En tiedä mitä teen aina väärin naistenkaa
Joo osuma tulee alussa kirjotellaan menee hyvin, jopa sovitaa näkeminen, sitte yhtäkkiä nainen ei vastaa viesteihin enää, en oikein ymmärrä, en vaan sitten kai kiinnosta tarpeeksi, näin on käynyt usein naistenkaa, vähä tuntuu siltä että ei enää tässä iässä kelpaa kellekkään, nuorena kelpas vielä.
Kommentit (125)
Ei kiinnosta haukkujat. Ei kiinnosta mitä musta ajatellaan. Kaikkia haukutaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ne sun viestit naiselle on kieliopillisesti samaa tasoa kuin täällä kirjoittamasi viestit niin en yhtään ihmettele, että naisen kiinnostus lopahtaa. Kuulostat 13 vuotiaalta.
Sori mutta mä en ole 13 v vakityö ja hyvä työ valtion hommat jne toinen työ. Olen ihan sori 40 v.
Olet ehkä keski-ikäinen, mutta kuulostat kirjoituksesi perusteella lapselta.
Mitä sitten? Toisilla huonommin asiat. Ovat työttömiä luusereita.
Kyllä sinä vttupää kehitysvammainen olet jokaisen työttömän alapuolella.
Kauhea ihminen olet. Mene leipäjonoon
Tykkään laitella viestejä ja olen kiinnostunut naisista mutta ne eivät ikinä musta
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein saa seksiä nykyään mistään
Oksentaisin, jos pitäisi Allun kanssa harrastaa seksiä. Örgh!
Joo keksin muita juttuja elämäs ja teen töitä parempi nii. Nyt vois keitellä kahvia. Naisia sai kun oli nuori ei enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein saa seksiä nykyään mistään
Oksentaisin, jos pitäisi Allun kanssa harrastaa seksiä. Örgh!
Olet kauhea ihminen. Hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään laitella viestejä ja olen kiinnostunut naisista mutta ne eivät ikinä musta
ÄLÄ POMMITA!!!! Kukaan ei halua 50 viestiä puolessa tunnissa lähettävää tolvanaa!
Miks mä ees tänne kirjotan ei tässä ole mitää järkeä. Täälä vain haukutaan
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eivät kiinnostu kun spämmäät. Ihan oma moka. Lisäksi olet vähä-älyinen, velkainen ja juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ POMMITA!!!! Kukaan ei halua 50 viestiä puolessa tunnissa lähettävää tolvanaa!
Selvä. Parempi unohtaa naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eivät kiinnostu kun spämmäät. Ihan oma moka. Lisäksi olet vähä-älyinen, velkainen ja juoppo.
Ihan sama mikä olen ja ihan sama mitä musta ajattelet. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta haukkujat. Ei kiinnosta mitä musta ajatellaan. Kaikkia haukutaan
Mukavia ja hyvin käyttäytyviä ei haukuta.
Naiset ovat nykyään heränneet siihen tosiasiaan että suhde miehen kanssa on täysi kusetus jossa jää aina häviölle.
Johtuu siitä, että kirjoitat toistuvasti "naistenkaa" yhteen.
Juu olen alkanut jo miettiin et yksin parempi ku ei naisia koskaan mikään kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Miks mä ees tänne kirjotan ei tässä ole mitää järkeä. Täälä vain haukutaan
Niin, miksipä kirjoitat tänne. Mene vaikka ulos lenkille ja lakkaa jankuttamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Parempi unohtaa naiset.
Kiitos.
T. Kaikki maailman naiset
Kyllä minä liikun ja huolehdin itsestäni mutta en vain ymmärrä naisia. Ennen niitä sai.
Tuntuu että nämä naiset ovat ihan liian tasokkaita.