Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailusta: Kuinka suurta yhteensopivuutta ja yhdistäviä tekijöitä pitää olla, että koette kemiaa, kiinnostusta ja ihastusta?

Vierailija
22.01.2026 |

Otsikossa kysymys. Mikä teille synnyttää haluan tutustua paremmin, tavata uudestaan, ja ennen kaikkea, mitä kaikkea vaaditaan siihen, että tunnette kemiaa? Kuinka paljon pitää olla yhdistäviä tekijöitä, vaikka samoja kiinnostuksenkohteita ja kuinka paljon haluatte olla ns. samalla aaltopituudella?

Kerro vastauksessa myös ikä ja sukupuoli. Kiinnostaisi tietää, miten ihmiset kokevat tämän.

Minusta tuntuu, että itse tarvitsen todella vahvasti samalla aaltopituudella olemista, todella paljon ja olennaisia yhdistäviä tekijöitä... eli jos joku on tosi kiva, symppis ja fiksu, mutta ollaan vaan kovin erilaisia, niin en vaan syty. Eikä ulkonäkö vaikuta asiaan. Komistus, joka on ihan eri maailmasta, ei tunnu yhtään vetovoimaiselta. Niin joo, ja olen nainen, 40-v.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on lapseton nainen.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiaa tunnen hapon ja emäksen välillä. En ihmissuhteissa.

Vierailija
4/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla yhteisiä kiinnotuksenkohteita. Ei tarvitse olla samanlainen kuin minä. Vastapuolen pitää olla kiinnostava ja jossain määrin minua täydentävä. Ehkä kuitenkin älyllinen taso pitää olla aika samalla tasolla, vaikka älykkyyden ilmeneninen olisi erilaista.

Vierailija
5/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on pitkä ja komea. Se riittää. Rumien ja lyhyiden kanssa ei ole kemiaa ollenkaan.

N31

Vierailija
6/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja seksikäs, samanlainen arvomaailma, lempeä luonne. Näiden kaikkien pitää toimia, muuten en halua. 

esim. jos mies on hyvännäköinen, mutta äänestää persuja tai puhuu ilkeästi, ei kelpaa. Tai jos mies on mukava ja rakastaa eläimiä, mutta on epäsiisti, kalju ja hampaaton, niin ei kelpaa. 

Jos en löydä enää sellaista miestä, jonka haluan, niin olen sitten yksin. 

N47

Vierailija
7/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea ja seksikäs, samanlainen arvomaailma, lempeä luonne. Näiden kaikkien pitää toimia, muuten en halua. 

esim. jos mies on hyvännäköinen, mutta äänestää persuja tai puhuu ilkeästi, ei kelpaa. Tai jos mies on mukava ja rakastaa eläimiä, mutta on epäsiisti, kalju ja hampaaton, niin ei kelpaa. 

Jos en löydä enää sellaista miestä, jonka haluan, niin olen sitten yksin. 

N47

Äänestän persuja jotta suomalaiset duunarit pystyisivät elämään ilman sosiaalitukia. Mikä ajattelumaailmassani noin kuvottaa?

Vierailija
8/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan on pitkä ja komea. Se riittää. Rumien ja lyhyiden kanssa ei ole kemiaa ollenkaan.

N31

Onkos 'koolla' väliä?

Tiedustelee hyvin varusteltu M188/85

Vierailija
9/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan on lapseton nainen.

M30

Sama. Kemia on seksuaalisesti hyväosaisten snobeilua.

Vierailija
10/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on nainen ja elossa, niin riittää. Tarvittaessa voin tinkiä vaatimuksista.

Vierailija
11/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Onkos 'koolla' väliä?

Hyvin "varusteltuna" tuskin kysyisit onko koolla väliä. M33 

Vierailija
12/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain yhteistä on hyvä olla, jos ei ole yhtään mitään, niin eipä se herätä kiinnostusta lainkaan. Minulle on tärkeää olla älyllisesti samalla aaltopituudella. Jos toinen ei ymmärrä  edes mitä sanon, yhteiselosta tulee vaikeaa. Huumorintajua pitää myös olla, jos toinen ei ymmärrä huumoria, tulee myös vaikeaa. Ulkonäöllä ei ole väliä, mutta henkilökohtaisella hygienialla sitäkin enemmän.

Vierailija
13/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatia, myötätunto ja keskustelutaito aiheesta kuin aiheesta.  Kiinnostuin heti. Ulkonäöllä ja muulla pinnallisella ei tällöin minulle ole mitään väliä. Tuollaisia miehiä vaan on vaikea löytää  

Vierailija
14/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Onkos 'koolla' väliä?

Aika harva sitä vilauttelee heti tavattaessa. Kemian sensijaan aistii hyvinkin nopeasti.

Vierailija
15/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia on hieman hähmäinen ja vaikeasti selitettävä, usein vahvasti seksuaalinen (feromonit ja hormonit). Mulla on sitä joskus kerran kymmenessä vuodessa ollut parin miehen kaa. Ne miehet ovat olleet rentoja, hauskoja ja kilttejä. Leveä hymy ja iloiset silmät. Ei mitään supliikkeja seuramiehiä, ennemminkin vähä ujoja ja lyhytsanaisia. Samalla aaltopituudella. Sikäli nyt mielenkiinnon kohteilla ei niin suurta väliä, kunhan nyt ei ole arvomaailmaltaan ihan eri planeetalta.

Vierailija
16/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Onkos 'koolla' väliä?

Miten sen tavatessa tietää? Pitääkö se kysyä heti?  Hei. Minkä kokoinen kurpä sulla on?

Vierailija
17/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia on kemiaa. Sitä voi kokea hyvinkin erilaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
18/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatia, myötätunto ja keskustelutaito aiheesta kuin aiheesta.  Kiinnostuin heti. Ulkonäöllä ja muulla pinnallisella ei tällöin minulle ole mitään väliä. Tuollaisia miehiä vaan on vaikea löytää  

Olen empaattinen persu.

Vierailija
19/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 viiva 100% 

Riippuu kemiasta. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kunnolen lähtenyt ravintolasta ihmisen matkaan jonka kanssa en ole vaihtanut sanaakaan ennen sitä. Katse, olemus, intensiteetti, kehonkieli jne. Toki nämä vain lyhyitä juttuja mutta kemiaan ei tarvi mitään, siksi se on kemiaa. 

Vierailija
20/40 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Onkos 'koolla' väliä?

Hyvin "varusteltuna" tuskin kysyisit onko koolla väliä. M33 

Erittäin hyvin varusteltuna tietäisit, että koolla on todella väliä, eikä se ole sinun eduksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme