Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SDP:n ahdistelijat Marko Asell, Kim Berg ja Jani Kokko

Vierailija
23.01.2026 |

Normaalissa maailmassa nämä luiskaotsat saisivat vankeutta, mutta miten mahtaa nyt käydä, suojeleeko ookeuslaitoksen demlaosasto heitä?

Hurjaa on myös se, että sdp:n varapuheenjohtaja ja kansanedustaja Matias Mäkynen lertoo olleensa tietoinen näistä, mutta ei ollut korvaansa lotkauttanut puolustaakseen ahdisteltuja.

Kaiken voi tehdä reilummin, ahdistelun ja sen peittämisen. 

Kommentit (408)

Vierailija
321/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

meetoo män jo ajat sitte

Vierailija
322/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Roope Salmiselta kysymään miten seksuaalisen hyväksikäytön voi muuttaa rahaksi ja suureksi kansan suosioksi.

Roope Salminen ja kohtalokas katse 😅 viviannilla taas ylimielinen katse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan innolla kun koko totuus Jani Kokon tekemisistä tulee ilmi, tässä kun ei ole kaikki. Vakavampaakin on tapahtunut.

Kerro kerro

Vierailija
324/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestetäänkö eduskunnassa ahdisteludemarien luottamuksesta?

Ei. Kansanedustajien luottamuksesta ei äänestetä, vaan luottamusäänestys koskee ministereitä. Tämä opetetaan koulussa, miksi et kuunnellut? Vai oletko niin tyhmä, ettet ymmärtänyt?

Vierailija
325/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan kastiin on luettava eläinten kiduttajademari, joka nuorena k-päänä heitti murjomansa kissan elävänä nuotioon. Valittiin vielä puoluesihteeriksi. Näkkäläjärvi vai mikä Kikkelilärvi hän nyt onkaan?

Näkkäläjärvi on ihana ! Laitan hänelle myös kirjeen. En kerro hänelle, että minulla on kissoja.

Sama. Minäkin tykkään kissojen kiduttamisesta ja köyhien rääkkäämisestä. Parasta!

Et oo ihana . Et saa mun kirjettä

Vierailija
326/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Kokon puoliso ole mies ?? Vai erehdynkö ?

Vierailija
327/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon. Sanoiko yksikään näistä että olen tehnyt väärin, olen hyvin pahoillani ja häpeän tekojani ja puheitani. Asell mainitsi huonon huumorin, voi hyvänen aika.  Heidät valitaan päättämään Suomen asioista eikä edes perus käytöstapoja ole. 

Nyt olisi suoraselkäistä erota kansanedustajan tehtävästä. 

Tämä ei tosiaan ole naurun tai huumorin asia...

Marko A:lla ei muutenkaan ole meriittejä tärkeää lainsäädäntötehtävää hoitamaan. En ymmärrä millaiset ihmiset häntä kaudesta toiseen äänestää. 

Vierailija
328/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon. Sanoiko yksikään näistä että olen tehnyt väärin, olen hyvin pahoillani ja häpeän tekojani ja puheitani. Asell mainitsi huonon huumorin, voi hyvänen aika.  Heidät valitaan päättämään Suomen asioista eikä edes perus käytöstapoja ole. 

Nyt olisi suoraselkäistä erota kansanedustajan tehtävästä. 

Tämä ei tosiaan ole naurun tai huumorin asia...

Marko A:lla ei muutenkaan ole meriittejä tärkeää lainsäädäntötehtävää hoitamaan. En ymmärrä millaiset ihmiset häntä kaudesta toiseen äänestää. 

Marko A pyysi anteeksi Tytiltä ja SDP:n ryhmåpäälliköltä. Mitä ihmettä?? Vakavahenkinen keskustelu .. joopa joo. Varmaa on vain, että tästä ei seuraa yhtään mitään näille demareille. Täysin käsikirjoitettu  korni näytelmä jatkuu.

Vierailija
329/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestetäänkö eduskunnassa ahdisteludemarien luottamuksesta?

Ei. Kansanedustajien luottamuksesta ei äänestetä, vaan luottamusäänestys koskee ministereitä. Tämä opetetaan koulussa, miksi et kuunnellut? Vai oletko niin tyhmä, ettet ymmärtänyt?

Kuvitteletko olevasi fiksu muidenkin kuin äitisi mielestä?

