaudet. Etkä silti suostu ymmärtämään mitä sinulle vastataan.

Pääasiassahan täällä kuulee pelkkää vittuilua

-eri

Joo olen huomannut sen, en oikein enää jaksa, en tajua tätä porukkaa

Vierailija
128/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko puhdas ja siisti?  Eikä nuuskaa huulessa? Et haise pahalle?

Olen puhdas ja siisti, käytän hajuvettä ja mulla on siisti tyyli, mut en kiinnosta vain naisia.

Vierailija
129/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne missä on naisia. Taidenäyttelyihin, museoihin, kahviloihin, työväenopiston ja aikuisopiston kielitunneille, yleisöluennoille ja tietotekniikkakursseille. Työviksen kursseilla ja luennoilla on aktiivisia fiksuja naisia, miehiä vähän eli ei kilpailua.

Vierailija
130/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinne missä on naisia. Taidenäyttelyihin, museoihin, kahviloihin, työväenopiston ja aikuisopiston kielitunneille, yleisöluennoille ja tietotekniikkakursseille. Työviksen kursseilla ja luennoilla on aktiivisia fiksuja naisia, miehiä vähän eli ei kilpailua.

Mä käyn baareissa ja kahviloissa paljon mut en kiinnosta ketään, olen aina jotenki ulkopuolinen ei mulla oikein ole edes kavereita

Vierailija
131/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kun nuorempana kyllä kelpasin, ehkä sitten se lihominen ja ikä vaikuttaa enempi.

Vierailija
132/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitte olen ujo ja mun seuras ei vain kukaan viihdy.

Vierailija
133/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olen miettinyt mikä tässä mättää, varmaa tarvii sitä terapiaa

Vierailija
134/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten olen liian takertuva innokas pommittaa viestejä haluan nopeasti nähdä, emmä tiedä, mä oon tällänen add tapaus vähän, mutta kun toista ei koskaa kiinnosta laittaa viestiä ja sillee tunnen itteni ihan että jaa kukaa ei kiinnostu ja ite kiinnostun.

Vierailija
135/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä pitäs olla jotenki erilainen ja emmä tiedä, joku mus nyt mättää.

Vierailija
136/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta olemasta kehitysvammainen, mölisevä työtön ääliä. Aloita olemaan menestyvä, hyvännäköinen ja rahoissaan oleva mies joka etenee urallaan. Ja äläkä nyt helvetti vaan mene asumaan missään Vantaalla.

Vierailija
137/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita kuntosaliharrastus ja pudota painoa. Kummasti naiset alkaa kiinnostumaan kun hartiat levenee ja hauis pullistuu 😎

"Ei ulkonäöllä ole väliä, sisäinen kauneus on tärkeintä." - aivopestäänkö tällä paskalla vielä lapsia ja nuoria?

Vierailija
138/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten olen liian takertuva innokas pommittaa viestejä haluan nopeasti nähdä, emmä tiedä, mä oon tällänen add tapaus vähän, mutta kun toista ei koskaa kiinnosta laittaa viestiä ja sillee tunnen itteni ihan että jaa kukaa ei kiinnostu ja ite kiinnostun.

Miksi et ole esitellyt sukuelintäsi naisille? 

Vierailija
139/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt vähän aiheen vierestä huutelu, mut oon tässä muutaman kerran todennut että halleluja en ole varsinaisesti etsimällä deittaillut nykyaikana. Tuntuu tinderelämä olevan ihan kauhean raadollista kaikille osapuolille. Tai jos baarihaukkana pitäisi yrittää miehiin tutustua, hui hui!

Kolme parisuhdetta ollut joista viimeisimmässä päädyin mukavasti naimisiin 11v sitten ja pois en vaihtaisi.

Kaikki parisuhteet on alkaneet kaverien kautta tutustumalla uuteen tyyppiin illanistujaisissa tms. 

Ja kaverit olleet siis opiskelukaveri, serkku, työkaveri, eikä mitään sexandthecity-bestisrinkiä ollut.

Oma havaintoni on että ihmisiin tutustuu parhaiten ja monipuolisesti muitten ihmisten kautta.

Se mitä itse voi tehdä tutustumisvaiheessa on olla avoin, ystävällinen ja edes semisti kiinnostunut toisesta. 

Jos tähdet on kohdallaan, hygienia kunnossa, jonkinlaisia raameja ja käyttäytymisestä ei paista pekästään epätoivoinen seksinkipeys, niin punkkaankin saattaa päästä helpommin. 

Mut pääpainon kannattaisi ensin olla tutustumisella ja siihen pyrkimisellä.

Tsemppiä! Nyt kaikki verkot vesille!

Terkuin naikkonen yli 30 alle 40

Vierailija
140/156 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta olemasta kehitysvammainen, mölisevä työtön ääliä. Aloita olemaan menestyvä, hyvännäköinen ja rahoissaan oleva mies joka etenee urallaan. Ja äläkä nyt helvetti vaan mene asumaan missään Vantaalla.

Mitä sä jauhat työtön tommosta, mä olen käynyt jo vuosia töissä ja mulla menee hyvin, toiset on työttömiä, miksi haukut minua hiton sekopää?