En tiedä mitä teen aina väärin naistenkaa
Joo osuma tulee alussa kirjotellaan menee hyvin, jopa sovitaa näkeminen, sitte yhtäkkiä nainen ei vastaa viesteihin enää, en oikein ymmärrä, en vaan sitten kai kiinnosta tarpeeksi, näin on käynyt usein naistenkaa, vähä tuntuu siltä että ei enää tässä iässä kelpaa kellekkään, nuorena kelpas vielä.
Kommentit (24)
Eikun uusia pettymyksiä kohden vaan naistenkaa niinhän se aina on.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisi, jos lukisit ne viestit uudelleen läpi. Varmaan jossain kohtaa sävy sun viesteissä tai naisen vastauksissa muuttuu. Mitä ennen sitä tapahtuu? Millaisen viestin olet lähettänyt ja miten se eroaa aiemmista?
En osaa sanoa eilen juteltiin puhelimessa ja nyt ei enää tänää vastaa.
Kai se on on valitettava tosiasia ettei kiinnosta oikein ketään naista, pahalta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisi, jos lukisit ne viestit uudelleen läpi. Varmaan jossain kohtaa sävy sun viesteissä tai naisen vastauksissa muuttuu. Mitä ennen sitä tapahtuu? Millaisen viestin olet lähettänyt ja miten se eroaa aiemmista?
Voi Allu, Allu 🤣🤣🤣
Ghostaaminen on ruma teko just sen takia että sitä jää vatvomaan että mitä teki väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on oma elämä!! Ei istu käsi puhelimella kokoaikaa odottamassa! Kuulostat takertujalta, kun jo yhden päivän perusteella oot ihan paniikissa. Takertuminen on yksi iso turn off, ja sitä tapahtuu ihan jumalattoman paljon. Hanki elämä, niin tajuat, ettei siihen puhelimeen tarvii kasvaa kiinni
Mene salille tai jonnekin muualle kuntoilemaan, käy parturissa, tee kivoja asioita. Yritä rakentaa itsellesi elämä, josta aidosti pidät. Tuolloin on paremmat mahdollisuudet löytää joku.
Vierailija kirjoitti:
Mene salille tai jonnekin muualle kuntoilemaan, käy parturissa, tee kivoja asioita. Yritä rakentaa itsellesi elämä, josta aidosti pidät. Tuolloin on paremmat mahdollisuudet löytää joku.
Niin olen menossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on oma elämä!! Ei istu käsi puhelimella kokoaikaa odottamassa! Kuulostat takertujalta, kun jo yhden päivän perusteella oot ihan paniikissa. Takertuminen on yksi iso turn off, ja sitä tapahtuu ihan jumalattoman paljon. Hanki elämä, niin tajuat, ettei siihen puhelimeen tarvii kasvaa kiinni
No oon kinnostunut ja hän on kaunis ja hot, niin enkö saisi ottaa yhteyttä. no en mäkää oo kokoajan, mutta tykkään laitella viestejä. ihan sama sitte-
Vierailija kirjoitti:
Ghostaaminen on ruma teko just sen takia että sitä jää vatvomaan että mitä teki väärin.
Poistan numeron ja unohdan.
No mulle käy usein näin, viimeks oli treffit mut nainen sit anto pakit mutta ei se ollut mun tyyppiä, tämä olisi ollut.
Joku mussa on vain vikana ku en kiinnosta naisia, olen sitä miettinyt paljon, itse kyllä aina kiinnostun.
Kopsaa ne viestit ChatGPT:hen ja pyydä sitä analysoimaan mikä meni pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kopsaa ne viestit ChatGPT:hen ja pyydä sitä analysoimaan mikä meni pieleen.
Unohdin jo ja eikun kohti uusia pettymyksiä naistenkaa
No joku vika minussa on sitten joko naama ei miellytä tai ihminen kokonaisuutena.
Nykyajan naiset tuntuvat olevan aivan mahdottoman vaativia.
Oletko osoittanut mielenkiintoa naiselle muustakin kuin ulkonäöstä/seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko osoittanut mielenkiintoa naiselle muustakin kuin ulkonäöstä/seksistä?
Olen mutta ei vastaa enää noin käy usein naistenkaa, ei ne halua minua tavata
Näin se on ollut jo vuosia, ei ollut joskus ihan samanlainen tilanne.