En tiedä mitä teen aina väärin naistenkaa
Joo osuma tulee alussa kirjotellaan menee hyvin, jopa sovitaa näkeminen, sitte yhtäkkiä nainen ei vastaa viesteihin enää, en oikein ymmärrä, en vaan sitten kai kiinnosta tarpeeksi, näin on käynyt usein naistenkaa, vähä tuntuu siltä että ei enää tässä iässä kelpaa kellekkään, nuorena kelpas vielä.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kopsaa ne viestit ChatGPT:hen ja pyydä sitä analysoimaan mikä meni pieleen.
Sehän selviää jo tässä keskustelussa; jankutus, epätoivo, ilkeä asenne, ehkä hieman yksinkertainen. Toisaalta innostuu ja ihastuu nopeaa, kuka vain käy, kunhan olis joku. Ja heti on yli-innokas.
Seksiä tekee kans mieli
Mutta et saa. Eikä sulla luuserilla ole edes tarpeeksi rahaa käydä maksullisissa, kun kaikki menee kaljaan, velkoihin ja roskaruokaan. Ja läskimaha kasvaa vaan.
Ei sillä- maksullisilla on ylinpäänsä sen verran moraalia että kehitysvammaisten kanssa he eivät tee bisnestä, ellei ole alaan erikoistunut s eksismmattilainen.
Mulla on rahaa. Pidä sä pääs kii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kopsaa ne viestit ChatGPT:hen ja pyydä sitä analysoimaan mikä meni pieleen.
Sehän selviää jo tässä keskustelussa; jankutus, epätoivo, ilkeä asenne, ehkä hieman yksinkertainen. Toisaalta innostuu ja ihastuu nopeaa, kuka vain käy, kunhan olis joku. Ja heti on yli-innokas.
Seksiä tekee kans mieli
Mutta et saa. Eikä sulla luuserilla ole edes tarpeeksi rahaa käydä maksullisissa, kun kaikki menee kaljaan, velkoihin ja roskaruokaan. Ja läskimaha kasvaa vaan.
Ei sillä- maksullisilla on ylinpäänsä sen verran moraalia että kehitysvammaisten kanssa he eivät tee bisnestä, ellei ole alaan erikoistunut s eksismmattilainen. 
Tekis mieli lyödä sua sekopää. Mulla ei mene rahat mihkää roskaruokaa ja kaljaan kyllä juon mitä hiton väliä. Ostan muutaki tajuatko sekopää.. syljen sun naamalle
Mutta sä olet monesti kertonut meille täällä kuinka sinulla nimenomaan EI ole rahaa. Koita muistaa kaikki valheesi. Tarkkana nyt, Allu.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan vahvasti, että olet liian neitimäinen. Kertoohan se jo täällä kirjoittelu.
Tunnut myös olevan hyvin epätoivoinen, takerrut kiinni kun iilimato. Pommitusta viestien muodossa ja haluat edetä kun höyryveturi. Et osaa olla yksin, vaan epätoivo paistaa kun etsin pakonomaisesti seuraa. Tyyliin jos yhden kanssa juttu kosahtaa, pitäisi samantien olla uusi. Opettele olemaan onnellinen yksin!
Tuollainen iilimato tyyli on usealla naiselle todella iso red flag.
Kasvata testoja, liiku, ole ystävien kanssa (hanki niitä jos ei ole), kehitä itseäsi, sivisty ja ennen kaikkea opi olemaan tyytyväinen elämääsi. Unohda epätoivo ja stalkkerimaisuus!
Älä halvenna naisia kutsumalla tuota luuserikäytöstä neitimäisyydeksi.
En kyllä tajua mikä naisia vaivaa, mut joo ihan sama. Pitää keskittyä muihin asioihin
Eipä siinä kirjoitteluvaiheessa vielä olla tilivelvollisia tai velvollinen olemaan kokoajan tavoitettavissa. Toisaalta, jos tapaamisesta sopii, pitäisi siitä pitää kiinni. Ehkä naiset säikähtävät sinua ja jatkuvaa viestipommittamista.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua mikä naisia vaivaa, mut joo ihan sama. Pitää keskittyä muihin asioihin
Naisia vaivaat sinä. Viestipommitus on pelottavaa jopa. Vain hullu pommittaa viesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä kirjoitteluvaiheessa vielä olla tilivelvollisia tai velvollinen olemaan kokoajan tavoitettavissa. Toisaalta, jos tapaamisesta sopii, pitäisi siitä pitää kiinni. Ehkä naiset säikähtävät sinua ja jatkuvaa viestipommittamista.
En tiedä usein käy näin. Eivät vain ole kiinnostuneita
Pitäs vain unohtaa naiset niistä on vain harmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia vaivaat sinä. Viestipommitus on pelottavaa jopa. Vain hullu pommittaa viesteillä.
En voi sille mitää oon tälläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo täydellinen ja mussa on vikoja en vaan voi sille mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko opetella käyttäytymään paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tietenkään ole jos pommitat viesteillä. Sellaisesta haluaa pysyä mahdollisimman kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mut käyttäydyn kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ne sun viestit naiselle on kieliopillisesti samaa tasoa kuin täällä kirjoittamasi viestit niin en yhtään ihmettele, että naisen kiinnostus lopahtaa. Kuulostat 13 vuotiaalta.
Sori mutta mä en ole 13 v vakityö ja hyvä työ valtion hommat jne toinen työ. Olen ihan sori 40 v.
Olet ehkä keski-ikäinen, mutta kuulostat kirjoituksesi perusteella lapselta.
Mitä sitten? Toisilla huonommin asiat. Ovat työttömiä luusereita.
Kyllä sinä vttupää kehitysvammainen olet jokaisen työttömän alapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tietenkään ole jos pommitat viesteillä. Sellaisesta haluaa pysyä mahdollisimman kaukana.
Mitä sitten pitäs tehdä? Ei ota ollenkaa yhteyttä ääs naisista on vain harmia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mut käyttäydyn kyllä.
Et käyttäydy jos pommitat viesteillä. Et osaa täällä palstallakaan käyttäytyä hyvin. Sellainen on rumaa käytöstä.
Ei oikein saa seksiä nykyään mistään