Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä teen aina väärin naistenkaa

Vierailija
21.01.2026 |

Joo osuma tulee alussa kirjotellaan menee hyvin, jopa sovitaa näkeminen, sitte yhtäkkiä nainen ei vastaa viesteihin enää, en oikein ymmärrä, en vaan sitten kai kiinnosta tarpeeksi, näin on käynyt usein naistenkaa, vähä tuntuu siltä että ei enää tässä iässä kelpaa kellekkään, nuorena kelpas vielä.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sil väliä jos vanhentunut?

Vierailija
42/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kirjoituksia on rasittavaa lukea, koska et osaa kirjoittaa koherentteja lauseita kunnon välimerkeillä. Et vaikuta kovin analyyttiselta viestien perusteella, joten ehkä se on syynä? Monet naiset kiinnostuvat älykkäästä keskusteluseurasta. Mistä yleensä juttelette? Osaatko kysyä naiselta kysymyksiä ja kuulumisia vai puhutko vain itsestäsi?

Osaan kysyä kyllä. Ei kaikki ole älykkäitä. Olen käynyt amiksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kerrot liian pienen peniksesi ja / tai pankkitilisi koon. Sellainen karkottaa naise välittömästi.

Vierailija
44/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naistenkaa"? Naiset-sana ja kanssa-sana ovat omia erillisiä sanojaan, eikä yhdyssana. 

Ja jos et ole enää edes nuori, niin koita nyt ensi töiksesi vaikka ruveta puhumaan vähän aikuismaisemmin. Monet aikuiset naiset arvostavat mm. hyvää keskusteluseuraa, miestä, jolla on sanat hallussa. Minä ainakin luulin tuosta sinun naistenkaa-sanasta, että olet joku nuori, korkeintaan parikymppinen.

Vierailija
45/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne sun viestit naiselle on kieliopillisesti samaa tasoa kuin täällä kirjoittamasi viestit niin en yhtään ihmettele, että naisen kiinnostus lopahtaa. Kuulostat 13 vuotiaalta. 

Vierailija
46/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kirjoituksia on rasittavaa lukea, koska et osaa kirjoittaa koherentteja lauseita kunnon välimerkeillä. Et vaikuta kovin analyyttiselta viestien perusteella, joten ehkä se on syynä? Monet naiset kiinnostuvat älykkäästä keskusteluseurasta. Mistä yleensä juttelette? Osaatko kysyä naiselta kysymyksiä ja kuulumisia vai puhutko vain itsestäsi?

Osaan kysyä kyllä. Ei kaikki ole älykkäitä. Olen käynyt amiksen

No halloota. Olen monen amiksen käyneen miehen kanssa jutellut. Huoltomiehet, korjaajat ja monet muut ns. perinteiset miesammattien edustajat ovat amiksen käyneitä ja ovat ihan älykkäitä ja osaavat keskustella. Moni ammatti kerran on asiakaspalvelutyötä.

Vierailija
47/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teidät että se on nainen jolta "osuma" tulee?  Esimerkiksi homot ja muut sodomiitit saalistavat seksuaalisuudeltaa terveitä miehiä deittipalveluissa.

Vierailija
48/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin helpottaisi, jos oppisit edes jotenkin kirjoittamaan kunnollista suomea. Nyt sinulla on tuossa rakenteellisesti vain yksi virke, pilkuilla erotettuna, vaikka ymmärtämisen kannalta olisi järkevämpää jokainen virke pisteellä tai kysymysmerkillä. Ja kaa / kanssa kirjoitetaan edeltävästä sanasta erikseen, ei naistenkaa vaan naisten kaa tai naisten kanssa.

Vierailija
49/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain teini kirjoittaisi naisenkaa. Aloittaja on tylsistynyt provoilija. 

Vierailija
50/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ne sun viestit naiselle on kieliopillisesti samaa tasoa kuin täällä kirjoittamasi viestit niin en yhtään ihmettele, että naisen kiinnostus lopahtaa. Kuulostat 13 vuotiaalta. 

Sori mutta mä en ole 13 v vakityö ja hyvä työ valtion hommat jne toinen työ. Olen ihan sori 40 v.

Vierailija
51/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täydellinen fiksu rikas komea mies. Kaukana siitä.

Vierailija
52/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ihmettele, jos naiset ghostaa, kun tätäkin ketjua katsoo. Puolessa tunnissa tykitetty jotain 20 viestiä. Jumaliste, jos joku heebo paukuttais menemään viestiä mun luuriin tuolla tahdilla, niin voisi olla satavarma, että estoon menee.

Mulla on add

Tekosyy. Niin on mun pojallakin, mutta se on täysjärkinen, jopa keskivertoa älykkäämpi. Sinä olet heikkolahjainen.

eri

Vierailija
53/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti naiset huomaa, että et ole älykäs.

Et kai painosta naisia liikaa tai vaikuta epätoivoiselta?

Oletko opiskellut kirjoittamaan viestejä hyvällä suomenkielellä?

Ainakin täällä palstalla pelkästään viesteistäsi saa kuvan, että olet vähä-älyinen.

Vierailija
54/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta mä en ole 13 v vakityö ja hyvä työ valtion hommat jne toinen työ. Olen ihan sori 40 v.

Olet ehkä keski-ikäinen, mutta kuulostat kirjoituksesi perusteella lapselta. 

Vierailija
55/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain teini kirjoittaisi naisenkaa. Aloittaja on tylsistynyt provoilija. 

Allu tämä on. Nelikymppinen heikkolahjainen ikivinkuja. Tuttu monelta palstalta, joilla ulisee naisettomuuttaan aina samoilla sanakäänteillä. Paitsi silloin, kun keksii yhtäkkiä seurustelevansa huippuälykkään, rikkaan ja kauniin naisen kanssa. Sitä seurustelua kestää aina pai minuuttia, kunnes taas sama itkuvirsi alkaa: "Mikä mussa on vikana, kun en kelpaa naisille? Naiset on niin nirsoja!"

:D

Vierailija
56/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa näitä haukkujia. Mulla menee ihan hyvin ja rahaaki sopivasti.

Vierailija
57/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä keski-ikäinen, mutta kuulostat kirjoituksesi perusteella lapselta. 

Mitä sitten? Toisilla huonommin asiat. Ovat työttömiä luusereita.

Vierailija
58/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä kehitysvammainen olet. Turha väittää vastaan. 

Vierailija
59/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti naiset huomaa, että et ole älykäs.

Et kai painosta naisia liikaa tai vaikuta epätoivoiselta?

Oletko opiskellut kirjoittamaan viestejä hyvällä suomenkielellä?

Ainakin täällä palstalla pelkästään viesteistäsi saa kuvan, että olet vähä-älyinen.

Sori mutta vähä älyiset ovat laitoskodissa.

Vierailija
60/125 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta voisi auttaa jos opettelisi kirjoittamaan suomea. Eihän tuollaista tekstiä kukaan jaksa lukea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan