Miksi jotkut 40v naiset ovat vielä tosi nuorekkaita ja hyvännäköisiä, kun toiset on jo ihan vanhan akan näköisiä?
Se ikä on selvästi joku vedenjakaja naisten kohdalla.
Kommentit (98)
Kuivat näyttää vanhemmilta.
Sitten on tämä joukko joka ottaa naamaansa piikkiä.
Botox aiheuttaa mm; dementiaa ja sydänvaurioita
Vierailija kirjoitti:
Kuivat näyttää vanhemmilta.
Sitten on tämä joukko joka ottaa naamaansa piikkiä.
Botox aiheuttaa mm; dementiaa ja sydänvaurioita
Lähde botoksin haittavaikutuksille?
Ihan tosissasi mietit, miksi ihmiset ovat erinäköisiä? Voi jeesus.
Nukun joka yö noin 9 tuntia. Pesen kasvot vain suihkussa tai jos olen meikannut. Rasvaa en ole koskaan käyttänyt säännöllisesti, mutta täytettyäni 38 aloin käyttää kasviöljyjä suihkun jälkeen kasvojen iholle. En ole ikinä käyttänyt peittävää meikkivoidetta tai omistanut puuteria. En värjää hiuksiani.
Olen nyt 42 ja minulta kysytään melkein aina papereita kun ostan alkoholia. Joudun jatkuvasti kuulemaan ihmettelyä, miten näytän kolmekymppiseltä. Alkoholin satunnaiskäytön lisäksi syön sokeria ja olen ylipainoinen enkä liiku suositusten mukaisesti. Juon liian vähän vettä. Silti hiukseni ovat loistavassa kunnossa ja kasvojen iho kiinteä.
Ei tätä nuorekkuuden ihmettä mikään selitä varmaan muu kuin sattuma. Tai ehkä kemikaalikuorman tietoinen välttäminen on oikeasti auttanut? Perimä ei ainakaan, isälläni on atooppinen iho ja äitini rypistyi jo alle nelikymppisenä.
42-> alkaa vanheneminen
Mitä enempi sitä naamaas kirurgilla ja botoxsilla värkkäät, sitä vanhemmalta näytät.
Jos katsoo Elina Kanervaa ja Diandraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että jo kolmekymppisissä (myös miehissä) näkyy paljon eroja. Siinä vaiheessa alkaa selvästi näkyä elintapojen ja stressin ym. vaikutukset. Toki nykyään on meikkien lisäksi kaikenlaiset lisäkkeet ja pistokset ym. suosittuja ja se vaikuttaa myös eroihin.
Olen itse juuri tuon ikäinen ja välillä suorastaan järkyttynyt nähdessäni somessa kuvia vanhoista tutuistani. Osa edelleen siloposkisia ja kauniita, osalla naamasta paistaa häivähdys keski-iästä. Todella rajuja eroja alkaa näkyä jo tässä iässä.
Some huijaa. Osa muokkaa niin paljon kuviaan, ettei livenä meinaa tunnistaa.
Monella on sairautta ja vaikeita elämäntilanteita. Ulkonäön arvostelu varmasti piristää heitä.
Vierailija kirjoitti:
Nukun joka yö noin 9 tuntia. Pesen kasvot vain suihkussa tai jos olen meikannut. Rasvaa en ole koskaan käyttänyt säännöllisesti, mutta täytettyäni 38 aloin käyttää kasviöljyjä suihkun jälkeen kasvojen iholle. En ole ikinä käyttänyt peittävää meikkivoidetta tai omistanut puuteria. En värjää hiuksiani.
Olen nyt 42 ja minulta kysytään melkein aina papereita kun ostan alkoholia. Joudun jatkuvasti kuulemaan ihmettelyä, miten näytän kolmekymppiseltä. Alkoholin satunnaiskäytön lisäksi syön sokeria ja olen ylipainoinen enkä liiku suositusten mukaisesti. Juon liian vähän vettä. Silti hiukseni ovat loistavassa kunnossa ja kasvojen iho kiinteä.
Ei tätä nuorekkuuden ihmettä mikään selitä varmaan muu kuin sattuma. Tai ehkä kemikaalikuorman tietoinen välttäminen on oikeasti auttanut? Perimä ei ainakaan, isälläni on atooppinen iho ja äitini rypistyi jo alle nelikymppisenä.
Onnekas sinä, jos totta! Nimittäin itse olin kaupan kassalla kuusi vuotta ja vanhin nainen, jolta koskaan kysyin papereita taisi olla jotain 33 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulta kysytään "melkein aina" papereita, jos näytät kolmekymppiseltä?
näyttää tässä iässä ainakin tuo vuosia käytetty kemikaalipakkelin määrä näkyvän naisissa. toisten iho on täysin eloton jo.
Vierailija kirjoitti:
No miltäs se 40v nuorekas ja hyvännäköinen nainen näyttää vs 40v vanhan akan nåköinen?
No harmi kun ei tänne voi postata kuvia mutta katsele kuvia netistä ja omia tuttujasi vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä elintavat näkyvät jo selvästi, huonot ja hyvät.
Ja miehet ei tätä tietenkään tee. Eiku....
Ja tämä pätee myös miehiin.
Aina ihmetyttää, miksi joku rajaa nämä ilmiöt kohdistumaan vain naisiin, vaikka me kaikki tiedetään, että myös joku 40v mies voi näyttää ihmisrauniolta ja jako toinen saman ikäinen mies ei.
Kysymys siis kuluu, miksi jotkut IHMISET on jo 40v vanhan näköisiä ja toiset näyttää hyvinkin nuorilta.
Kunnes jokin miehissä vtuttaa, niin kysymys asetellaan "miksi KAIKKI miehet.." Tällaisia me ihmiset ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta paljon hauskempi ihmeteltävä on se, että miten jotkut ihmiset ovat vielä 50-60-vuotiaina ihan nuoren näköisiä! Yleensä ovat aika hyväkuntoisen oloisia, mutta geeneistähän se eniten on kiinni.
Toi on totta, ja enemmän ihmettelyn arvoista kuin se että jos päälle 40-vuotiaana näyttää edelleen hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on aina rupsahtamista, jos näyttää vain kunnon aikuiselta?
Palstan pedot asialla, ei kelpaa aikuinen nainen/mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä se vedenjakaja on 30v. Osa on nuorekkaita jo osa kaljuuntuvia pappoja.
Ja osa on jo hyvissä ajoin kaljuuntuvia🤮
Häh? Mitäs pahaa siinä on jos on vähän kalju? 100 kertaa parempi kuin joku ällöttävä läsö.
Stadilainen kiilto-otsailmiö pyrkii korjaamaan tätä ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissasi mietit, miksi ihmiset ovat erinäköisiä? Voi jeesus.
No olipa kiva ku pääsit näsäviisastelemaan!
Vierailija kirjoitti:
näyttää tässä iässä ainakin tuo vuosia käytetty kemikaalipakkelin määrä näkyvän naisissa. toisten iho on täysin eloton jo.
Ei meikkivoide vanhenna. Aurinko tekee pahimmat muutokset iholle.
Myös samakin nainen voi näyttää jonain päivänä väsyneemmältä.
Mielestäni vasta 50+ ikäisillä naisilla ja miehilläkin erot alkavat näkyä selkeimmin. Eletty elämä jättää jälkensä (elämäntavat, ruokavalio) ja geenitkin vaikuttavat. Ylipainoiset näyttävät usein kasvoista nuorekkailta, mutta muuten vanhoilta tantoilta.