Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylä-astemeininki leikkipuiston mammojen keskuudessa

Vierailija
27.04.2007 |

On eri kuppikuntia, jotka haukkuvat toisiaan, joitain äitejä eristetään ihan kokonaan, lapsia kielletään leikkimästä " väärien" lapsien kanssa... Olen ihan järkyttynyt uuden asuinalueen puistosta. Älkää vain sanoko, että tällainen on ihan normaalia! Olen saanut molemmat lapsemme ulkomailla asuessamme ja iloitsin paluusta kotimaahan, mutta kyllä tässä alkaa hymy hyytyä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla vain kotiäitinä kaipalen mukavia kollegoita kuin töissäkin.

ap

Vierailija
22/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu niihin puiston hiljaisiin ja syrjittyihin äiteihin, älä mene mukaan haukkumisiin jne. Kenties puiston ilmapiiri on muutettavissa! Voithan myös alkaa käymään toisessa puistossa. Kuvailemasi ei ole normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitiaikanani kävin ja että oli rasittavaa! Omista pikku pirpanoista jauhettiin (ketä kiinnostaa) loputtomasti, puhuttiin miesten töistä (kun omat oli niin ankeita tai kaukaisessa menneisyydessä) ja arjen tylsistä askareista. Tunsin tyhmentyväni hurjasti niinä aikoina.

Olen nyt todella paljon tasapainoisempi ja onnellisempi kuin silloin, mutta lapseni ovat armottoman ja tuhoaan tekevän päiväkotikoneiston rattaissa (6 ja 5 v.) ;).

Vierailija
24/24 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos yrität sopia tapaamista, niin et mitenkään mahdu niiden aikatauluun mukaan. Täälläkin Espoossa.