Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä naisen kanssa, ja hän halusi että ostan ruoka-annokset hänen lapsilleenkin!

Vierailija
23.01.2026 |

Olen 39v ja kävkn treffeillä 32v naisen kanssa. Menimme syömään kebab-paikkaan josta saa kaikenlaisia hampurilaisia, pizzoja-pihvejä yms.

Treffit menivät hyvin aluksi. Menimme tiskille tilaamaan, ja minä tarjosin naiselle hänen ateriansa. Kun olimme melkein syöneet, niin nainen sanoi että voisi hakea vielä 2 pizzaa mukaan otettavaksi hänen lapsilleen. Sitten nainen nousi ylös, ja höi ikään kuin odottamaan että minäkin nousisin...Ihmettelin tuota, kunnes nainen kysyi; "tuletko?". Olin ihmeissäni, kunnes tajusin että nainen haluaa minun maksavan hänen lapsiensakin annokset!

Olin melko pöyristynyt tilanteesta, mutta en näyttänyt sitä ulos päin. Kysyin että eikö nainen itse maksaisi lapsiensa annokset, ja siitä hän sitten tuhahti että "jaa olet sellainen mies", ja käveli tiskille.

Lopputreffit menivät jäisissä tunnelmissa kun söimme annoksemme loppuun, ja kyyditsin naisen takaisin kotiinsa.

Treffit olivat eilen, ja emme ole viestitelleet sen jälkeen.

Olinko kohtuuton? Onko tosiaan miehen tehtävä maksaa tuossa tilanteessa? Mikä tässä on seyraava järkevä siirto?

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit luodin hyvissä ajoin ap. 

Vaikka  saman ikäinen mies olen, kyllä tuossa mentiin kohteliaisuuden yli- ne on treffit ei uusioperheen yhteinen ruokailuhetki.

Vierailija
162/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rahaa olisi kuin roskaa, on idioottimaisuuden multihuipentuma käyttää niitä yyhoon penskojen ruokkimiseen!

"Mäkätimäkäti mun lapset ansaitsee vain parasta..." -oisit miettiny sitä ennen kun teit lapset eksällesi/eksillesi -vain heiltä voit pyytää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti herrasmiehen kuuluu maksaa. Oletko joku köyhäilijä?

Huonon kuvan sai sinusta.

Päinvastoin tämä treffinainen se vasta huonon kuvan itsestään antoikin kun että miehen rooli on vaan lompakko levällään hänen kanssa liikkua.

Sano yksikin nainen joka maksaisi treffattavan miehen muksujen pizzat treffien jälkeen? 

Vierailija
164/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahaa on tullut liian helpolla se meneekin helposti jonkun yyhoon persiiseen ja penikoihin 🤷

Vierailija
165/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin maksanut jos nainen olisi ollut pantavan näköinen.

Onhan sillä lapsia eli on ainakin ollut pantavan näköinen.

Pussi päässä pikaisesti puskassa.

Vierailija
166/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari pizzaa on minulle niin pikkusumma, että olisin varmasti maksanut jos olisi ollut pienikin mahdollisuus seksiin.

Siirry maksullisiin!

Vierailija
167/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö

Vierailija
168/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti herrasmiehen kuuluu maksaa. Oletko joku köyhäilijä?

Huonon kuvan sai sinusta.

Sit jo ois ollu ex-mies ja anoppi mukana niin oisin miettiny, paitsi jos ois ollu yli 16v tytär mukana niin oisin vieny koko tiimin vessaan ja sorvannu niitä perseeseen.

Vierailija
169/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullinen tulee loppupeleissä paljon halvemmaksi. 

Ja tyydyttävämmäksi luultavasti myös. Yyhoissa tiettyä väljyyttä muuallakin kuin korvien välissä. Etenkin kun lapsetkin oli monikossa. 

Sillä maksullisella voi olla myös lapsia. Lisäksi aika tyhmä on mies joka pelkästään synnyttämisen perusteella väittää naisen olevan väljä. Myös synnyttämätön nainen voi olla väljä.

