Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kotiäideistä moni ei laita itseään mitenkään?

Vierailija
27.04.2007 |

Kevyt meikkaus 5min. sama mikä menee suklaapatukan syöntiin tai aamukahviin.

Joka aamuiseksi rutiiniksi kun ottaa niin jopa mielikin on pirteämpi ulkoillessa kun ei tarvitse hävetä itseään.

En yritä provosoida ketään, vaan itseäni oikeasti ihmetyttää tämä. Enkä tarkoita muuta kuin kevyttä meikkiä: Peitepuikkoa tummille silmänalusille, kulmat siistiksi ja ripsaria ja puuteria.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan siksi, kun minusta arkena riittää pelkkä meikkivoide-puuteri yhdistelmä. Itse en koe tarpeelliseksi meikata arkisin, voin todella hyvin ilmankin meikkiä.

Vierailija
2/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylini on hieman " romanttishenkinen" .

Olen kuullut myös ivailevia lausahduksia tyyliin " Juhliinkos olet menossa?" vaikka ns. normaalit vaatteet päällä joita en todellakaan juhlavaatteiksi kelpuuttaisi. En kuitenkaan kuluta sen kummemmin aikaa laittautumiseen, mutta meikki 8min. & tukka 3min. onnistuu hyvin kun hyvä leikkaus tukassa ja iho kunnossa.

Lyhyt yhteenveto on ; jos haluan että minut kelpuutetaan ns. kotiäitiporukkaan niin en meikkaa ja pukeudun tuulipukuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa muutenkaan, paitsi joskus juhliin mennessä vähän. Useimmiten juhliinkin laitan vain ripsiväriä. En katso meikkaamista mitenkään tarpeelliseksi. Enkä meikannut myöskään työssä ollessani.

Vierailija
4/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa mieltä! On yliammuttua tällätä kuin kapakkaan mutta jotain voisivat tehdä, vilkaista edes peiliin ennen lähtöä!

Vaatteita myös voisi valita sävysävyyn ja yhteen sopivia, ei kai aina tarvitse tuulipukua? Riemunkirjavaa sakkia ovat!

Vierailija
5/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä siistin itseni ihan ihmisen näköiseksi joka aamu. Se ei tarkoita hienoa juhlakampausta tai iltameikkiä.

Vierailija
6/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en omista yhtäkään tuulipukua, mutta mulle on yks hailee mitä kukin päällensä vetää ja meikkaako vai ei.

Siis pienet on piirit teillä, jotka näitä asioita jaksatte murehtia.

Vierailija:

Aivan samaa mieltä! On yliammuttua tällätä kuin kapakkaan mutta jotain voisivat tehdä, vilkaista edes peiliin ennen lähtöä!

Vaatteita myös voisi valita sävysävyyn ja yhteen sopivia, ei kai aina tarvitse tuulipukua? Riemunkirjavaa sakkia ovat!

Vierailija
7/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes ymmärrä hävetä itseäni, hyi minua.

Vierailija
8/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen on sitten niiin tyylikäs, että....

Vierailija
9/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseitä kyyliä siellä kaupan kassalla. Mut nyt en siis tee mitään, katso ja kärsi, minä nautin.

Vierailija
10/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua vähän katsottiin kieroon leikkipuistoissa, koska olin aina omissa vaatteissani, enkä missään verkkareissa, en vain ole sporttihenkinen.

Vierailija
11/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtini olikin KEVYT itsensä siistiminen, oman mielihyvän vuoksi ja oman miehenkin tietty :)

kunhan vain ihmettelin, kun oma pärstäni ei ainakaan ole muuttunut lasten saamisen jälkeen ja kaipaa pientä ehostusta aamuisin.

Ei tästä herneitä nenään kellekään :)

ap ja öitä!

Vierailija
12/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minua vähän katsottiin kieroon leikkipuistoissa, koska olin aina omissa vaatteissani, enkä missään verkkareissa, en vain ole sporttihenkinen.

Vierailija
13/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan hiekkalaatikolla tuulipuvussa ollessani. (Tuulipuku nyt vain sattuu olemaan ehdottomasti paras asu lasten kanssa ulkona temmeltämiseen). Mulla on tärkeämpiäkin asioita mietittävänä. Toki on asia erikseen jos olen lähdössä vaikka kauppaan tai muualle " ihmisten ilmoille" .

Vierailija:

jopa mielikin on pirteämpi ulkoillessa kun ei tarvitse hävetä itseään.

Vierailija
14/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkokengät on ihan normaali asuste. Puistossa katsotaan kieroon, kun joku ei satu viihtymään tuulipuvussa.

Vierailija
15/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä minun ulkonäköni mitenkään vaikuttaisi mielialaani?? Ainoa mikä haittaa on ylipaino. Tänäänkin meni jalat alta yhtäkkiä kun selkä ei kannattanutkaan enää tätä ruhoa.

Vierailija
16/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omilla vaatteilla tarkoitin tietenkin sellaisia, joita käytän aina muutenkin. Mulla on enimmäkseen hameita, eikä ainakaan milloinkaan lenkkareita tai tuulipukuja. 16

Vierailija
17/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis tee oikeaa työtä. Mutta ei myöskään pukeudu esim romanttishenkiseen jakkupukuun, korkkareihin eikä edes meikkaa -saati tee itselleen hienoa kampausta joka aamu.

Tämä kun on monien käsitys naisesta, joka hoitaa lapsensa kotona, understood?

18, kotiäiti itsekin ;)

Vierailija
18/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi väsynyt ja saamaton.

Elämän palikat loksahtivat kohdalleen kun menin töihin ja lapset hoitoon. Nyt jaksaa yhtä sun toista.

Vierailija
19/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kevyt meikkaus 5min.

Siinä vaiheessa kun on 2 huutavaa mukulaa siinä vieressä varastelemassa meikkejä ja tuhoamassa paikkoja, tuntuu tuo 5 min aika vitun pitkälle.

Vierailija
20/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin johan kaikki lapset pelästyis. Jo rähmien saamiseen silmistä pois ja tukan oikaisuun menee noin puol tuntia. Siinä lapsi on ehtinyt jo muutamaankin otteeseen kysyä " milloin äiti lähdetään ulos?" Ja meikin pesu pois se vasta työlästä onkin. Eli ei meikkaa meikäläinen puistoon, töihin eikä kauppaan. Eikä iho kestä meikkivoiteita.