Mitähän tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia.
Tätä olen miettinyt kyllä. Asiat on ihan hyvin, mut ykspuolinen kiinnostuminen aina kyseessä?
Ikä 40v ja 190 cm pitkä vähän mahaa.
Kommentit (104)
Jos joku haluaa tulla naama eteen sanomaa nii voin kyllä lyödä jos haukutaan
Laske tasoa, se ei pane joka valkkaa
Vierailija kirjoitti:
Laske tasoa, se ei pane joka valkkaa
Oon laskenu mut ei silti naiset kiinnostu.
Varmaa ei oikein ole mitää tehtävissä. Ehkä sit joskus.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn töissä jopa 2 työtä jne pukeudun siististi olen pitkä jne ja kiltti mut en kiinnosta ees mua vanhempia naisia ja jotkut ei ole mun tyyppiä.
Sulta puuttuu persoona. Kerrotko vaikka Millaiset arvot sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn töissä jopa 2 työtä jne pukeudun siististi olen pitkä jne ja kiltti mut en kiinnosta ees mua vanhempia naisia ja jotkut ei ole mun tyyppiä.
No en halua perhettä eikä lapsia. Elåimistä pidän.
Riippuu myös vähän mistä etsii. Joku takahikiän baari ei välttämättä ole paras paikka, siellä ei oikein oo naisia ja saatikka että baarit kiinnostaisi kaikkia. Ja sama se on muuallakin. Baareissa ei aina ne parhaat tapaukset pyöri. Nettimaailma taas on oma lukunsa. Haluaisin ajatella että rehellinen oma itsensä riittäisi, mutta paljon tapaa myös valheellisia profiileja. Pitäisi olla hyvät kuvat ja tekstit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin arvomaailmaa. Seuraatko politiikkaa? Pystytkö keskustelemaan ajankohtaisista asioista? Millainen maailmankatsomus sulla on? Kehitä itseäsi eri tavoin. Mitä vanhemmaksi tulet,.ditä enemmän persoona vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Riippuu myös vähän mistä etsii. Joku takahikiän baari ei välttämättä ole paras paikka, siellä ei oikein oo naisia ja saatikka että baarit kiinnostaisi kaikkia. Ja sama se on muuallakin. Baareissa ei aina ne parhaat tapaukset pyöri. Nettimaailma taas on oma lukunsa. Haluaisin ajatella että rehellinen oma itsensä riittäisi, mutta paljon tapaa myös valheellisia profiileja. Pitäisi olla hyvät kuvat ja tekstit.
Välil tulee osumia ja ei naiset vaa kiinnostu. Otan yhteyttä ei ne vastaa ja itse kiinnostun. Vaikeeta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvata viikset.
Tämä. Vanhemmat viiksekkäät miehet kiihottaa.
N25
Ron Jeremy 💋🔥
Nuorempi kun olin niin naiset tuli juttelee baaris paljonkin itse. Nyt niitä ei kiinnosta ees jutella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välil tulee osumia ja ei naiset vaa kiinnostu. Otan yhteyttä ei ne vastaa ja itse kiinnostun. Vaikeeta on
Niinpä. Ehkä pitää vaan jaksaa tahkota tuota peliä, niin joskus voi tärpätä. Myös riippuu paikkakunnasta tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ehkä pitää vaan jaksaa tahkota tuota peliä, niin joskus voi tärpätä. Myös riippuu paikkakunnasta tämäkin.
Juu no ehkä se joskus sitten onnistuu
En vain oikein ymmärrä naisia ku olen ihan komea ja pitkä ja asiat mallillaan
Luulisi et olisi jotain vientiä en tajua naisia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin arvomaailmaa. Seuraatko politiikkaa? Pystytkö keskustelemaan ajankohtaisista asioista? Millainen maailmankatsomus sulla on? Kehitä itseäsi eri tavoin. Mitä vanhemmaksi tulet,.ditä enemmän persoona vaikuttaa
Näihin olis kiva kuulla sun vastaukset? Mistä keskustelet naisen kanssa.
Ei tule enää osumia millään eikä naiset kiinnostu
Vierailija kirjoitti:
Homous auttaa
Samaa tulin Allulle kertomaan.
Allu, sä oot kaappihomo. Tule ulos ja löydä elämäsi mies: mahakas, persaukinen nelikymppinen juoppo. Voitte kumpikin käyttää nahkahousuja, koppalakkeja ja rähinäremmejä.
Minäpä kerron. Muutat hiukan ajatteluasi. Sen "naiset" -osion voit poistaa/lopettaa. Sen jälkeen saattaapi onnistua. Ymmärrätkö mistä on kyse?
Selaa redii pillii ja liftaa heavyi weighttei.