Hiiret omakotitalossa alkanut v ituttamaan
Aion alkaa tappaa näitä kaikista mahdollisimman tuskallisimmilla ja eniten kärsimystä aiheuttavilla keinoilla.
Kommentit (32)
Mulla ulkoradip päällä pakkasilla sieltä mistä tulleet sisään. Eipä enää rapise.
Vierailija kirjoitti:
Yksi monista syistä miksi myytiin omakotitalo ja muutettiin kerrostaloon. Asumiseen liittyvä stressi ja vitutuksen aiheet putosivat samalla nollaan.
Kerrostalo hyi saatana!
Ennemmin hiiret kuin seinänaapurit.
Googleta jyrsijäverkko. Sitä kaikkien pienten aukkojen aukkojen päälle ettei hiiret pääse sisälle.
Ja sitä ennen voisi kokeilla pistorasiaan laitettavaa hiirikarkotinta.
Joo, ton muistan. Ukko veteli hirsiä vieressä ja hiiret tanssi vintinlatialla polkkaa.
Mukavia jos eivät tuhoisi ja sotkisi paikkoja. Jotenkin kotoisa olo kuulostella illalla kuinka takkatuli räiskyy ja hiiret rapistelevat nurkissa.
Vierailija kirjoitti:
Hiiribaari on osoittautunut meillä tehokkaimmaksi.
Eix toi oo myrk-ky ja hiiret menehtyy sisätiloihin?
Kokeile Pirkka kermajuustolla loukuttaa hiiri
Vierailija kirjoitti:
Loukkuja, loukkuja ja loukkuja. Kyllä hiiristä pääsee eroon. Niitä on pyydystettävä aktiivisesti, varsinkin loppusyksyllä. Minulla ei ole nyt yhtään hiirtä, eikä edes jälkiä talon ulkopuolella. Vanhoja peltisiä loukkuja on n. 10 pyynnissä koko ajan. Olen saanut n. 100 jyrsijää talven ja viime syksyn aikana. Talo on hyvä tiivistää ainakin sisäpuolelta. Voimakkaasti tarttuva teippi tehoaa jopa vuosia reiän tukkeena.
Tuo ehdotus kissan lainaamisesta on kannatettava.
ei kai lainakissa toimi kuin sisätiloissa, ja sitten sellainen jolle hiiret kelpaa, meidän neiti ei ainakaan syö niitä
Uusavuttomuutta. Niin kauan kun ihmiskunta on viljellyt maata ja nurkissa on pyörinyt jyviä on kissa pitänyt huolen jyrsijöistä. Ainakin jo vähintään 10 000 vuoden ajan.
Myös lintujen ruokkiminen näin talvella houkuttelee jyrsijöitä. Omat lintujen ruokintapaikat kaukana talosta metsän reunassa. Välillä niissä näkyy oravia. Maahan putoilevat siemenet houkuttaa hiiretkin paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan vanha kunnon metallinen nakki juustosyötillä vireeseen.
Säätää laukeamisen sen verran herkäksi ettö kun koskeekaan sylttiin niin laukeaa.
Vai onko toi koheeryhmä jo kans määrätty suojeluelukoiksi ja hinnoiteltu?
Osa on. Esim.koivuhiiren arvo on 58 e, kontiaisen 30 e, peltohiiren 83 e, metsäpäästäisen 16 e.
Tapa ittes.