Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia.

Vierailija
23.01.2026 |

Tätä olen miettinyt kyllä. Asiat on ihan hyvin, mut ykspuolinen kiinnostuminen aina kyseessä? 

Ikä 40v ja 190 cm pitkä vähän mahaa.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaa redii pillii ja liftaa heavyi weighttei.

Vierailija
42/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa tulla naama eteen sanomaa nii voin kyllä lyödä jos haukutaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske tasoa, se ei pane joka valkkaa

Vierailija
44/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske tasoa, se ei pane joka valkkaa

Oon laskenu mut ei silti naiset kiinnostu.

Vierailija
45/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa ei oikein ole mitää tehtävissä. Ehkä sit joskus.

Vierailija
46/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn töissä jopa 2 työtä jne pukeudun siististi olen pitkä jne ja kiltti mut en kiinnosta ees mua vanhempia naisia ja jotkut ei ole mun tyyppiä.

Sulta puuttuu persoona. Kerrotko vaikka Millaiset arvot sinulla on?

Vierailija
47/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn töissä jopa 2 työtä jne pukeudun siististi olen pitkä jne ja kiltti mut en kiinnosta ees mua vanhempia naisia ja jotkut ei ole mun tyyppiä.

No en halua perhettä eikä lapsia. Elåimistä pidän.

Vierailija
48/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös vähän mistä etsii. Joku takahikiän baari ei välttämättä ole paras paikka, siellä ei oikein oo naisia ja saatikka että baarit kiinnostaisi kaikkia. Ja sama se on muuallakin. Baareissa ei aina ne parhaat tapaukset pyöri. Nettimaailma taas on oma lukunsa. Haluaisin ajatella että rehellinen oma itsensä riittäisi, mutta paljon tapaa myös valheellisia profiileja. Pitäisi olla hyvät kuvat ja tekstit.

Vierailija
49/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin arvomaailmaa. Seuraatko politiikkaa? Pystytkö keskustelemaan ajankohtaisista asioista? Millainen maailmankatsomus sulla on? Kehitä itseäsi eri tavoin. Mitä vanhemmaksi tulet,.ditä enemmän persoona vaikuttaa 

Vierailija
50/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu myös vähän mistä etsii. Joku takahikiän baari ei välttämättä ole paras paikka, siellä ei oikein oo naisia ja saatikka että baarit kiinnostaisi kaikkia. Ja sama se on muuallakin. Baareissa ei aina ne parhaat tapaukset pyöri. Nettimaailma taas on oma lukunsa. Haluaisin ajatella että rehellinen oma itsensä riittäisi, mutta paljon tapaa myös valheellisia profiileja. Pitäisi olla hyvät kuvat ja tekstit.

Välil tulee osumia ja ei naiset vaa kiinnostu. Otan yhteyttä ei ne vastaa ja itse kiinnostun. Vaikeeta on

Vierailija
51/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvata viikset. 

Tämä. Vanhemmat viiksekkäät miehet kiihottaa. 

N25

Ron Jeremy 💋🔥

Vierailija
52/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi kun olin niin naiset tuli juttelee baaris paljonkin itse. Nyt niitä ei kiinnosta ees jutella

Vierailija
53/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välil tulee osumia ja ei naiset vaa kiinnostu. Otan yhteyttä ei ne vastaa ja itse kiinnostun. Vaikeeta on

Niinpä. Ehkä pitää vaan jaksaa tahkota tuota peliä, niin joskus voi tärpätä. Myös riippuu paikkakunnasta tämäkin.

Vierailija
54/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ehkä pitää vaan jaksaa tahkota tuota peliä, niin joskus voi tärpätä. Myös riippuu paikkakunnasta tämäkin.

Juu no ehkä se joskus sitten onnistuu

Vierailija
55/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain oikein ymmärrä naisia ku olen ihan komea ja pitkä ja asiat mallillaan

Vierailija
56/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi et olisi jotain vientiä en tajua naisia kyllä.

Vierailija
57/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin arvomaailmaa. Seuraatko politiikkaa? Pystytkö keskustelemaan ajankohtaisista asioista? Millainen maailmankatsomus sulla on? Kehitä itseäsi eri tavoin. Mitä vanhemmaksi tulet,.ditä enemmän persoona vaikuttaa 

Näihin olis kiva kuulla sun vastaukset? Mistä keskustelet naisen kanssa.

Vierailija
58/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule enää osumia millään eikä naiset kiinnostu

Vierailija
59/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous auttaa

Samaa tulin Allulle kertomaan. 

Allu, sä oot kaappihomo. Tule ulos ja löydä elämäsi mies: mahakas, persaukinen nelikymppinen juoppo. Voitte kumpikin käyttää nahkahousuja, koppalakkeja ja rähinäremmejä.

Vierailija
60/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron. Muutat hiukan ajatteluasi. Sen "naiset" -osion voit poistaa/lopettaa. Sen jälkeen saattaapi onnistua. Ymmärrätkö mistä on kyse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän