Kävin treffeillä naisen kanssa, ja hän halusi että ostan ruoka-annokset hänen lapsilleenkin!
Olen 39v ja kävkn treffeillä 32v naisen kanssa. Menimme syömään kebab-paikkaan josta saa kaikenlaisia hampurilaisia, pizzoja-pihvejä yms.
Treffit menivät hyvin aluksi. Menimme tiskille tilaamaan, ja minä tarjosin naiselle hänen ateriansa. Kun olimme melkein syöneet, niin nainen sanoi että voisi hakea vielä 2 pizzaa mukaan otettavaksi hänen lapsilleen. Sitten nainen nousi ylös, ja höi ikään kuin odottamaan että minäkin nousisin...Ihmettelin tuota, kunnes nainen kysyi; "tuletko?". Olin ihmeissäni, kunnes tajusin että nainen haluaa minun maksavan hänen lapsiensakin annokset!
Olin melko pöyristynyt tilanteesta, mutta en näyttänyt sitä ulos päin. Kysyin että eikö nainen itse maksaisi lapsiensa annokset, ja siitä hän sitten tuhahti että "jaa olet sellainen mies", ja käveli tiskille.
Lopputreffit menivät jäisissä tunnelmissa kun söimme annoksemme loppuun, ja kyyditsin naisen takaisin kotiinsa.
Treffit olivat eilen, ja emme ole viestitelleet sen jälkeen.
Olinko kohtuuton? Onko tosiaan miehen tehtävä maksaa tuossa tilanteessa? Mikä tässä on seyraava järkevä siirto?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Maksullinen tulee loppupeleissä paljon halvemmaksi.
Ei tule jos 3 mikroaterian hinnalla lohkee!
Vierailija kirjoitti:
Lompakko loinen.
Niinhän näissä ap:n provoissa aina nainen on loinen:D
Ei kannata uskoa kaikkea paskaa.
kukaan normaali ihminen ei toimi noin, eli tämä on provo tai sitten ap on ollut treffellä hyvin sekaisin olevan ihmisen kanssa.
Eikö ap ole huomannut, että nainen ei käy täysillä?
Noooh, pääasia, että pääsee haukkumaan naisia :D
Mä menin treffiaikoinani mieluummin bisselle kuin syömään. Juomien kanssa ei tarvitse miettiä esim. kuinka kalliin setin kehtaa tilata oletuksella, että se treffikumppani maksaa. Tarjoan ihan mielelläni kierroksen muillekin, mutta edellytän vastavuoroisuutta. Miehissä on tosi paljon lokkeja. Ei mitään kunniaa.
Itse otan vastaan tarjotun juoman, mutta tarjoan pian takaisin, ettei kukaan väitä pummiksi tai lompakkoloiseksi, jollainen en siis ole koskaan ollut.
Mitä sontaa täällä taas suolletaan ja ukot intopiukeana haukku naisia, ja peukuttaa. kun tämä yksi "herra" kertoo heille satujaan.
Paljosta veto, että täällä lähes jokainen mies, joka on tässäkin ketjussa naisia haukkumassa on itse se "loinen" ja yhteskunta elättää. Kuten tämän ketjun ap:nkin.
En usko. Turha tulla tänne ruikuttamaan, ole mies äläkä Mikki Hiiri
Vierailija kirjoitti:
ihan järkyttävää! Tuo on oikeastaan pahempaa, mitä ,minulle on köynyt, kun miehet ovat ensitreffeillä maksattaneet minulla ruokansa ravintolassa:'
kävin kesällä Tinder-treffeillä 10 vuotta vanhemman eli 5-kymppisen miehen kanssa. Mies oli ehdottanut ulkona kävelyä, vaikka satoi kaatamalla. Ehdotin, että mentäisiinkö mieluumin sushibuffaan ja että mä voin tarjota (en siis oikeasti halunnut tarjota, se oli vaan sellainen kohtelias ele). Mies suostui tähän. Kun tavattiin ravintolan edessä, kuvittelin vielä siinä vaiheessa, että mies maksaisi ainakin oman buffansa ja ehkä jopa tarjoaisi minulle, mutta ei, minun ihan oikeasti piti tarjota hänelle!!! Siis se tilanne oli niin absurdi, että nainen tarjoaa ensitreffeillä lounasbuffan 10 vuotta vanhemmalle miehelle! Hän olisi vieläpä halunnut tavata uudelleen. Kehtasikin vielä pyytää minut toisille treffeille.
Sitten keväällä kävin Tinder-treffeillä miehen kans
Tämähän on koomista, että olet luvannut tarjota, ja sitten pöyristyt siitä, kun mies ottaa tarjouksen vastaan. Tässä kuviossa ei olisi juuri kenenkään mielestä mitään omituista, jos tarjoamista ehdottanut olisi mies, jonka piikkiin nainen illallistaisi ilomielin.
Mitä ajatuksenlukijoita näiden sun treffikumppaneiden pitäis olla, kun lupaat tarjota, ja sitten suutut siitä?
Ja sit vielä, onko käynyt mielessä, ettei ne miehet ole sinusta kiinnostuneita, vaan tarjoamistasi aterioista? Oletko itsekin sen verran tietoinen puutteistasi, että koet joutuvasi tarjoamaan miehille, että ylipäätään pääset treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Sitten illalla luit lapselle mestarietsivä peppusta ja sen jälkeen kömmit yh äitin viereen ja paukutit sitä pierureikään.
