Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä naisen kanssa, ja hän halusi että ostan ruoka-annokset hänen lapsilleenkin!

Vierailija
23.01.2026 |

Olen 39v ja kävkn treffeillä 32v naisen kanssa. Menimme syömään kebab-paikkaan josta saa kaikenlaisia hampurilaisia, pizzoja-pihvejä yms.

Treffit menivät hyvin aluksi. Menimme tiskille tilaamaan, ja minä tarjosin naiselle hänen ateriansa. Kun olimme melkein syöneet, niin nainen sanoi että voisi hakea vielä 2 pizzaa mukaan otettavaksi hänen lapsilleen. Sitten nainen nousi ylös, ja höi ikään kuin odottamaan että minäkin nousisin...Ihmettelin tuota, kunnes nainen kysyi; "tuletko?". Olin ihmeissäni, kunnes tajusin että nainen haluaa minun maksavan hänen lapsiensakin annokset!

Olin melko pöyristynyt tilanteesta, mutta en näyttänyt sitä ulos päin. Kysyin että eikö nainen itse maksaisi lapsiensa annokset, ja siitä hän sitten tuhahti että "jaa olet sellainen mies", ja käveli tiskille.

Lopputreffit menivät jäisissä tunnelmissa kun söimme annoksemme loppuun, ja kyyditsin naisen takaisin kotiinsa.

Treffit olivat eilen, ja emme ole viestitelleet sen jälkeen.

Olinko kohtuuton? Onko tosiaan miehen tehtävä maksaa tuossa tilanteessa? Mikä tässä on seyraava järkevä siirto?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini aikanaan tapaili yyhoota jolla oli yksi lapsi. Naisella oli ongelmia rahojen ja niiden hallinnan kanssa. Kerran rouva sai sitten kaverini mäkkäridonaldsiin syömään ja jotenkin mairitteli kaverini ostamaan safkat koko pesueelle johon mukaan kuului naisen lapsi. Nainen siis lupasi että hän maksaa takaisin kun lapsilisät ja tuet tulevat tilille.

Näitä rahoja ei kaverini koskaan nähnyt vaikka parisen vuotta jaksoi muistutella naista velastaan. Oppirahat tuli maksettua, eikä häiskä enää yhäreihin missään vakavammassa muodossa sekaantunut. Onneksi selvisi vähällä, vaikka vitutus oli suurta.

No jopa oli köyhä tuo kaverisikin, jos jaksoi ensin pari vuotta vängätä muutamaa kymppiä mäkkärimätöistä takaisin, ja vieläkin vituttaa :D

Jos jotain luvataan, se pidetään.

Vierailija
122/126 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia suomalaisen YH:n käytöstä

Mitä paskaa :D Olin aikanaan YH, nyt  jo lapset isoja, ja sai molemmin käsin hätistellä lokkimiehiä ympäriltä. Tosin kyllä tienasin enemmän kuin normimies. Enträ silleen yleistäjät.

Niin, netissähän täällä kaikki on vaikka mitä 😅😅

Todellisuus toista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmaksi tulee käydä terapiassa oma äitisuhde läpi, kuin hairahtaa yyhooseen...

Vierailija
124/126 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin kyllä pitäisi olla todella perverssiä ja useaa, jotta suostuisin YH:n lapselle ruoat maksamaan. Sen lisäksi naisen pitäisi laittaa omat seksuaaliset tarpeeni lapsen ruoan kiekumisen tms edelle.

Vierailija
125/126 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tällainen tarina piti kertoa. Netistäkö kopioit? 

Ei, et ollut kohtuuton, teillä vaan oli eri odotukset suhteelle. 

Vierailija
126/126 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia suomalaisen YH:n käytöstä

Ajaa? Jännä, kun minä olen yh nainen, ja olen tarjonnut treffikumppanille ruuan. Oli aika hintava pihviateria. 

Sääntö no yksi on ettei nainen koskaan tarjoa miehelle. 

Mikä ihmeen sääntö?

1. sääntö on ettei nainen koskaan tarjoa yhdellekään miehelle treffeillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan