Mitähän tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia.
Tätä olen miettinyt kyllä. Asiat on ihan hyvin, mut ykspuolinen kiinnostuminen aina kyseessä?
Ikä 40v ja 190 cm pitkä vähän mahaa.
Kommentit (156)
Ehkä se on kylmä totuus että pitää unohtaa ne naiset ja seksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvata viikset.
Tämä. Vanhemmat viiksekkäät miehet kiihottaa.
N25
Ron Jeremy 💋🔥
Ei sitä kyllä naiset fanittaneet vaan rumat, allumaiset kaappihomot.
Kyllä fanitti, naiset ja miehet. "Rumakin mies saa naisia".
Eri sitten kun pahat teot paljastuivat.
Pyysin sinua vuonna 2023 treffeille Jumboon. Muistatko? Eipä herralle kelvannut!
Nyt hiljenen en jaksa enää tätä haukkumista ja näitä ihmisiä.
Naista ei kannata yrittää iskeä vaan jutella niitä näitä ja nainen kyllä sitten kertoo onko kiinnostunut. Jos nainen jää juttelee baarissa pitemmäksi aikaa niin se on yleensä merkki että haluaa tutustua. Sitten kannattaa kysyä numeroa ja sanoa että lähteekö kahville joskus.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks nyt vähän aiheen vierestä huutelu, mut oon tässä muutaman kerran todennut että halleluja en ole varsinaisesti etsimällä deittaillut nykyaikana. Tuntuu tinderelämä olevan ihan kauhean raadollista kaikille osapuolille. Tai jos baarihaukkana pitäisi yrittää miehiin tutustua, hui hui!
Kolme parisuhdetta ollut joista viimeisimmässä päädyin mukavasti naimisiin 11v sitten ja pois en vaihtaisi.
Kaikki parisuhteet on alkaneet kaverien kautta tutustumalla uuteen tyyppiin illanistujaisissa tms.
Ja kaverit olleet siis opiskelukaveri, serkku, työkaveri, eikä mitään sexandthecity-bestisrinkiä ollut.
Oma havaintoni on että ihmisiin tutustuu parhaiten ja monipuolisesti muitten ihmisten kautta.
Se mitä itse voi tehdä tutustumisvaiheessa on olla avoin, ystävällinen ja edes semisti kiinnostunut toisesta.
Jos tähdet on kohdallaan, hygienia kunnossa, jonkinlaisia raameja ja käyttä
Tässä on hyvät neuvot.
Vierailija kirjoitti:
Oletko puhdas ja siisti? Eikä nuuskaa huulessa? Et haise pahalle?
Snöffee löytyy todellaki huulest.
Flåw flåw flåwlle tårni ettanii !
Jätä ensimmäisenä kertomatta kokonaan että olet 190cm. Käy parturissa, pidä itsestäsi huolta, toivottavasti on myöskin ennen kerrottavaa kuin 40v ja 190cm ja mies.
Olen itse 40v mies 168cm. Käyn parturissa 3-4 viikon välein, parta siistinä, itsestäni huolehtiminen esim hampaat aamuin illoin, parta joka päivä, puhtaat vaatteet, käyn vähintään 3 kertaa viikossa 30-60min juoksu lenkin, teen joka päivä lankkua pari minuuttia 50 vatsalihasta ja punnerruksia, en ollenkaan näyttääkseni pelkästään hyvältä, vaan kiva kun ei ole enää ikinä esim selkeä kipeä. En pahemmin käytä alkoholia, 1-2 saunakaljaa viikonloppuna, baareissa en koskaan. Katon vähän mitä syön, mieluusti terveelliset elämäntavat. Amis töissä jo yli 20 vuotta vakityö. Olin tinderissä. Nopeasti löytyi todella paljon naisia, kauniita ja todella kiinnostuneita. Sosiaalisuuteni on vahvuus joka huomataan kyllä. Naisten kanssa enemmänkin ongelma on se että he haluaisivat enemmänkin, mutta jutut alkavat mennä siihen että tulee viestejä "tilisin käymään mutta ei pyydetä, nähtäiskö vkl". Lopulta naisten turhautuminen kun miestä ei saa.
No ainaski saa olla iloinen että on töitä.
Rupeen käymään terapiassa niin se auttaa.
Hommaa ap silmälasit ja alat puhumaan koko ajan naisille, ihan mitä vaan höpöttelet. Myös arvostelu käy ja saa jopa naiset innostumaan susta enemmän sillä tavalla. Pääasia on että suu käy koko ajan. Pehmeitä ja hieman värikynääkin voi ihan huoletta käyttää.
Kyllä alkaa naiset kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on kylmä totuus että pitää unohtaa ne naiset ja seksikin.
Höpöhöpö. Naiset on luotu pan taviksi ja mies pa nes kelemaan niitä. Tsemppiä tuohon luonnon määrittämään tehtävään kaikille.
Ei naiset oikein kiinnostu vaikka näytän hyvältä ja olen pitkä. Lähinnä eivät vastaa ja halua nähdä. Tosi outoa.
Mene sinä köyhä hakemaa sossusta rahaa et ikinä saa naisia tolleen, onnea ja menestystä, mulla on sopivasti fyrkkaa ja 2 työtä.