Mitähän tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia.
Tätä olen miettinyt kyllä. Asiat on ihan hyvin, mut ykspuolinen kiinnostuminen aina kyseessä?
Ikä 40v ja 190 cm pitkä vähän mahaa.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Naiset on nykyään jotenkin todella vaativia.
Niinpä. Olen älykkäämpi, sivistyneempi ja kultivoituneempi kuin isäni ja vaarini, mutta silti sukumme loppuu minuun tämän haaran osalta.
Vierailija kirjoitti:
Kehitä sun persoonaa. Hanki harrastuksia, lue kirjoja, opettele uusia taitoja, matkustele ja tutustu avoimesti erilaisiin ihmisiin.
Allun aivoista puuttuu liikaa osia.
No kai se on tää ikä ja elämäntilanne ettei naiset kiinnostu
Vierailija kirjoitti:
Mussa on ihan hyviäki asioita mut ollut 2-3v ihan hiljasta.
Sulla on ollut hiljaista yli 10 vuotta.
Pitäs kai olla paremmin asiat jo 40 v miehellä, mutta on tässä tapahtunut kaikenlaisia ja virheitä on tullut tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole kun 2-3 vuotta noin
Oon vuosikausia juonut alkoholia nuorempanakin ja silti kiinnostin naisia ja sain naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kymmenkunta vuotta sitten sopiva naisystävä Suomessa. Olimme viidenkympin ikäisiä molemat eronneita tahollamme, mutta osin arvomaailmamme kohtasi. Vaikka hän oli aatemaaillmalstaan vasemmiston päin kallellaan. Tämän vielä siesin.
Olin kuitenkin vapaa ja omasin erilaisen katsantokannan. Toisen pitkän Thaimaan reissuni jälkeen hän ei enää ollut kiinnostunut rakentamaan suhdetta eteenpäin. Missähän vika?
Ei halunnut saada sinulta seksitautia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvata viikset.
Tämä. Vanhemmat viiksekkäät miehet kiihottaa.
N25
Ron Jeremy 💋🔥
Ei sitä kyllä naiset fanittaneet vaan rumat, allumaiset kaappihomot.
En tiedä miksei naiset kiinnostu, ehkä sitten olen rupsahtanut, elämäntilanne ja lihonut
Vierailija kirjoitti:
Oon vuosikausia juonut alkoholia nuorempanakin ja silti kiinnostin naisia ja sain naisia.
Sit sun varmaan pitää aikamatkustaa nuoruuteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole kun 2-3 vuotta noin
Vanhin vauva.fin arkistosta löytämäni tämän kanssa identtinen ulinaketju on vuodelta 2016.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit sun varmaan pitää aikamatkustaa nuoruuteesi.
Ei se enää onnistu, no paljon sainkin nuorena
Mut näköjään sitten jatkan yksin käymistä baareissa, nytkin juon likööriä ja meen kattelee naisia
Onko sulla joku rappeuttava aivosairaus vai ihanko vain viinalla tyhmistät itseäsi viikko viikolta?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku rappeuttava aivosairaus vai ihanko vain viinalla tyhmistät itseäsi viikko viikolta?
Ei ole olen ihan terve, miksi haukut minua? no juon viikottain mitä sitte?
Monet nuoret kauniit ovat ulosotossa ja juovat alkoholia, mitä sitte?
Rupea tekemään rahaa.