Vierailija
170/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sun tehtävä ruokkia sen lapsia. Melko törkeetä hyväksikäyttöä ja käytöstä. En suosittele et tapaat uudelleen, saat toimia sit maksumiehenä jatkossakin

Vierailija
171/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuo on ap oikeasti tosi anteliasta tarjota naiselle ensitreffeillä ravintolassa, vaikka kyseessä olikin pizzeria. Itse olen käynty treffeillä 58 miehen kanssa viime vuosina ja heistä joku 15-20% tarjosi minulle kahvit/lounaan/illallisen ensitreffeillä. Vaikka heistä suurin osa oli varsin hyvätuloisia.

Näin miehenä haluaisin tietää mistä voit tietää tapaamasi miehen olevan hyvätuloinen? Vai seuraatko verotietoja aktiivisesti?

no ihan ammattien perusteella tiedän heidän olevan varsin hyvätuloisia: eläinlääkäri, terveysaseman lääkäri, DI, insinööri, yläkoulun aineenopettaja, yliopiston opettaja, amiksen opettaja, sairaanhoitaja, lähihoitaja, upseeri, poliisi 

Hyvätuloisia sairaanhoitajia ja lähihoitajia? Joopa joo. 

Vierailija
172/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia suomalaisen YH:n käytöstä

Ajaa? Jännä, kun minä olen yh nainen, ja olen tarjonnut treffikumppanille ruuan. Oli aika hintava pihviateria. 

Sääntö no yksi on ettei nainen koskaan tarjoa miehelle. 

Mikä ihmeen sääntö?

1. sääntö on ettei nainen koskaan tarjoa yhdellekään miehelle treffeillä. 

golddiggereiden sääntö

Yksikään kunnollinen ja itseään arvostava leidi ei tarjoudu maksamaan miehelle syömisiä ja juomisia treffeillä. Aito leidi ei ole sama asia kuin kullankaivaja.

Vierailija
173/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari pizzaa on minulle niin pikkusumma, että olisin varmasti maksanut jos olisi ollut pienikin mahdollisuus seksiin.

Siirry maksullisiin!

aloituksen nainen nimenomaan oli maksullinen. normaalit ihmiset maksavat itse ruokansa

Vierailija
174/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M28

Thaikkuakat elätyttävät puoli sukuaan 

onko tämä suomiakoille joku hyväksyttävä syy lokkeilla "mutku thaikutki..."

Vierailija
175/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajaa? Jännä, kun minä olen yh nainen, ja olen tarjonnut treffikumppanille ruuan. Oli aika hintava pihviateria. 

Mikä ihmeen sääntö?

golddiggereiden sääntö

Yksikään kunnollinen ja itseään arvostava leidi ei tarjoudu maksamaan miehelle syömisiä ja juomisia t

kyllä se tuollaisella käytöksellä on ihan aito golddiggeri

Vierailija
176/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun nöyristellä ja esittää jotain työtöntä tyhjätaskua sen pelossa että enhän vain nyt leveile masseillani? 

Eli se olikin vain rahalla leveilyä...

Vierailija
177/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen sääntö?

Niin just, mikä ihmeen sääntö?

Vierailija
178/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^häntä varmaan kyrsi se, että nainen ei tehnyt elettäkään maksaakseen velkaansa takaisin.

Joo mut aika outoa 2 vuotta kinuta ja penätä velkaa, olis ymmärtänyt ekan ja tokan kerran ettei tuo nainen tule maksamaan takaisin velkaansa.

Ei kai sitä akkaa pidä päästää niin helpolla, kai sitäkin kyrsi kuunnella että on toiselle velkaa eikä oo pitänyt lupauksiaan. 

Vierailija
179/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nainen edes pyytänyt miestä maksamaan, pyysi vaan mukaansa.

Vierailija
180/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu, et sä ole päässyt edes treffeille. Viestisi perusteella epäilen jopa, oletko ikinä edes maistanut oikeaa pizzaa.