Kävin treffeillä naisen kanssa, ja hän halusi että ostan ruoka-annokset hänen lapsilleenkin!
Olen 39v ja kävkn treffeillä 32v naisen kanssa. Menimme syömään kebab-paikkaan josta saa kaikenlaisia hampurilaisia, pizzoja-pihvejä yms.
Treffit menivät hyvin aluksi. Menimme tiskille tilaamaan, ja minä tarjosin naiselle hänen ateriansa. Kun olimme melkein syöneet, niin nainen sanoi että voisi hakea vielä 2 pizzaa mukaan otettavaksi hänen lapsilleen. Sitten nainen nousi ylös, ja höi ikään kuin odottamaan että minäkin nousisin...Ihmettelin tuota, kunnes nainen kysyi; "tuletko?". Olin ihmeissäni, kunnes tajusin että nainen haluaa minun maksavan hänen lapsiensakin annokset!
Olin melko pöyristynyt tilanteesta, mutta en näyttänyt sitä ulos päin. Kysyin että eikö nainen itse maksaisi lapsiensa annokset, ja siitä hän sitten tuhahti että "jaa olet sellainen mies", ja käveli tiskille.
Lopputreffit menivät jäisissä tunnelmissa kun söimme annoksemme loppuun, ja kyyditsin naisen takaisin kotiinsa.
Treffit olivat eilen, ja emme ole viestitelleet sen jälkeen.
Olinko kohtuuton? Onko tosiaan miehen tehtävä maksaa tuossa tilanteessa? Mikä tässä on seyraava järkevä siirto?
Kommentit (121)
Ihan varmasti. Et usko tuota satua itsekään.
Nyt tiedät, että jatkossa sun ei kannata tavata naisia, joilla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki tuollaisia vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki tuollaisia vai?
Ovat. Miehet ovat millenaalinaisten ovimattoja, joita tylytetään skumppalasin äärellä vaahtopallot pöksyissä.
Vierailija kirjoitti:
No tämä on naisen tapa testata ensitreffeillä onko miehestä taloudellista hyötyä. Jos ei ole niin siirtyy seuraavaan. Tehokasta.
Epätoivoista miestä rahastetaan surutta.
Vierailija kirjoitti:
Maksullinen tulee loppupeleissä paljon halvemmaksi.
Ja tyydyttävämmäksi luultavasti myös. Yyhoissa tiettyä väljyyttä muuallakin kuin korvien välissä. Etenkin kun lapsetkin oli monikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia suomalaisen YH:n käytöstä
Ajaa? Jännä, kun minä olen yh nainen, ja olen tarjonnut treffikumppanille ruuan. Oli aika hintava pihviateria.
Ei jatkoon. Olipa hyvä että näytti heti millainen loinen on.
Vierailija kirjoitti:
Se on aisurin kohtalo. Maksaa kaikki jännämiehen aiheuttamat jutut, naisen traumaperäisestä käytöksestä aina siitettyihin lapsiin asti. AP on lompakko eikä ees pillua saa. Jos kiltisti maksat vaan pari kuukautta, niin ehkä nainen parin siiderin jälkeen lauantaina antaa tuikata...mutta nopeasti ja hiljaa kun lapset nukkuu
Kyllä se jännämies maksaa elareita, mut ne 500€ elarit menee YH:n biletykseen. Tiedän tämän kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ap tekee nyt sen, ettei tapaa enää tuollaista hutilusta. Maksakoon penskoilleen ihan omasta pussistaan. Onkohan oikeesti noin typeriä naikkosia olemassa?
Peesaan siinä ettei ap:n kannata tavata naista tai hänen kaltaisiaan enää. Treffimies ei ole elatusvelvollinen yh-naisen lapsista. Kiittikö nainen edes ?
Vierailija kirjoitti:
Naisella on 100 muutakin matchia tinderissä. Jos et tee niin kuin nainen haluaa niin nainen poistaa sinulta matchin. Se on miehen osa parisuhdemarkkinoilla. Naisista on alitarjontaa ja miehistä ylitarjontaa.
Siksi tapailen vain ulkolaalaisia naisia. Ovat kivoja ihmisiä, eivätkä mitään mielisairaita loisia.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ap heräsi hiestä märkänä, mutta helpottuneena, kun ei tarvinnutkaan oikeasti maksaa. Mutta pettyneenä, kun kerrankin pääsi treffeille ja se olikin vain unta.
