Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä tapa toimia saatujen lastenvaatteiden kanssa, joita ei itse aio ottaa?

Vierailija
20.04.2007 |

Jos saat lastenvaatteita sillä puheella, että ei tarvi palauttaa, vaan voi ottaa mitä haluaa ja tehdä lopuilla mitä haluaa, mikä on mielestäsi hyvä tapa toimia loppujen vaatteiden kanssa? Viedä kirpparille, palauttaa, antaa eteenpäin jollekin toiselle, lahjoittaa kehitysmaihin, joku muu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmänä ottanut vastaan vaatteita, joita en sitten tarvinutkaan.

Vierailija
2/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa niistä en ole ottanut, hyvä jos niistä on jollekin toiselle iloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vaatteista riippuen olen yleensä antanut eteenpäin tai lahjoittanut pois. joitakin olen myynytkin itse kirpparilla ja ostanut sillä rahalla lapselle jotain muuta.

Vierailija
4/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veisin pelastusarmeijalle.

Vierailija
5/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, anna ilmaiseksi eteenpäin, mutta älä myy.

Vierailija
6/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli puhtaita, ehjiä, ok-näköisiä. Mutta en edes anna kenellekään sellaisia vaatteita, jotka haluan itse säilyttää. Ymmärrän myös, että ei kaikilla ole sama maku kuin minulla ja että lapsetkin ovat eri mallisia, kaikki vaatteet eivät edes sovi kaikille. Siksi minulle on ihan sama, mitä tapahtuu vaatteille, joita olen antanut jollekin kaverilleni. Saa vaikka myydä huutonetissä jos haluaa :)

Vierailija
7/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttaville, tai vie kirpputorille josta joku tarvitseva voi halvalla ostaa. Älä myy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi