Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Riikka Purra julkaisi saamiaan rajuja viestejä vie poliisille

Vierailija
22.01.2026 |

"Valtiovarainministeri, perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra on jakanut Instagramissa saamaansa epäasiallista palautetta ja uhkailuja. Purran julkaisemat viestit ovat niin rajuja, että Purra varoitti Instagramin tarinat-osiossa seuraajiaan sisällöstä."

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011765737.html

Viestit ovat aivan samanlaisia mitä tällä palstalla näkee hänestä päivittäin. On tappouhkausta ja muuta peruskamaa mitä vasemmalta nykyään tulee. Liekö palstavassarit lähettäjinä...

Kommentit (345)

Vierailija
261/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Riikka kestomustelmila?

Vierailija
262/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä Purra on rehellinen, ei minun mielestäni ainakaan. Ministerinuransa alkutaipaleella valehteli minkä kerkesi koko Scripta-kohuun liittyen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikkuli uhriutuu. Tietäisittepä millaista puhetta minä sain kestää koulukiusattuna joka ikinen päivä ja aivan päin naamaa. Vanhempia ja opettajia ei kiinnostanut. Silloin olisi naurettu pihalle jos olisi mennyt poliisille itkemään. Ihminen on maailman julmin peto, hyväksykää se niin elämä on helpompaa. 

Vierailija
264/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ota edes kantaa noihin törkyposteihin. Olen ulkoistanut itseni täysin Face ja insta. Riikalle tiedoksi että siellä instassa ei ole pakko olla ja jos on niin viestit voi kieltää.

Nuo viestithän on tulleet sähköpostiin. Muutenkin erikoinen ajatus, että vihakirjoittelu ym solvaamiset on ihan ok koska mitäs olet somessa. Missä vaiheessa tuosta vihakirjoittelusta ym kiusaamisesta tuli hyväksyttyä?

Vierailija
265/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla on rikostausta suorastaan puolueen pääsyvaatimuksena ja rva Purra itse on fantasioinut joukkoampumisesta.

Muutaman vuoden takaisessa poliittisessa murhayrityksessä osapuolet olivat persuja.

Niuvaan passitettiin viime vuonna 4 murhayrityspersua. Suomen terroristituomituista 4 oli persuja. Kaikki kouluampujat: äärioikeistoa = persuja.

Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu ja niin tässäkin tapauksessa.

Purra on saksien kanssa köyhille irvistellessään unohtanut, että hänen oman puolueensa äänestäjät on huono-osaisia miehiä, joihin leikkaukset osuvat.

Uhkailu on tietenkin väärin, mutta Purran teoilla ja empatiakyvyttömyydellä on ollut loogisia seurauksia. 

Kukaanhan ei hänestä pidä, eikä muistakaan persuista.

Vierailija
266/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan karmeita viestejä. Minkälaiset ihmiset katsovat oikeudekseen tehdä tuollaista, en voi käsittää. Kyllä minäkin inhoan joitain poliitikkoja, mutta ei tulis mieleenkään ikimaailmassa kirjoitella tuollaisia. 

Muistutetaan kuitenkin nyt että kyseessä on sama riikka joka oli lähdössä potkimaan eekkrreitä, syljeskelemään kerjäläisten päälle ja ammuskelemaan lähijunaan. Ja paljon muuta. Koko riikan valtaan pääsy johtuu törkykirjoittelusta nettiin.

Että sikäli ihme uhriutumista.

Ja suurinta valtaa pitävillä pitää olla enemmän sietokykyä mitä tulee törkyviesteihin.

Joo. Mullaki meni aikoinaan maku heti ja en enää oikein kykene mitenkään tykkäämään tollasten asioiden fantasioijasta. 

Miettis nyt miltä tuntuu omalta kohdalta. 

Vai miten se Jope sketisssään aina sanoi.  Ajattele omalta taholtasi

Vierailija
267/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kannata törkeitä viestejä, mutta toisaalta Riikka on itse sanonut, että sekä häntä että hänen puoluettaan saa kritisoida vapaasti, mutta perhe (=aviomies ja lapset) tulee jättää rauhaan.

Jos nuo viestit saisi vasemmistonainen, niin tulkitsisitko ne kritiikiksi? Normaali-ihminen ei pidä tappouhkauksia, keskenmenoille irvailua ja henkilöön menemistä "kritiikkinä".

Normaali nainen ei uhriudu julkisuudessa keskenmenoistaan. Normaali nainen ei hae säälipisteitä. Normaali nainen elää ja antaa elää.