Lapsi varmaan pelkäsi äitin rääyntää🥺
Vierailija kirjoitti:
ihan järkyttävää! Tuo on oikeastaan pahempaa, mitä ,minulle on köynyt, kun miehet ovat ensitreffeillä maksattaneet minulla ruokansa ravintolassa:'
kävin kesällä Tinder-treffeillä 10 vuotta vanhemman eli 5-kymppisen miehen kanssa. Mies oli ehdottanut ulkona kävelyä, vaikka satoi kaatamalla. Ehdotin, että mentäisiinkö mieluumin sushibuffaan ja että mä voin tarjota (en siis oikeasti halunnut tarjota, se oli vaan sellainen kohtelias ele). Mies suostui tähän. Kun tavattiin ravintolan edessä, kuvittelin vielä siinä vaiheessa, että mies maksaisi ainakin oman buffansa ja ehkä jopa tarjoaisi minulle, mutta ei, minun ihan oikeasti piti tarjota hänelle!!! Siis se tilanne oli niin absurdi, että nainen tarjoaa ensitreffeillä lounasbuffan 10 vuotta vanhemmalle miehelle! Hän olisi vieläpä halunnut tavata uudelleen. Kehtasikin vielä pyytää minut toisille treffeille.
Sitten keväällä kävin Tinder-treffeillä miehen kans
Miksi et ystävällisesti sanonut jo viesteissä ja viimeistään treffeillä että maksat vain omat syömisesi et muiden? Nainen ei edelleenkään kustanna treffeillä miehen syömisiä ja juomisia.
Vierailija kirjoitti:
tuo on ap oikeasti tosi anteliasta tarjota naiselle ensitreffeillä ravintolassa, vaikka kyseessä olikin pizzeria. Itse olen käynty treffeillä 58 miehen kanssa viime vuosina ja heistä joku 15-20% tarjosi minulle kahvit/lounaan/illallisen ensitreffeillä. Vaikka heistä suurin osa oli varsin hyvätuloisia.
Näin miehenä haluaisin tietää mistä voit tietää tapaamasi miehen olevan hyvätuloinen? Vai seuraatko verotietoja aktiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia suomalaisen YH:n käytöstä
Ajaa? Jännä, kun minä olen yh nainen, ja olen tarjonnut treffikumppanille ruuan. Oli aika hintava pihviateria.
Oletkin poikkeus, kuin englannin epäsäännöllinen verbi ja oikea helmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuo on ap oikeasti tosi anteliasta tarjota naiselle ensitreffeillä ravintolassa, vaikka kyseessä olikin pizzeria. Itse olen käynty treffeillä 58 miehen kanssa viime vuosina ja heistä joku 15-20% tarjosi minulle kahvit/lounaan/illallisen ensitreffeillä. Vaikka heistä suurin osa oli varsin hyvätuloisia.
Näin miehenä haluaisin tietää mistä voit tietää tapaamasi miehen olevan hyvätuloinen? Vai seuraatko verotietoja aktiivisesti?
no ihan ammattien perusteella tiedän heidän olevan varsin hyvätuloisia: eläinlääkäri, terveysaseman lääkäri, DI, insinööri, yläkoulun aineenopettaja, yliopiston opettaja, amiksen opettaja, sairaanhoitaja, lähihoitaja, upseeri, poliisi
"Miksi et ystävällisesti sanonut jo viesteissä ja viimeistään treffeillä että maksat vain omat syömisesi et muiden?"
ekassa tapauksessa mies oli ehdottanutilmaista tekemistä trffeille eli lenkkeilyä ja minun mielestäni minun oli kohteliasta edes tarjoutua maksamaan miehenkin sushibuffa, koska itse nimenomaan halusin ravintolaan syömään. Jotkut ovat sitä mieltä, että "kutsuja maksaa".
toisess atapauksessa tarjouduin maksamaan miehen 34€ arvoisen brunssin, koska mies tuli tapaamaan minua 2h ajomatkan päästä. En mä kuitenkaan oikeasti halunnut tarjota hänelle, hyvätuloiselle miehelle, noin kallista ateriaa. Hänen olisi itse pitänyt tajuta se.
Vaikeaa kuvitella tilannetta että olisin aikuinen mies jolle pari paskasta pitsaa romuttaa talouden😂
yksi mies kertoi minulle, että kerran hän kävi treffeillä 8kk ikäisen vauvan totaali-yh-äidin kanssa. Nainen oli tullut raskaaksi lyhyen seurustelun jälkeen ja mies ei ollut halunnut lasta ja nainen tästä huolimatta halusi pitää lapsen. Nainen tuli siis niille treffeille vauvan kanssa.
Mä en ymmärrä, miten vauvan totaali-yh-mutsi edes etsii miesseuraa, kun hänen kuuluisi keskittyä lapsiinsa ja että mitä varten se mies edes kutsui naisen treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia suomalaisen YH:n käytöstä
Ajaa? Jännä, kun minä olen yh nainen, ja olen tarjonnut treffikumppanille ruuan. Oli aika hintava pihviateria.
miksi tarjosit miehelle? Oliko kyseessä ensitreffit?
Niin, se kun on maailman kahdeksas ihme jos nainen tarjoaa miehelle 😅😅
Hyvin havainnollistat kysymykselläsi sen. Miksei miehiltä kysytä samaa, vaan oletetaan vaan toisin? 😶😶
Nainen haluaa vaan kirsikat tasa-arvokakusta
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa kuvitella tilannetta että olisin aikuinen mies jolle pari paskasta pitsaa romuttaa talouden😂
Joillekkin ylilautalaisille on
Et käynyt Allu. Kukaan ei lähde sinun kanssa vapaaehtoisesti yhtään minnekään.