Mitähän tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia.
Tätä olen miettinyt kyllä. Asiat on ihan hyvin, mut ykspuolinen kiinnostuminen aina kyseessä?
Ikä 40v ja 190 cm pitkä vähän mahaa.
Kommentit (156)
En ole itsekkään normaalipainonen on ylipainoa ja mahaa, mutta olen silti laskenut rimaa samanlaiseen, mutta olen yleensä saanut pakit.
Vierailija kirjoitti:
En ole itsekkään normaalipainonen on ylipainoa ja mahaa, mutta olen silti laskenut rimaa samanlaiseen, mutta olen yleensä saanut pakit.
Ja tulet aina saamaan pakit. Ei ne sinun vaihteleva pituutesi päivästä riippuen 184- 190 cm ja siistit farkkusi kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulet aina saamaan pakit. Ei ne sinun vaihteleva pituutesi päivästä riippuen 184- 190 cm ja siistit farkkusi kiinnosta ketään.
Mmut mitäs jos, on yhtä siistit farkut kö Sydney sweeneyl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmut mitäs jos, on yhtä siistit farkut kö Sydney sweeneyl.
Kö kö. Onks sulla yskä?
Kehitä itseäsi, persoonaasi. Jos mieli on tylsä ja sydän tyhjä, niin ei monikaan nainen ole kiinnostunut, sillä naisia kiinnostaa mitä mies ajattelee ja tuntee. Tietty, olen itse sinkku, mutta se johtuu estyneisyydestä ei siitä etteikö minulla olisi paljon mielen sisältöä ja tunnetta pinnan alla.
Kukas mun kommentin on halunnut poistaa, oliko liiankin hyvää tekstiä. Ilmeisesti tällä. Palstalla kukaan ei ainakaan löydä yhtään mitään ku täältä hyvät kommentitkin poistetaan. Kuka kusipää ja idiootti olitkin. Sulla ei varmaan hirveesti oo kavereita. 😊
Oli muute hyvä kommentti vaikka itse sanonkin. Eilen illal sen kirjoitin.... Varmaan joku viiksistä tykkääjä oli ottanut rinnuksiinsa mutta ne viikset eivät olleet viestin pääpointti. Mee avantoon muumi! 🍾🤙💃
Threadsissa monet naiset valittavat, etteivät saa huomiota. Hotelli Vantaalla ovat bilettämässä.
Asian länkyttäminen palstalla päivästä toiseen ei valitettavasti paranna tilannettasi millään tavalla.
Aloita kuntosaliharrastus ja pudota painoa. Kummasti naiset alkaa kiinnostumaan kun hartiat levenee ja hauis pullistuu 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon baarissa eikä naiset halua edes jutella. Sit menen yksin kotiin.
:Ddd hauskin kommentti minkä olen vähän aikaan nähnyt.
Mitä hauskaa tuossa on? Mies juo baarissa eikä naiset tule juttelemaan. Sitten on aika lähteä yksin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvata viikset.
Tämä. Vanhemmat viiksekkäät miehet kiihottaa.
N25
Tämä ei ollut minun kirjoittama. N25
Kuulostaa ku toi vastaus ois tehty jollain tekoälyllä. Sä oot vaa leikkimäs täällä.
Adidas
Raamikas olet, kokeilepa olla sen lisäksi naisille kohtelias ja mukava. Kysy niiltä kuulumisia ja ole kiinnostunut siitä mitä ne sanoo. Älä ui ekoilla treffeillä liiveihin. Älä takerru.
Tulet hämmästymään
Kuulostaa ku toi vastaus ois tehty jollain tekoälyllä. Sä oot vaa leikkimäs täällä.
Adidas
Vierailija kirjoitti:
Aloita kuntosaliharrastus ja pudota painoa. Kummasti naiset alkaa kiinnostumaan kun hartiat levenee ja hauis pullistuu 😎
En vielä jaksa.
Kyllä käytän hajuvettä olen 190 cm pitkä, farkut mustat tai vaaleet jalassa .addun kengät, kyllä ihan siistit paidat päällä vaihtelee en ole niin humalassa silti naiset antavat pakkeja vaikka lihavatki, hekin antavat, että mikä naisia vaivaa?