Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia.

Vierailija
23.01.2026 |

Tätä olen miettinyt kyllä. Asiat on ihan hyvin, mut ykspuolinen kiinnostuminen aina kyseessä? 

Ikä 40v ja 190 cm pitkä vähän mahaa.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velkaa 47 000. Vanha auto vaikka kaikilla muilla hieno uusi. Märisen tästä eikä kukaan vastaa. Miksi

Mitä sitte jos on velkaa tai vähän ylipainoa?

LAIHDUTA, LÄ SKI! 

MAKSA VELKASI! 

Vierailija
22/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuota pitää kysyä niin peli on jo menetetty. En tarkoita ettei saisi ottaa huomioon elämässä olevia tapauksia saati pitää huolta itsestään mutta noin muuten.. tuo kysymys on heikoille jäille kävelemistä kyllä. :P

T: Mies

Ai miehet ei kelpaa enää naisille? Mitä hittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksat kuitenkin jankuttaa samasta asiasta vuosikaudet. Etkä silti suostu ymmärtämään mitä sinulle vastataan.

Kyllä ymmärrän paljonkin. Mua vaa ottaa päähän kun kaipaan naista.

Etkä ymmärrä, koska et ota opiksesi. Juominen ei auta naisenpuutteeseen: siinä vain tuhlaat rahasi ja tuhoat ulkonäköisi.

Vierailija
24/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä sun persoonaa. Hanki harrastuksia, lue kirjoja, opettele uusia taitoja, matkustele ja tutustu avoimesti erilaisiin ihmisiin. 

Vierailija
25/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velkaa 47 000. Vanha auto vaikka kaikilla muilla hieno uusi. Märisen tästä eikä kukaan vastaa. Miksi

LAIHDUTA, LÄ SKI! 

MAKSA VELKASI! 

Siinähän haukut. Mua ei kiinnosta!!!

Vierailija
26/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitä sun persoonaa. Hanki harrastuksia, lue kirjoja, opettele uusia taitoja, matkustele ja tutustu avoimesti erilaisiin ihmisiin. 

Pitäs mennä salille. Ei ole rahaa matkustaa

Vierailija
27/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksat kuitenkin jankuttaa samasta asiasta vuosikaudet. Etkä silti suostu ymmärtämään mitä sinulle vastataan.

Etkä ymmärrä, koska et ota opiksesi. Juominen ei auta naisenpuutteeseen: siinä vain tuhlaat rahasi ja tuhoat ulkonäköisi.

Tiedän mutta baarissa on niitä naisia ja sain ennenkin sieltä.

Vierailija
28/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LAIHDUTA, LÄ SKI! 

MAKSA VELKASI! 

Siinähän haukut. Mua ei kiinnosta!!!

Pyysit neuvoja. Tuossa on nyt kaksi hyvää sellaista. Oma häpeäsi, jos et ota opiksesi. 

Eri

Vierailija
29/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että noilla spekseillä oleva nainen myös varmasti sulle kelpaa!

Vierailija
30/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että noilla spekseillä oleva nainen myös varmasti sulle kelpaa!

Tietenkin kelpaa. Ei mua tollaset haittaa.

Vierailija
31/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO MENE, ÄLÄKÄ VINGU, LU USERI! 

Vierailija
32/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on ihan hyviäki asioita mut ollut 2-3v ihan hiljasta.

Vierailija
33/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilet

Vierailija
34/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO MENE, ÄLÄKÄ VINGU, LU USERI! 

Mä en ole luuseri enkä työtön sossuelätti

Vierailija
35/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kymmenkunta vuotta sitten sopiva naisystävä Suomessa. Olimme viidenkympin ikäisiä molemat eronneita tahollamme, mutta osin arvomaailmamme kohtasi. Vaikka hän oli aatemaaillmalstaan vasemmiston päin kallellaan. Tämän vielä siesin.

Olin kuitenkin vapaa ja omasin erilaisen katsantokannan. Toisen pitkän Thaimaan reissuni jälkeen hän ei enää ollut kiinnostunut rakentamaan suhdetta eteenpäin. Missähän vika?   

Vierailija
36/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on nykyään jotenkin todella vaativia.

Vierailija
37/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaat mihin? MItä sinä naisen kanssa tekisit?

Vierailija
38/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn töissä jopa 2 työtä jne pukeudun siististi olen pitkä jne ja kiltti mut en kiinnosta ees mua vanhempia naisia ja jotkut ei ole mun tyyppiä.

Vierailija
39/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaat mihin? MItä sinä naisen kanssa tekisit?

Juon vähän viiniä... vietän aikaa jne ja haluan naista ja kaipaan

Vierailija
40/104 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset taidot: Hyvä kommunikointi ja kyky sopeutua eri tilanteisiin tekevät sinusta kiinnostavan. Jos pystyt nauramaan itse itsellesi ja käsittelemään erilaisia tilanteita huumorilla, se vie pitkälle. Ole läsnä ja osoita aitoa kiinnostusta toista kohtaan.

Keskustelutaidot monipuolisesti: Kyky keskustella monista eri asioista, eikä vain pintapuolisesti, on tärkeää. Syvälliset keskustelut luovat yhteyksiä ja osoittavat, että sinulla on pohdintakykyä. Kiinnostus kulttuuria, maailmankatsomuksia ja ajankohtaisia asioita kohtaan antaa keskustelulle lisää syvyyttä.

Käytöstavat: Hyvät käytöstavat ovat ehdottoman tärkeitä. Tämä ei tarkoita liiallista muodollisuutta, mutta pieni kohteliaisuus ja huomaavaisuus voivat tehdä valtavan eron. Yksinkertaiset asiat kuten oven avaaminen tai kiitoksen sanominen luovat positiivisen vaikutelman.

Positiivinen luonne ja avoimuus: Ei ole mitään viehättävämpää kuin positiivinen, elämään avoimesti suhtautuva henkilö. Liiallinen vakavuus tai "tosikkous" voivat helposti luoda etäisyyttä. Positiivinen asenne tekee sinusta lähestyttävämmän ja naiset yleensä arvostavat sellaista henkilöä, joka ei ota elämää liian raskaasti.

Siisti ulkonäkö ja terveelliset elämäntavat: Vaikka ulkonäkö ei ole kaikki, huolehtiminen itsestään pukeutuminen siististi, hyvä hygienia, ja terveelliset elämäntavat kertovat, että arvostat itseäsi. Hyvä fyysinen kunto ja terveelliset valinnat heijastuvat myös yleiseen elämänlaatuun.

Elä kiinnostavaa elämää: Kun oma elämä on täynnä intohimoja, unelmia ja tavoitteita, se luo kiinnostavuutta ympärillesi. On tärkeää olla oma itsesi, mutta myös mennä kohti omia haaveitaan. Jos sinulla on jotain, mikä saa sinut syttymään, se on houkuttelevaa ja tarttuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi