Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä naisen kanssa, ja hän halusi että ostan ruoka-annokset hänen lapsilleenkin!

Vierailija
23.01.2026 |

Olen 39v ja kävkn treffeillä 32v naisen kanssa. Menimme syömään kebab-paikkaan josta saa kaikenlaisia hampurilaisia, pizzoja-pihvejä yms.

Treffit menivät hyvin aluksi. Menimme tiskille tilaamaan, ja minä tarjosin naiselle hänen ateriansa. Kun olimme melkein syöneet, niin nainen sanoi että voisi hakea vielä 2 pizzaa mukaan otettavaksi hänen lapsilleen. Sitten nainen nousi ylös, ja höi ikään kuin odottamaan että minäkin nousisin...Ihmettelin tuota, kunnes nainen kysyi; "tuletko?". Olin ihmeissäni, kunnes tajusin että nainen haluaa minun maksavan hänen lapsiensakin annokset!

Olin melko pöyristynyt tilanteesta, mutta en näyttänyt sitä ulos päin. Kysyin että eikö nainen itse maksaisi lapsiensa annokset, ja siitä hän sitten tuhahti että "jaa olet sellainen mies", ja käveli tiskille.

Lopputreffit menivät jäisissä tunnelmissa kun söimme annoksemme loppuun, ja kyyditsin naisen takaisin kotiinsa.

Treffit olivat eilen, ja emme ole viestitelleet sen jälkeen.

Olinko kohtuuton? Onko tosiaan miehen tehtävä maksaa tuossa tilanteessa? Mikä tässä on seyraava järkevä siirto?

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi mies kertoi minulle, että kerran hän kävi treffeillä 8kk ikäisen vauvan totaali-yh-äidin kanssa. Nainen oli tullut raskaaksi lyhyen seurustelun jälkeen ja mies ei ollut halunnut lasta ja nainen tästä huolimatta halusi pitää lapsen. Nainen tuli siis niille treffeille vauvan kanssa. 

Mä en ymmärrä, miten vauvan totaali-yh-mutsi edes etsii miesseuraa, kun hänen kuuluisi keskittyä lapsiinsa ja että mitä varten se mies edes kutsui naisen treffeille.

Yök. 

Vierailija
62/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun deittaa yyhoota, päätyy ennemmin tai myöhemmin tilanteeseen että resursseja ja energiaa meneekin toisen miehen geenien hyväksi...

Biologisen isän kuuluu laittaa rahaa äidille että voi ostaa ruokaa lapsilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huonoja provoja joku keksiikään. 10-vuotiaan tasolla. Yrittäisitte edes. 

Vierailija
64/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis veit deitin johonkin paskaseen ählykebupaikkaan? Ja jostain kuuden euron pitsoista täällä itket? Voi herranjumala😂

Vierailija
65/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miehet itsetuntoa sen verran että katselette lapsettomia naisia!

Vierailija
66/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis veit deitin johonkin paskaseen ählykebupaikkaan? Ja jostain kuuden euron pitsoista täällä itket? Voi herranjumala😂

No ei kai tuollaisia mammoja mihinkään tasokkaisiin paikkoihin viedä. 

Vierailija
67/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi et ystävällisesti sanonut jo viesteissä ja viimeistään treffeillä että maksat vain omat syömisesi et muiden?"

ekassa tapauksessa mies oli ehdottanutilmaista tekemistä trffeille eli lenkkeilyä ja minun mielestäni minun oli kohteliasta edes tarjoutua maksamaan miehenkin sushibuffa, koska itse nimenomaan halusin ravintolaan syömään. Jotkut ovat sitä mieltä, että "kutsuja maksaa".

toisess atapauksessa  tarjouduin maksamaan miehen 34€ arvoisen brunssin, koska mies tuli tapaamaan minua 2h ajomatkan päästä. En mä kuitenkaan oikeasti halunnut tarjota hänelle, hyvätuloiselle miehelle, noin kallista ateriaa. Hänen olisi itse pitänyt tajuta se.

Ei eiiih ja eiih helvetti.

Vierailija
68/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoi tod.näk. viedä pizzat poikaystävälleen.  

Vierailija
69/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko kuitenkin kyse siitä että pummiukolla ei ole varaa muuhun? Ja jonka tulotaso on se että se "tasokas" paikka on joku v*tun Rosso 

Vierailija
70/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, YH:t alkaa ilmoittautua tänne!

Vierailija
71/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsat maksavat kunnon paikoissa n. 12-16e/kpl

Ap

Vierailija
72/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko kuitenkin kyse siitä että pummiukolla ei ole varaa muuhun? Ja jonka tulotaso on se että se "tasokas" paikka on joku v*tun Rosso 

Vai pitäisi se täysin tuntematon YH viedä ensitreffeille johonkin michelinin tasoisee  Palaceen syömään??

Jo on aikoihin eletty 😅😅😅

Vierailija
73/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, YH:t alkaa ilmoittautua tänne!

Mikä niissä yksinhuoltajissa noin paljon ärsyttää? He sentään eivät luikkineet vastuutaan karkuun, minusta se on hieno asia.

Vierailija
74/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia suomalaisen YH:n käytöstä

Silti te miehet valitsette niitä yh äitejä, sitten uhriudutte kun teitä käytetään hyväksi

Vierailija
75/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi et ystävällisesti sanonut jo viesteissä ja viimeistään treffeillä että maksat vain omat syömisesi et muiden?"

ekassa tapauksessa mies oli ehdottanutilmaista tekemistä trffeille eli lenkkeilyä ja minun mielestäni minun oli kohteliasta edes tarjoutua maksamaan miehenkin sushibuffa, koska itse nimenomaan halusin ravintolaan syömään. Jotkut ovat sitä mieltä, että "kutsuja maksaa".

toisess atapauksessa  tarjouduin maksamaan miehen 34€ arvoisen brunssin, koska mies tuli tapaamaan minua 2h ajomatkan päästä. En mä kuitenkaan oikeasti halunnut tarjota hänelle, hyvätuloiselle miehelle, noin kallista ateriaa. Hänen olisi itse pitänyt tajuta se.

Ei eiiih ja eiih helvetti.

Jotkut sukupuolesta riippumatta on aivan aivottomia tälläisissä tilanteessa,kaskun ei kutsunut suoraan kotiinsa jossa mies paljastuu väkivaltaiseksi narsistiksi.

Vierailija
76/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Silti pointti pysyy samana. Todellako taloutesi romahtaa jostain kämysistä pitsoista? 

Vierailija
77/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa kuvitella tilannetta että olisin aikuinen mies jolle pari paskasta pitsaa romuttaa talouden😂 

Joillekkin ylilautalaisille on

Pihejä on joka lähtöön,ei varaa ruokaan mutta varaa mm temu paskaan  ja kaikenmaailman pelikonsoleihin.

Vierailija
78/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Silti pointti pysyy samana. Todellako taloutesi romahtaa jostain kämysistä pitsoista? 

Kuka tässä on sanonut että talouteni romahtaisi? Miksi väännät asian tuollaiaeksi?

Ap

Vierailija
79/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehet itsetuntoa sen verran että katselette lapsettomia naisia!

Ei niille tunnu kelpaavan kuin räväkkä ja menevä yh.

Vierailija
80/121 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu.  Teidän suhde ei tule onnistumaan.  Pyri  etsimään lapsettomia seuralaisia.  Vaikeuskerroin on iso, jos  lapsia tulee kylkiäisinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi