Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä naisen kanssa, ja hän halusi että ostan ruoka-annokset hänen lapsilleenkin!

Vierailija
23.01.2026 |

Olen 39v ja kävkn treffeillä 32v naisen kanssa. Menimme syömään kebab-paikkaan josta saa kaikenlaisia hampurilaisia, pizzoja-pihvejä yms.

Treffit menivät hyvin aluksi. Menimme tiskille tilaamaan, ja minä tarjosin naiselle hänen ateriansa. Kun olimme melkein syöneet, niin nainen sanoi että voisi hakea vielä 2 pizzaa mukaan otettavaksi hänen lapsilleen. Sitten nainen nousi ylös, ja höi ikään kuin odottamaan että minäkin nousisin...Ihmettelin tuota, kunnes nainen kysyi; "tuletko?". Olin ihmeissäni, kunnes tajusin että nainen haluaa minun maksavan hänen lapsiensakin annokset!

Olin melko pöyristynyt tilanteesta, mutta en näyttänyt sitä ulos päin. Kysyin että eikö nainen itse maksaisi lapsiensa annokset, ja siitä hän sitten tuhahti että "jaa olet sellainen mies", ja käveli tiskille.

Lopputreffit menivät jäisissä tunnelmissa kun söimme annoksemme loppuun, ja kyyditsin naisen takaisin kotiinsa.

Treffit olivat eilen, ja emme ole viestitelleet sen jälkeen.

Olinko kohtuuton? Onko tosiaan miehen tehtävä maksaa tuossa tilanteessa? Mikä tässä on seyraava järkevä siirto?

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen tarinoita on YT pullollaan, kaikki jenkkiläisiä ja osuvat hyvin siihen kulttuuriin ja sen vanhoillisuuteen. Tosin treffiensä kuvaaminen tekee niistäkin videoista tarinoita, ei aina todellisia tapahtumia. Mutta eivät sovi meidän kulttuuriin edes tarinoina.

Vierailija
182/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aika noloa, että tällainen provo saa olla palstalla, mutta kun yksi päivä kysyin paltalaisten arviota omasta ruotsinkielen taidostaan se poistui alta aikayksikön.

Kyllähän se niin on että saa pilkata puolta kansaa vihjeillään, muttei pientä vähemmistöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista vinkunaa. Jos tekisin aloituksen täällä jokaisesta jotain asiaa vonkuvasta miehenpuolikkaasta, ei täällä muita aloituksia mahtuisi olemaankaan. Kaikennäköiset metsätrollit vinkuu joko persettä tai rahaa. Käsi tai kieli ollaan pitkällä, kun yhtäkkiä onkin päätetty, että naisten kuuluu maksaa ja antaa. 

Että jos tuo aloitus nyt ei ole provo, niin voi voi. Tämänkin olisi voinut ratkaista niin, että toteaa vaan, että hyvää jatkoa ja antaa olla. Naisilla tulee treffeillä jatkuvasti paskaa vastaan, niin anteeksi nyt vaan etten jaksa olla myötätuntoinen. 

Vierailija
184/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun aikansa kaivettaisiin, löytyisi ap:llakin lapsia, ne vaan hoitaa ja maksaa ap:n exä.

Vierailija
185/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun aikansa kaivettaisiin, löytyisi ap:llakin lapsia, ne vaan hoitaa ja maksaa ap:n exä.

Tämä lausahdus on hyvä esimerkki palstan naisten mielikuvituksella ja luulottelulla. Ryyditettynä pahansuopuudella myöskin. Olkoon lähökohta mikä hyvänsä, lopuksi päädytään tähän.

Vierailija
186/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku näitä kommentteja lukee, voisi luulla et pikku pojat vastailee täällä..taso on sen mukaista😄 jos joku ei halua maksaa jonku yh mamman lapsille ruokaa kun on treffeillä, niin se on hänen asia! Tuskin teistä ketään maksais just tavatun muikkelin lapsien ruokia, siitä voisin jopa lyödä vetoa