Sellaisen kommentti, jonka mielestä muiden velvollisuus on aina maksaa hänenkin puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaa? Jännä, kun minä olen yh nainen, ja olen tarjonnut treffikumppanille ruuan. Oli aika hintava pihviateria.
Sääntö no yksi on ettei nainen koskaan tarjoa miehelle.
ihan järkyttävää! Tuo on oikeastaan pahempaa, mitä ,minulle on köynyt, kun miehet ovat ensitreffeillä maksattaneet minulla ruokansa ravintolassa:'
kävin kesällä Tinder-treffeillä 10 vuotta vanhemman eli 5-kymppisen miehen kanssa. Mies oli ehdottanut ulkona kävelyä, vaikka satoi kaatamalla. Ehdotin, että mentäisiinkö mieluumin sushibuffaan ja että mä voin tarjota (en siis oikeasti halunnut tarjota, se oli vaan sellainen kohtelias ele). Mies suostui tähän. Kun tavattiin ravintolan edessä, kuvittelin vielä siinä vaiheessa, että mies maksaisi ainakin oman buffansa ja ehkä jopa tarjoaisi minulle, mutta ei, minun ihan oikeasti piti tarjota hänelle!!! Siis se tilanne oli niin absurdi, että nainen tarjoaa ensitreffeillä lounasbuffan 10 vuotta vanhemmalle miehelle! Hän olisi vieläpä halunnut tavata uudelleen. Kehtasikin vielä pyytää minut toisille treffeille.
Sitten keväällä kävin Tinder-treffeillä miehen kanssa, joka tuli minua tapaamaan 2h ajomatkan päästä. Mies itse oli hinkunut päästä treffeille kanssani. Ehdotin, että mentäisiinkö brunssille yhteen ravintolaan, kun ajattelin, että pelkkä tunnin kahvittelu olisi liian lyhyt kun hän sentään tuli niin kaukaa tapaamaan minua. Kirjoitin, että mä voin tarjota hänelle. Hän suostui tähän. Ajattelin kuitenkin, että hän varmaan maksaa oman brunssinsa, sillä hän oli yliopiston opettaja ja minä päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten olisi outoa, jos hän antaisi minun tarjota hänelle. Mutta ei, kun mentiin kassalle, niin hän ei tehnyt elettäkään ja minä maksoin molempien 34€/hlö arvoisen brunssin!!! Se oli niin nöyryyttävää! Olisipa ollut edes kivat treffit, mutta sen sijaan mies punasteli ja hän oli punainen kuin tomaatti ja tuijotti mun rintoja. Hän olisi halunnut tavat uudelleen. Täytyy olla sosiaalisesti tosi kömpelö, jos kuvittelee, että minä suostuisin tapaamaan toisen kerran miestä, joka on antanut minun tarjota hänelle treffeillä.
EN USKO JUTTUA
Kuka nelikymppinen äijä tulee uikuttamaan vauvapalstalle moisesta asiasta. Ei toi ole edes maininnan arvoinen. Voi kai ton nyt parille kaverille ohimennen mainita, mutta siinä kaikki.
En tiedä ketään, joka tietäisi ketään, joka tollasesta valittaa.
Oletko muuten ahdistunut asiasta, ajattelin vaan. Pöyristyminen ei oikein riitä näissä jutuissa. Ahdistus on minimi, mutta mieluummin kyllä järkytys
tuo on ap oikeasti tosi anteliasta tarjota naiselle ensitreffeillä ravintolassa, vaikka kyseessä olikin pizzeria. Itse olen käynty treffeillä 58 miehen kanssa viime vuosina ja heistä joku 15-20% tarjosi minulle kahvit/lounaan/illallisen ensitreffeillä. Vaikka heistä suurin osa oli varsin hyvätuloisia.
Sitten illalla luit lapselle mestarietsivä peppusta ja sen jälkeen kömmit yh äitin viereen ja paukutit sitä pierureikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi tarjosit miehelle? Oliko kyseessä ensitreffit?
Naisella on 100 muutakin matchia tinderissä. Jos et tee niin kuin nainen haluaa niin nainen poistaa sinulta matchin. Se on miehen osa parisuhdemarkkinoilla. Naisista on alitarjontaa ja miehistä ylitarjontaa.