SDP:n ahdistelijat Marko Asell, Kim Berg ja Jani Kokko
Normaalissa maailmassa nämä luiskaotsat saisivat vankeutta, mutta miten mahtaa nyt käydä, suojeleeko ookeuslaitoksen demlaosasto heitä?
Hurjaa on myös se, että sdp:n varapuheenjohtaja ja kansanedustaja Matias Mäkynen lertoo olleensa tietoinen näistä, mutta ei ollut korvaansa lotkauttanut puolustaakseen ahdisteltuja.
Kaiken voi tehdä reilummin, ahdistelun ja sen peittämisen.
Kommentit (408)
iltalehti, sisäpiiri paljastaa miten marko A. käyttäytyy kulisseissa.....on jotain uutta tietoa
Eksää tiedä kuka mää oon ? Olen kansanedustaja ja demari. Siinäpä status, heh heh
Vierailija kirjoitti:
Eksää tiedä kuka mää oon ? Olen kansanedustaja ja demari. Siinäpä status, heh heh
Eksää tiedä kuka mää oon ? Olen kansanedustaja ja persu. Siinäpä status, heh heh
Kansanedustaja Tomi Immonen (ps) törttöili Finnairin Bangkokin-lennolla 11. tammikuuta. Finnairin purseri kuvaili Immosen käytöstä poliisille hyökkäävänä.
Immonen alkoi heti kovaan ääneen tivaamaan, että eikö me tiedetä, kuka hän on että hän on upseeri ja hän on kansanedustaja ynnä muuta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6de67b2-3363-4390-a890-e6b1dcbdb…
Vierailija kirjoitti:
Että sellaiset kansanedustajat meillä, vai pitäisikö sanoa vasemmiston arvojen edustajat? Nyt kun nimet on saatu, odotamme tuomioita.
Naiset, pitäkää pöksyistänne kiinni.
Reippaita nuoria miehiä. Avustajat tekevät tahallaan politiikkaa vastustajistaan. Avustajat pois eduskunnasta, jokainen kansanedustaja tekee itse työnsä ei istuskele kapakassa tai ammuskele kadulla.
Mistähän näissäkin jutuissa nyt oli kyse. Jos jokainen mies joka joskus lukee tilanteen huonosti, käyttäytyy kömpelösti tms laitettais vankilaan tai häpeäpaaluun niin aika vähän ois miehiä jäljellä. Ja joo, kyllä ne naisetkin osaa huonosti käyttäytyä
Kim on kansainvälinen nimi. Monessa maassa. Myös P-korean johtajalla. Mutta kohut voivat hieman vaikuttaa politiikassa.
Marko Asellista on näköjään tänään ip-lehdissä paljastuksia. En jaksa edes lukea, ei voi olla mitään yllättävää. Hän on ihan ulkonäöltään ja tyyliltään jo sellainen baarissa viihtyvän vähän kouluttamattoman näköinen, että olen ihmetellyt, miksei hän ole liittynyt suoraan persuihin. Näyttää ihan persulta.