Normaali ihminen ei lähetä tappohkauksia, irvaile keskenmenoille eikä solvaa ulkonäköä ja persoonaa, jos on tarkoitus kritisoida poliittisia päätöksiä.

Jaa, sitten sinä oletkin palstan ainoa NORMAALI ihminen, hyveellinen ja uskis!

Vierailija
268/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ne on hänen omilta äänestäjiltään. Purra ja PS petti pahiten omat, 75% etuuksilla elävät työttömät maaseudun miehet.

KAIKKI KUONA TULEE PERSUISTA.

99,9% suomalaisista ei tiedä kuka oli Purran viesteissä mainittu Qin Hui. Mitäpä veikkaat onko viestin lähettäjä joku persu vai ihan joku muu jolla on tarve tuoda esiin ns. sivistystään.

Vierailija
269/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ota edes kantaa noihin törkyposteihin. Olen ulkoistanut itseni täysin Face ja insta. Riikalle tiedoksi että siellä instassa ei ole pakko olla ja jos on niin viestit voi kieltää.

Nuo viestithän on tulleet sähköpostiin. Muutenkin erikoinen ajatus, että vihakirjoittelu ym solvaamiset on ihan ok koska mitäs olet somessa. Missä vaiheessa tuosta vihakirjoittelusta ym kiusaamisesta tuli hyväksyttyä?

Persut sitä on harrastaneet ja normalisoineet vuodesta 1995.  Tuskin siihen muut alentuvat. 

Vierailija
270/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se raja mene tappouhkauksissa, vain pahasti mielenterveys ongelmainen tekee niitä.

Vierailija
271/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitenkään erikoinen ajatus kun huomioi että mielipiteen kertoo punavihreä. Koko historiansa on muiden mielipiteiden väkivallalla hiljentämistä.

Vierailija
272/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta muuten taitaisi tulla tappouhkaus minulle, jos olisimme suorassa tekstinvaihdossa ;D Menisit töihin siitä, etkä toimisi avustajana.

-winner-

Jaaha, laitavasemmistolainen työtön puppelipoika -winner- on näköjään herännyt ja aktivoitunut taas palstalla :D

Vierailija
273/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se raja mene tappouhkauksissa, vain pahasti mielenterveys ongelmainen tekee niitä.

Niin, mitä muistankaan nimimerkki "riikkulin" kirjoituksista ...

Vierailija
274/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vassareilla. Raja siirtyy radikalisoitumisen myötä yhä kauemmas normaalista moraalista.

Vierailija
275/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra ei ole millään tavalla ainutlaatuinen. Niin saa moni muukin poliitikko tapp*uhkauksia puoluekannasta huolimatta. Tottakai poliisi on oikea osoite.

Riikkuli on vain ainut joka haluaa uhriutua näiden takia taas. 

Sinuakin uhkaa poliisikuulustelu. Tyylistäsikin sen huomaa. Ja kohta paukahtaa sanktiot.

Vierailija
276/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Riikalta kysyttiin taannoin, miksi hän otatti sen saksikuvan, hän vastasi, että sitä ei oltu tarkoitettu julkisuuteen. Eli se otettiin tarkoituksella ja siinä myös naureskeltiin tarkoituksella.

TÄMÄ

Vierailija
277/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikkuli uhriutuu. Tietäisittepä millaista puhetta minä sain kestää koulukiusattuna joka ikinen päivä ja aivan päin naamaa. Vanhempia ja opettajia ei kiinnostanut. Silloin olisi naurettu pihalle jos olisi mennyt poliisille itkemään. Ihminen on maailman julmin peto, hyväksykää se niin elämä on helpompaa. 

Uliuliuli... siinäkin hyvä uhriutuja. Voi kyynel!

Vierailija
278/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulta muuten taitaisi tulla tappouhkaus minulle, jos olisimme suorassa tekstinvaihdossa ;D Menisit töihin siitä, etkä toimisi avustajana.

-winner-

Jaaha, laitavasemmistolainen työtön puppelipoika -winner- on näköjään herännyt ja aktivoitunut taas palstalla :D

Entä Sinä, kultamuruseni?

Vierailija
279/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vassareilla. Raja siirtyy radikalisoitumisen myötä yhä kauemmas normaalista moraalista.

Onko Riikka siis oikeasti vasemmistolainen? 

Vierailija
280/345 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka saa mitä ansaitseekin. Hyvä että sen kakarat kuoli 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan