Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia.

Vierailija
23.01.2026 |

Tätä olen miettinyt kyllä. Asiat on ihan hyvin, mut ykspuolinen kiinnostuminen aina kyseessä? 

Ikä 40v ja 190 cm pitkä vähän mahaa.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viiksiä... Tai riippuu miehestä sopiiko ees... Ettikää tyyliänne, jotkut ei toki jaksa ees panostaa. Ihmekös ei naikkosia näyyyyy.... 

Tuoksukaa hyvälle, älkää kiroilko liikaa älkää olko umpi humalas jos yritätte jotain naista viereen. Siis semmosta joka ei oo täysin samas kuosis ku sä. Mut voihan jotkuu lähtee vaik oiskii kuinka huojuva torni baarin tiskillä. Ite en vaa lähtis. Kaikki tavallaan. Ja Toki se auttaa kun tietää mitä haluaa ja niin... Jos aina vaan odottaa eikä tee ite mitään niin onnea odotukseen. Tulee se 2045 joskus sit.. Eihän siihen kauaa oo enää! Tsemppii hakuun 😉 rohkeesti vaan. Jotkut antaa pakit ja jotkut ei ja voihan sitä pitää iha vaa kivaa mut voihan sitä löytyy jotain aitoo ja oikeaa tarinaa. Yhteistä matkaa 🥂💃💃.... Ei muuta ku kylille ja hyvää lemmen buustia syrämmen rytmeihin. 

T. Nainen. Sinkku. 🥳

Vierailija
102/105 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viiksiä... Tai riippuu miehestä sopiiko ees... Ettikää tyyliänne, jotkut ei toki jaksa ees panostaa. Ihmekös ei naikkosia näyyyyy.... 

Tuoksukaa hyvälle, älkää kiroilko liikaa älkää olko umpi humalas jos yritätte jotain naista viereen. Siis semmosta joka ei oo täysin samas kuosis ku sä. Mut voihan jotkuu lähtee vaik oiskii kuinka huojuva torni baarin tiskillä. Ite en vaa lähtis. Kaikki tavallaan. Ja Toki se auttaa kun tietää mitä haluaa ja niin... Jos aina vaan odottaa eikä tee ite mitään niin onnea odotukseen. Tulee se 2045 joskus sit.. Eihän siihen kauaa oo enää! Tsemppii hakuun 😉 rohkeesti vaan. Jotkut antaa pakit ja jotkut ei ja voihan sitä pitää iha vaa kivaa mut voihan sitä löytyy jotain aitoo ja oikeaa tarinaa. Yhteistä matkaa 🥂💃💃.... Ei muuta ku kylille ja hyvää lemmen buustia syrämmen rytmeihin. 

T. Nainen. Sinkku. 🥳

Kyllä käytän hajuvettä olen 190 cm pitkä, farkut mustat tai vaaleet jalassa .addun kengät, kyllä ihan siistit paidat päällä vaihtelee en ole niin humalassa silti naiset antavat pakkeja vaikka lihavatki, hekin antavat, että mikä naisia vaivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekkään normaalipainonen on ylipainoa ja mahaa, mutta olen silti laskenut rimaa samanlaiseen, mutta olen yleensä saanut pakit.

Vierailija
104/105 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tää on yksinkeskustelua mulle riitti.

Vierailija
105/105 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itsekkään normaalipainonen on ylipainoa ja mahaa, mutta olen silti laskenut rimaa samanlaiseen, mutta olen yleensä saanut pakit.

Ja tulet aina saamaan pakit.  Ei ne sinun vaihteleva pituutesi päivästä riippuen 184- 190 cm ja siistit farkkusi kiinnosta ketään.