En tiedä mitä teen aina väärin naistenkaa
Joo osuma tulee alussa kirjotellaan menee hyvin, jopa sovitaa näkeminen, sitte yhtäkkiä nainen ei vastaa viesteihin enää, en oikein ymmärrä, en vaan sitten kai kiinnosta tarpeeksi, näin on käynyt usein naistenkaa, vähä tuntuu siltä että ei enää tässä iässä kelpaa kellekkään, nuorena kelpas vielä.
Kommentit (125)
Tuntuu että aina se on minä joka kiinnostuu naista kiinnostaa 2 % minä ja sitten ei halua tavata
Aika yksinpuhelua tämä on kukaan ei kirjota mitää no antaa sit olla.
Vierailija kirjoitti:
No jos naisille puhut samalla tavalla. Minä ja mun jutut, en osaa, musta ei tykätä, mut aina jätetään. Niin onko ihme? Ei kukaan halua mitään jämäpalaa, mikä ei kelpaa kellekään muullekaan.
Eiköhän sinulle olla jo tarpeeksi monta kertaa selitetty miksi et kelpaa, kun kymmenettä vuotta uliset täällä. Itse en jaksa enää edes yrittää. Mene Allu roskiin.
Ei näytä kelpaavan ja nuorena kyllä kelpasi. No ainaski töitä on
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti. Nuorena sait melkein kaksi kertaa p illua ennenkuin ne naiset tajusivat mikä olet miehiäsi ja juoksivat pois. Ja osa-aikaisella hanttityöllä en sinuna leveilisi. Nyt olet vanhentunut, lihonut järkyttävän paljon, hiukset ovat lähteneet ja mukana on myös alkoholi- ja velkaongelma.
Kiviäkin kiinnostaa nollatason jankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti. Nuorena sait melkein kaksi kertaa p illua ennenkuin ne naiset tajusivat mikä olet miehiäsi ja juoksivat pois. Ja osa-aikaisella hanttityöllä en sinuna leveilisi. Nyt olet vanhentunut, lihonut järkyttävän paljon, hiukset ovat lähteneet ja mukana on myös alkoholi- ja velkaongelma.
Kiviäkin kiinnostaa nollatason jankkaaja.
Suurin syy on Allun kehitysvammaisuus
auttais varmaan jos sua täräyttäs pesäpallomailalla nuppiin.
Villi veikkaus on, että suurin osa miesten ongelmista päästä treffeille on liika yrittäminen ja se, etteivät osaa olla oma itsensä.
Ihmiset on sillä tavalla viritettyjä, että teeskentelyn erottaa heti.
No en ihmettele, jos naiset ghostaa, kun tätäkin ketjua katsoo. Puolessa tunnissa tykitetty jotain 20 viestiä. Jumaliste, jos joku heebo paukuttais menemään viestiä mun luuriin tuolla tahdilla, niin voisi olla satavarma, että estoon menee.
Vierailija kirjoitti:
Ghostaaminen on ruma teko just sen takia että sitä jää vatvomaan että mitä teki väärin.
Ei kukaan sano suoraan syitä. Se vaan pitää kestää. Millään väärillä tai oikeilla vastauksilla et suhdetta tee, kyllä juttu on mutkikkaampi.
Ja tietyissä "heippa mitä kuuluu" tilanteissa kukaan ei ole velkaa kenellekään seuraansa.
Nämä ovat näitä kovia elämän lakeja.
Vierailija kirjoitti:
No en ihmettele, jos naiset ghostaa, kun tätäkin ketjua katsoo. Puolessa tunnissa tykitetty jotain 20 viestiä. Jumaliste, jos joku heebo paukuttais menemään viestiä mun luuriin tuolla tahdilla, niin voisi olla satavarma, että estoon menee.
Mulla on add
Kerropas oma ikä ja niiden naisten ikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkin kiinnostaa nollatason jankkaaja.Suurin syy on Allun kehitysvammaisuus
Reilusti yli 2000 e palkka enkä ole vammainen ja 2 työtä
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoitat näin naisillekin kuin nyt, niin.
Ketään kiinnosta tyyppi, joka alistuu ja lyö hanskat tiskiin. Ei, en tarkoita, että jyräät tai painostat, vaan jämäkkä ote olisi suotavaa. Että langan päässsä on tyyppi, joka tietää, mitä tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on add
Ei se aiheuta huonoa käytöstä, vaan keskittymisongelmia.
Sun kirjoituksia on rasittavaa lukea, koska et osaa kirjoittaa koherentteja lauseita kunnon välimerkeillä. Et vaikuta kovin analyyttiselta viestien perusteella, joten ehkä se on syynä? Monet naiset kiinnostuvat älykkäästä keskusteluseurasta. Mistä yleensä juttelette? Osaatko kysyä naiselta kysymyksiä ja kuulumisia vai puhutko vain itsestäsi?
Oikein jaksa ees yrittää enää, yksin pitäs tottua nyt enempi olemaan.