Vierailija
330/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kohu, ei mitään oikeaa aihetta. Persut on 100 krt pahempia, myös noissa 

Vierailija
331/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan demareiden kädet on menneet muiden taskuihin ja karvalompsiin,  mitäs uutta tässä nyt on? Lisäksi julkista anteeksipyyntöä odotetaan kaikilta maailman naisilta ja eron pyyntöä eduskunnasta.

Vierailija
332/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Kokon puoliso ole mies ?? Vai erehdynkö ?

Kyllä ja ahdisteltu oli naismies 

Vierailija
333/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen juttu, vaalipropagandaa. Persut tekee tuota kaiken aikaa, kaikkialla, aseiden kanssa 

Vierailija
334/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan nyt mitä muilta puolueilta löytyy. Demari tulivat itse julkisuuteen ja aloittivat selvityksen eli ihan oikein. Anteeksi on pyydetty ihan oikeasti ja sekin menee juuri niin kuin pitääkin. Teot ovat ikäviä ja niistä pitää tulla seurauksia mutta verrattuna erään toisen puolueen edustajien mokiin nämä ovat lievemmästä päästä. Moitittavia toki. Poliittisesti ajatellen ei muuta mitään. Nyt vain odotellaan mitä muut puolueet tekevät.

Vierailija
335/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan nyt mitä muilta puolueilta löytyy. Demari tulivat itse julkisuuteen ja aloittivat selvityksen eli ihan oikein. Anteeksi on pyydetty ihan oikeasti ja sekin menee juuri niin kuin pitääkin. Teot ovat ikäviä ja niistä pitää tulla seurauksia mutta verrattuna erään toisen puolueen edustajien mokiin nämä ovat lievemmästä päästä. Moitittavia toki. Poliittisesti ajatellen ei muuta mitään. Nyt vain odotellaan mitä muut puolueet tekevät.

Tulivat itse julkisuuteen?

Yksi demari suolasi kaverinsa ja puoluejohdon vihjailullaan.

Ja anteeksipyyntö... "en tunnista" taisi olla kommentti. Siinäpä anteeksipyyntö

Vierailija
336/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.Mäkynen tiesi tämän, ei välittänyt.

Nice

Vierailija
337/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että mitään muuta on edes tapahtunut, kuin se että terapia-ville on järkyttynyt kun kuuli tai näki itse että pikkujouluissa on kännissä tanssittu ja joku on huutanut kaksi kertaa "se on homo" tai "se on lesbo". 

Milleniaalivillelle liian rankkaa menoa, mutta ei silti seksuaalista häirintää. 

Jos mitään vakavempaa ei ole, niin tuon Villen tilalle joku uusi kansanedustaja, mieluummin X sukupolven edustaja, ne ei loukkaannu ihan kaikesta ja näe kaikessa ahdistelua, mutta kun näkevät oikeaa ahdistelua, tulee seurauksia ja suoraa puhetta eikä tämmöistä nössönnössöilyä kuin harha-villeltä. . 

Vierailija
338/408 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulivat itse julkisuuteen?

Yksi demari suolasi kaverinsa ja puoluejohdon vihjailullaan.

Ja anteeksipyyntö... "en tunnista" taisi olla kommentti. Siinäpä anteeksipyyntö

Aivan. Tulivat itse julkisuuteen kertomalla asiasta. Ja edelleen on pyydetty anteeksi sitä mitä on tehty. Minusta ihan reilua vaikka ei tee tekemätöntä tekemättömäksi. Mielestäni asian käsittely on mennyt aivan oikein vaikka teot ovatkin tuomittavia. Ymmärrän toki että erään puolueen kannattajat haluavat käyttää tilaisuutta hyväkseen vaikka heillä itsellään on paljonkin korjattavaa toiminnassaan. Mutta se siitä asiasta. Hyvä että tuodaan julkisuuteen epäkohtia jos niitä on toiminnassa ollut. Enemmän tässä on positiivisia seurauksia koko eduskunnan toimintaan jos näistä jotain oppivat.

Vierailija
339/408 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demari=pedopervo

Vierailija
340/408 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on selvästi heitetty muutama mies bussin alle, että saadaan huomio muualle. Eiköhän siellä vakavimpana ongelmana ole kuitenkin se, että naiset alistavat toisia naisia.