Katkaisin välit vanhoihin sukulaisiin kun alkoivat arvostelemaan elämäntapaani
Heidän maailmankuvansa kun oli 70-luvulta. Opiskelin 30-vuotiaana uuden alan ja 32-vuotiaan olin työharjoittelussa. Vanhat, +70 vuotiaat sukulaiset ihmettelivät ääneen miksi minun ikäiseni on työharjoittelussa kun pitäisi olla omakotitalo, lapsia ja vaimo.
Tästä on jo noin 5 vuotta aikaa ja nämä sukulaiset ovat jo kuolleet pois. Tämän kohtaamisen jälkeen en halunnut olla heidän kanssaan tekemisissä. En ymmärrä miten joillain voi noin pahasti jämähtää maailmankuva 70-luvulle.
Kommentit (3)
Aivan oikein, ei negatiivisten ihmisten kanssa kannata olla tekemisissä.
Itselläni on eräs vanhempi sukulainen, viimeinen sellainen, olisi tavallaan mukava soitella ja käydäkin, mutta jokainen kerta kun soitellaan alkaa jossain vaiheessa arvostelemaan minua mitä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä.
No, päätin tuossa reilu kuukausi sitten että minä unohdan hänet ja olkoot omissa oloissaan. En halua itselleni pahaa mieltä joka kerta. Parempi näin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein, ei negatiivisten ihmisten kanssa kannata olla tekemisissä.
Itselläni on eräs vanhempi sukulainen, viimeinen sellainen, olisi tavallaan mukava soitella ja käydäkin, mutta jokainen kerta kun soitellaan alkaa jossain vaiheessa arvostelemaan minua mitä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä.
No, päätin tuossa reilu kuukausi sitten että minä unohdan hänet ja olkoot omissa oloissaan. En halua itselleni pahaa mieltä joka kerta. Parempi näin.
Jep. Ne wanhat kusipäiset sukulaiset pitäs hakata.
No pienestä sinäkin pillastuit. Olisin vaan sanonut, että joo joo kukin elää tyylillään. Ilmeisesti asia harmittaa sinua tosi paljon, jos vieläkin sitä mietit, ja he ovat kuolleet jo viisi vuotta sitten.