Kävin treffeillä naisen kanssa, ja hän halusi että ostan ruoka-annokset hänen lapsilleenkin!
Olen 39v ja kävkn treffeillä 32v naisen kanssa. Menimme syömään kebab-paikkaan josta saa kaikenlaisia hampurilaisia, pizzoja-pihvejä yms.
Treffit menivät hyvin aluksi. Menimme tiskille tilaamaan, ja minä tarjosin naiselle hänen ateriansa. Kun olimme melkein syöneet, niin nainen sanoi että voisi hakea vielä 2 pizzaa mukaan otettavaksi hänen lapsilleen. Sitten nainen nousi ylös, ja höi ikään kuin odottamaan että minäkin nousisin...Ihmettelin tuota, kunnes nainen kysyi; "tuletko?". Olin ihmeissäni, kunnes tajusin että nainen haluaa minun maksavan hänen lapsiensakin annokset!
Olin melko pöyristynyt tilanteesta, mutta en näyttänyt sitä ulos päin. Kysyin että eikö nainen itse maksaisi lapsiensa annokset, ja siitä hän sitten tuhahti että "jaa olet sellainen mies", ja käveli tiskille.
Lopputreffit menivät jäisissä tunnelmissa kun söimme annoksemme loppuun, ja kyyditsin naisen takaisin kotiinsa.
Treffit olivat eilen, ja emme ole viestitelleet sen jälkeen.
Olinko kohtuuton? Onko tosiaan miehen tehtävä maksaa tuossa tilanteessa? Mikä tässä on seyraava järkevä siirto?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Maksullinen tulee loppupeleissä paljon halvemmaksi.
Varsinkin kun sinäkään et koskaan pääsisi niihin loppupeleihin, vaan karsiutuisit jo alkulohkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis veit deitin johonkin paskaseen ählykebupaikkaan? Ja jostain kuuden euron pitsoista täällä itket? Voi herranjumala😂
No ei kai tuollaisia mammoja mihinkään tasokkaisiin paikkoihin viedä.
Vai olisiko kuitenkin kyse siitä että pummiukolla ei ole varaa muuhun? Ja jonka tulotaso on se että se "tasokas" paikka on joku v*tun Rosso
Vai pitäisi se täysin tuntematon YH viedä ensitreffeille johonkin michelinin tasoisee Palaceen syömään??
Jo on aikoihin eletty 😅😅😅
Kuka niin on väittänyt? Silti, itse haluan yleensä antaa itsestäni hyvän ensivaikutelman, enkä todellakaan miehenä vie deittiä mihinkään gri
Ai kuka? No lue viesti jota tuossa lainattiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis veit deitin johonkin paskaseen ählykebupaikkaan? Ja jostain kuuden euron pitsoista täällä itket? Voi herranjumala😂
Pitsat maksavat kunnon paikoissa n. 12-16e/kpl
Ap
Silti pointti pysyy samana. Todellako taloutesi romahtaa jostain kämysistä pitsoista?
Kuka tässä on sanonut että talouteni romahtaisi? Miksi väännät asian tuollaiaeksi?
Ap
Tulee vain sellainen rahattoman jätkän mielikuva, itselle ei yhdet pitsat lompakossa nimittäin tunnu. On sitä typerämpäänkin rahaa tullut käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huonoja provoja joku keksiikään. 10-vuotiaan tasolla. Yrittäisitte edes.
Jaaha, YH:t alkaa ilmoittautua tänne!
Mikä niissä yksinhuoltajissa noin paljon ärsyttää? He sentään eivät luikkineet vastuutaan karkuun, minusta se on hieno asia.
Eikä toisaalta tehneet kovin huolellista valintaprosessia ennen kuin alkoivat lisääntyä. Vai eikö tasottomilla naisilla ole varaa valita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Silti pointti pysyy samana. Todellako taloutesi romahtaa jostain kämysistä pitsoista?
Kuka tässä on sanonut että talouteni romahtaisi? Miksi väännät asian tuollaiaeksi?
Ap
Tulee vain sellainen rahattoman jätkän mielikuva, itselle ei yhdet pitsat lompakossa nimittäin tunnu. On sitä typerämpäänkin rahaa tullut käytettyä.
Joku kerjää ja sinä maksat? Jotain rajaa.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia suomalaisen YH:n käytöstä
Silti te miehet valitsette niitä yh äitejä, sitten uhriudutte kun teitä käytetään hyväksi
No niiltä kuulemma "saa" helposti. Ja siten päädytään YH:ksi.
Ei kai kukaan oikeasti käyttäydy tuolla tavoin? Olettaa, että joku vieras ihminen maksaa omien lastensa ruoat? Olettaa, että mies automaattisesti maksaa ruoat treffeillä? Uskomatonta nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti käyttäydy tuolla tavoin? Olettaa, että joku vieras ihminen maksaa omien lastensa ruoat? Olettaa, että mies automaattisesti maksaa ruoat treffeillä? Uskomatonta nykyaikana.
Ei lähes kukaan...Vain 99% naisista 😌😁
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa kuvitella tilannetta että olisin aikuinen mies jolle pari paskasta pitsaa romuttaa talouden😂
eihän tästä ollut siitä kyse, vaan että joku kehtaakin olettaa/pyytää treffikumppania ostamaan hänen lapsilleen kotiin ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Oletkos niin yksinkertainen, että kuvittelet tuon lypsämisen jäävän johonkin pariin pizzaan ?
Vierailija kirjoitti:
onhan paljon tosi siistejä pizzerioita.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haiskahtaa provo....
Samaa mietin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä yksinhuoltajissa noin paljon ärsyttää? He sentään eivät luikkineet vastuutaan karkuun, minusta se on hieno asia.
Eikä toisaalta tehneet kovin huolellista valintaprosessia ennen kuin alkoivat lisääntyä. Vai eikö tasottomilla naisilla ole varaa valita?
Niin, vika löytyy aina naisesta, ei suinkaan niistä vätysjätkistä jotka eivät suostu omasta jälkikasvustaan huolehtimaan, eiks juu? Mutku mutku naiset sitä ja naiset tätä! Vaihda jo levyä, kyllästyttää tuo jatkuva naisista uliseminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kuulostaa enemmän alemmuudentuntoiselta suosion ostamiselta, jota yrität kovasti verhota johonkin massimiehen bravadoon.
-Eri
hei ap! Minkä ikäiset lapset sillä naisella oli? Onko sulla itselläsi lapsia?
Maksullisia naisia, siis? On olemassa toinenkin nimitys, ei imarteleva sekään ja paljon rumempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, vika löytyy aina naisesta, ei suinkaan niistä vätysjätkistä jotka eivät suostu omasta jälkikasvustaan huolehtimaan, eiks juu? Mutku mutku naiset sitä ja naiset tätä! Vaihda jo levyä, kyllästyttää tuo jatkuva naisista uliseminen.
Naiset ne vätykset ovat itse valinneet.
Mietipä sitä.
Nainen on lukko, ja mies on avain. Paska lukko jos vätys aukaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuo on ap oikeasti tosi anteliasta tarjota naiselle ensitreffeillä ravintolassa, vaikka kyseessä olikin pizzeria. Itse olen käynty treffeillä 58 miehen kanssa viime vuosina ja heistä joku 15-20% tarjosi minulle kahvit/lounaan/illallisen ensitreffeillä. Vaikka heistä suurin osa oli varsin hyvätuloisia.
Näin miehenä haluaisin tietää mistä voit tietää tapaamasi miehen olevan hyvätuloinen? Vai seuraatko verotietoja aktiivisesti?
no ihan ammattien perusteella tiedän heidän olevan varsin hyvätuloisia: eläinlääkäri, terveysaseman lääkäri, DI, insinööri, yläkoulun aineenopettaja, yliopiston opettaja, amiksen opettaja, sairaanhoitaja, lähihoitaja, upseeri, poliisi
Yleisellä tasolla ehkä voi päätellä jotain, mutta ei todellakaan kaikkea.
Kuka niin on väittänyt? Silti, itse haluan yleensä antaa itsestäni hyvän ensivaikutelman, enkä todellakaan miehenä vie deittiä mihinkään grillille tai ählykebuun. Toisilla meistä on siihen varaa että ei tarvitse pikkuhiluilla leikkiä.