Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä naisen kanssa, ja hän halusi että ostan ruoka-annokset hänen lapsilleenkin!

Vierailija
23.01.2026 |

Olen 39v ja kävkn treffeillä 32v naisen kanssa. Menimme syömään kebab-paikkaan josta saa kaikenlaisia hampurilaisia, pizzoja-pihvejä yms.

Treffit menivät hyvin aluksi. Menimme tiskille tilaamaan, ja minä tarjosin naiselle hänen ateriansa. Kun olimme melkein syöneet, niin nainen sanoi että voisi hakea vielä 2 pizzaa mukaan otettavaksi hänen lapsilleen. Sitten nainen nousi ylös, ja höi ikään kuin odottamaan että minäkin nousisin...Ihmettelin tuota, kunnes nainen kysyi; "tuletko?". Olin ihmeissäni, kunnes tajusin että nainen haluaa minun maksavan hänen lapsiensakin annokset!

Olin melko pöyristynyt tilanteesta, mutta en näyttänyt sitä ulos päin. Kysyin että eikö nainen itse maksaisi lapsiensa annokset, ja siitä hän sitten tuhahti että "jaa olet sellainen mies", ja käveli tiskille.

Lopputreffit menivät jäisissä tunnelmissa kun söimme annoksemme loppuun, ja kyyditsin naisen takaisin kotiinsa.

Treffit olivat eilen, ja emme ole viestitelleet sen jälkeen.

Olinko kohtuuton? Onko tosiaan miehen tehtävä maksaa tuossa tilanteessa? Mikä tässä on seyraava järkevä siirto?

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia suomalaisen YH:n käytöstä

Ajaa? Jännä, kun minä olen yh nainen, ja olen tarjonnut treffikumppanille ruuan. Oli aika hintava pihviateria. 

Sääntö no yksi on ettei nainen koskaan tarjoa miehelle. 

Mikä ihmeen sääntö?

Vierailija
102/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis veit deitin johonkin paskaseen ählykebupaikkaan? Ja jostain kuuden euron pitsoista täällä itket? Voi herranjumala😂

Pitsat maksavat kunnon paikoissa n. 12-16e/kpl

Ap

Silti pointti pysyy samana. Todellako taloutesi romahtaa jostain kämysistä pitsoista? 

Kuka tässä on sanonut että talouteni romahtaisi? Miksi väännät asian tuollaiaeksi?

Ap

Tulee vain sellainen rahattoman jätkän mielikuva, itselle ei yhdet pitsat lompakossa nimittäin tunnu. On sitä typerämpäänkin rahaa tullut käytettyä.

Kuulostaa enemmän alemmuudentuntoiselta suos

Pitäisikö minun nöyristellä ja esittää jotain työtöntä tyhjätaskua sen pelossa että enhän vain nyt leveile masseillani? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis katsonut saman videon tubesta kun minäkin ja kääntänyt videon englanniksi, hienoa työtä 👏🏻

Vierailija
104/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti käyttäydy tuolla tavoin? Olettaa, että joku vieras ihminen maksaa omien lastensa ruoat? Olettaa, että mies automaattisesti maksaa ruoat treffeillä? Uskomatonta nykyaikana.

Ei lähes kukaan...Vain 99% naisista 😌😁

Korjaus: Yh-äideistä.

Ei nyt sotketa naisia tähän.

Vierailija
105/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis katsonut saman videon tubesta kun minäkin ja kääntänyt videon englanniksi, hienoa työtä 👏🏻

*Englannista piti sanoa

Vierailija
106/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan tapauksessa olisin kysynyt, että otetaanko muillekin sukulaisillenne tai tuttavillenne myös, nyt samalla? Maisuisiko rouvan isälle, äidille tai sisaruksillekin pizza? Entä se lasten isä, hänelle varmaan pizza maistuisi myös.

Vierailija
107/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt järkikin sanoo että väistit luodin nimeltä iilimato-YH?

Vierailija
108/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa kuvitella tilannetta että olisin aikuinen mies jolle pari paskasta pitsaa romuttaa talouden😂 

Miksi pitäisi maksaa pitsat jonkun toisen lapsille? Jos on pyydetty treffeille vain yksi tietty henkilö, niin ei tarvitse ruokkia koko perhettä. Nuo lapset ovat tuon naisen vastuu, eivät jonkun satunnaisen treffikumppanin.

Vierailija
109/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä periaate on miehenkin säästää ja käyttää energiaa omaa biologista jälkikasvua ajatellen.

Yyhoot pariutukoot toisten lapsellisten kans... kummasti etsivät aina varakasta ja lapsetonta miestä.... 

Vierailija
110/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajaa? Jännä, kun minä olen yh nainen, ja olen tarjonnut treffikumppanille ruuan. Oli aika hintava pihviateria. 

Ja tätä ainutlaatuista ja uniikkia tapausta muistellaan vielä vuosienkin päästä, kuinka olitkaan antelias... sen yhden kerran.

Vierailija
111/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis veit deitin johonkin paskaseen ählykebupaikkaan? Ja jostain kuuden euron pitsoista täällä itket? Voi herranjumala😂

Pitsat maksavat kunnon paikoissa n. 12-16e/kpl

Ap

Silti pointti pysyy samana. Todellako taloutesi romahtaa jostain kämysistä pitsoista? 

Kyse on periaatteesta. Treffeillä ei makseta muiden kuin treffeille osallistuneiden ruoat, joko itse tai toisen maksamana. Ei lasten, äitien, isien, sisarusten tai muiden sukulaisten tai tuttavien. Jos haluaa ostaa lapsilleen pitsat, niin kustantaa sen itse.

Vierailija
112/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi et ystävällisesti sanonut jo viesteissä ja viimeistään treffeillä että maksat vain omat syömisesi et muiden?"

ekassa tapauksessa mies oli ehdottanutilmaista tekemistä trffeille eli lenkkeilyä ja minun mielestäni minun oli kohteliasta edes tarjoutua maksamaan miehenkin sushibuffa, koska itse nimenomaan halusin ravintolaan syömään. Jotkut ovat sitä mieltä, että "kutsuja maksaa".

toisess atapauksessa  tarjouduin maksamaan miehen 34€ arvoisen brunssin, koska mies tuli tapaamaan minua 2h ajomatkan päästä. En mä kuitenkaan oikeasti halunnut tarjota hänelle, hyvätuloiselle miehelle, noin kallista ateriaa. Hänen olisi itse pitänyt tajuta se.

Jestas mitä lompakkoloisen ulinaa.

Vierailija
113/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini aikanaan tapaili yyhoota jolla oli yksi lapsi. Naisella oli ongelmia rahojen ja niiden hallinnan kanssa. Kerran rouva sai sitten kaverini mäkkäridonaldsiin syömään ja jotenkin mairitteli kaverini ostamaan safkat koko pesueelle johon mukaan kuului naisen lapsi. Nainen siis lupasi että hän maksaa takaisin kun lapsilisät ja tuet tulevat tilille.

Näitä rahoja ei kaverini koskaan nähnyt vaikka parisen vuotta jaksoi muistutella naista velastaan. Oppirahat tuli maksettua, eikä häiskä enää yhäreihin missään vakavammassa muodossa sekaantunut. Onneksi selvisi vähällä, vaikka vitutus oli suurta.

Vierailija
114/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot sukupuoli mikä tahansa olkoot yh tai sinkku niin yllättävän moni on rahanahne ja pihi vaikkei olisi pulaa rahasta, omistaan pidetään kiinni kynsin hampain.

Vierailija
115/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini aikanaan tapaili yyhoota jolla oli yksi lapsi. Naisella oli ongelmia rahojen ja niiden hallinnan kanssa. Kerran rouva sai sitten kaverini mäkkäridonaldsiin syömään ja jotenkin mairitteli kaverini ostamaan safkat koko pesueelle johon mukaan kuului naisen lapsi. Nainen siis lupasi että hän maksaa takaisin kun lapsilisät ja tuet tulevat tilille.

Näitä rahoja ei kaverini koskaan nähnyt vaikka parisen vuotta jaksoi muistutella naista velastaan. Oppirahat tuli maksettua, eikä häiskä enää yhäreihin missään vakavammassa muodossa sekaantunut. Onneksi selvisi vähällä, vaikka vitutus oli suurta.

mitäs tähän sanot:

yhteen aikaan tapailin parin kuukauden ajan yhtä nelikymppistä miestä, joka teki vuorotyötä lähihoitajana. Hänellä ei ollut omistusasuntoa vaan asui edullisesti kaupungin vuokrayksiössä, ei ollut lapsia, lemmikkejä eikä autoa ja harrastuksetkin edullisia. Eli oletan, että hänellä ollut fyrkkaa ihan mukavasti käytössä. Käytiin sitten mun aloitteestani lounaalla eräässä ravintolassa. S-mobiilissa oli kuponkin, jolla sai kaksi lounasbuffaa hintaan yht. 20€. Kassatädille ei käynyt se, että maksetaan puoliksi, vaan piti maksaa samasta, jolloin sanoin miehelle, että mä voin tarjota nyt, niin tarjoa sä sitten ensikerralla kun mennään johonkin syömään. Sitten kun 3-4 viikon päästä mentiin seuraavan kerran lounasbuffaan toiseen ravintolaan, niin hän ei tarjonnutkaan. Tuskin hän sitä oli unohtanutkaan, että ihan tarkoituksella toivoi, että minä en muistuttaisi, että on hänen vuoronsa maksaa. Mun mielestä toi oli tosi noloa.

Vierailija
116/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopa oli köyhä tuo kaverisikin, jos jaksoi ensin pari vuotta vängätä muutamaa kymppiä mäkkärimätöistä takaisin, ja vieläkin vituttaa :D

Vierailija
117/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä että selvisi heti? Pilluhan se on loisellakin mutta

Vierailija
118/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä paskaa :D Olin aikanaan YH, nyt  jo lapset isoja, ja sai molemmin käsin hätistellä lokkimiehiä ympäriltä. Tosin kyllä tienasin enemmän kuin normimies. Enträ silleen yleistäjät.

Vierailija
119/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^häntä varmaan kyrsi se, että nainen ei tehnyt elettäkään maksaakseen velkaansa takaisin.

Vierailija
120/125 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap sellaista naista kaipaa, jolla kakaroita. Ja ei, sinulla ei tarvinnut todella maksaa sen lasten aterioita- joita et ole edes nähnyt. Oli kyllä rahvaanomainen yh-äiti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme