Mitähän tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia.
Tätä olen miettinyt kyllä. Asiat on ihan hyvin, mut ykspuolinen kiinnostuminen aina kyseessä?
Ikä 40v ja 190 cm pitkä vähän mahaa.
Kommentit (104)
No ehkä sitten se onnistuu joskus, pitää jotenkin kehittää itteensä ja sillee en tiedä mitä tehdä.
Luulisi että saisi edes vähän tavallisemman tukevemman naisen, heki antaneet pakkeja mulle
Lopettaa tän oaskan suoltaminen tänne. Taas koko etusivu täynnä tätä paskaaa
Parempi olla hiljaa, meen sinne baariin katteleen jos uskaltais jutellakki
On niitä varmasti paljon naisiaki jotka ei kelpaa miehille
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerron. Muutat hiukan ajatteluasi. Sen "naiset" -osion voit poistaa/lopettaa. Sen jälkeen saattaapi onnistua. Ymmärrätkö mistä on kyse?
Mites, saiskos tähän vastauksen ap? Eipä taida irrota. Jada jada jada jatkuu. Blaa blaa blaa jatkuu....
No mitä tässä pitäs tehdä hommata harrastus, mennä salille laihduttaa, vähempi alkoa, ilmeisesti joo sitten joo
En tiedä mitä tehdä kun ei tule osumia ja pääse keskustelee naistenkaa ja he eivät halua nähdä
No joo parempi sinne baariin mennä turha tänne kirjotella mistään mitää
Seksikkäitä hyvä pyllyisiä naisia baareissa tiukoissa farkuissa ai että
Ei mulla oikein ees ole kavereita nykyää
Kyllä tekis mieli tänää naista ja kourasta pyllystä
Vierailija kirjoitti:
No mitä tässä pitäs tehdä hommata harrastus, mennä salille laihduttaa, vähempi alkoa, ilmeisesti joo sitten joo
Kysy vaikka chst gpt:ltä miten kehittää itseäsi. Sulla ei ole naiselle mitään annettavaa henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy vaikka chst gpt:ltä miten kehittää itseäsi. Sulla ei ole naiselle mitään annettavaa henkisesti.
Miten niin? Oon kyllä seurustellut montaki kertaa, miksi haukut?
menkää haukkumaa niitä naisia on niissäki jotain vikaa. ei tarvi minua haukkua
Vierailija kirjoitti:
Pinkkaa lisää ja salille
Niin meinaankin mennä salille
No ehkä tänne ei kannata kirjottaa mitää ketää ei vaa koskaa kiinnosta
Ulkonäköään kompensoivat miehet ovat jotenkin surullisia. Välillä tulee vastaan näitä rumia ja lyhyitä miehiä, jotka työn ohessa opiskelevat toista tai kolmatta yliopistotutkintoa, harrastavat kaikkea improteatteria, filosofiakerhoa ja laskuvarjohyppyä, käyvät jokaisella lomalla jossain Kilimanjarolla vaeltamassa tai kuuntelemassa Wienin filharmonikkoja. Ovat kuitenkin tahtomattaan sinkkuna vuodesta toiseen.