Jouduin taas jäämään bussista pois kesken matkaa
Voisitteko käyttää hajusteita hieman hillitymmin.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Saatpahan sinäkin edes jonkun verran liikuntaa, sitä sinä tarviitkin.
paska argumentti, jokainen meistä tarvitsee liikuntaa ja aika harva nykyään liikkuu tarpeeksi. mutta se ei kuitenkaan liity mitenkään siihen, että astmaan voi oikeasti KUOLLA. joten hajusteet saisi kieltää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat ovat samaa sakkia, jotka eivät osaa asua kerrostalossa. Talossa asuu muitakin.
Matala koulutustason huomaa löyhkästä. Amis ehkä juuri ja juuri käyty.
Mikä on sinun koulutustasosi, jos joudut bussilla kulkemaan?
Helsinkiläisistä puolet kulkee julkisilla kun omalla autolla voi ruuhkien takia mennä aikaa kolminkertainen aika ja helsinkiläiset on keskimäärin parhaiten koulutettuja
Mikä on SINUN koulutuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hommata sitten auto. Kyllä näitä valittajia riittää. Miten ihmeessä puolikansaa (naisia jostain syystä aina) on niin hajusteherkkiä ja tietysti samat ihmiset tekee ravintolassakin elämän vaikeaksi, kun sitä ja tätä ei voi syödä, kun "ottaa sillai tonne mahaan ja närästää" yms. Koittakaan siedättyä.
Hajusteissa on hormoninhäiritsijöitä ja ne on siksi niin oksettavia. Nuorten hedelmällisyys kärsii
En minäkään nauti siitä halvan hajuveden sekametelisopasta, mikä nuorison perässä leijuu. MUTTA, se on aikuisten oikeasti sieltä kilteimmästä päästä, ja suon sen ihan kybällä heille. Jos ei aina haukuttaisi ja parjattaisi niitä nuoria. Elämä kasvattaa. Haukkuminen ei.
Imppaajat joutuu käyttämään aina vain enemmän ja vahvempaa kun eivät saa vanhasta määrästä toivottua vaikutusta.
Niitä te löyhkääjät olette, imppaajia, samaa sakkia niiden oksennukselle ja viinalle haisevien spurgujen kanssa. Yhtä paljon raivoatte kuin juopot kun yrittää ottaa pulloa pois, te addiktoituneet.
Minua ei tuoksut haittaa, mutta todella huvitti ratikkapysäkillä, ulkoilmassa, kun kymmenvuotiaat pojat todella olivat lorauttaneet liikaa useampaakin parfyymiä . Olivat hyvin coolin oloisia. Liika on liikaa. Parfyymin kanssa pitää olla tarkka, että se on eleganttia.
Vierailija kirjoitti:
Imppaajat joutuu käyttämään aina vain enemmän ja vahvempaa kun eivät saa vanhasta määrästä toivottua vaikutusta.
Niitä te löyhkääjät olette, imppaajia, samaa sakkia niiden oksennukselle ja viinalle haisevien spurgujen kanssa. Yhtä paljon raivoatte kuin juopot kun yrittää ottaa pulloa pois, te addiktoituneet.
Oot nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maailma voi oikeasti taipua jokaisen erityistarpeisiin. Mun mielestä vois olla hajustamattomia konsertteja ja elokuva- ja teatterinäytäntöjä. Niihin voisi mennä hajuherkät. Vaikka hajuvapaa torstai kulttuurilaitoksissa.
Ja siis mulla nämä hajut ongelmana. Ei sen takia tarvi olla kaikilla.
Mun mielestä vois olla hajustamattomia konsertteja ja elokuva- ja teatterinäytäntöjä. Niihin voisi mennä hajuherkät.
Jess. Niissä se silmiä kirvelevä kainalohiki ja kusi vasta haisis. Ja päälle vielä muutama homesienen ryydittämä rastatukka.
Hy htto, etkö osaa käydä suihkussa kun pitää hajusteilla peittää pskan hajusi? Vaikka sinä et osaa niin muut osaa olla hajuttomia ilman hajusteita.
Pottunokat saisivat ottaa oppia esimerkiksi äs oo maleista jotka eivät hajusteita juuri käytä.
Pysykää poissa, jos ette kestä elämää.
Takastan hajuvesiä, eikä kiinnosta kitisevien mummojen mielipaha.
Vierailija kirjoitti:
Teinejä pahempia hajustajia ovat ma tumiehet. Aivan hirveä löyhkä.
Tai sitten ma tujen naisten/miesten vaatteista löyhkäävä ruuan/mausteiden lemu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maailma voi oikeasti taipua jokaisen erityistarpeisiin. Mun mielestä vois olla hajustamattomia konsertteja ja elokuva- ja teatterinäytäntöjä. Niihin voisi mennä hajuherkät. Vaikka hajuvapaa torstai kulttuurilaitoksissa.
Ja siis mulla nämä hajut ongelmana. Ei sen takia tarvi olla kaikilla.
Mun mielestä vois olla hajustamattomia konsertteja ja elokuva- ja teatterinäytäntöjä. Niihin voisi mennä hajuherkät.
Jess. Niissä se silmiä kirvelevä kainalohiki ja kusi vasta haisis. Ja päälle vielä muutama homesienen ryydittämä rastatukka.Hy htto, etkö osaa käydä suihkussa kun pitää hajusteilla peittää pskan hajusi? Vaikka sinä et osaa niin muut osaa olla hajuttomia ilman hajusteita.
Tunnen näitä -pelkkä vesi riittää kyllä peseytymiseen- tyyppejä. Eivät vissiin huomaa ja tajua sitä karseeta hien ja paskan hajua mikä ympärillään velloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatpahan sinäkin edes jonkun verran liikuntaa, sitä sinä tarviitkin.
Kiitos empatiasta. Joudun käyttämään kyynärsauvoja kävellessä.
Ei vois v*ttu vähämpää kiinnistaa sun kyynärsauvat!
Kun vielä kuljin bussilla, jouduin jäämään pois kesken matkan kun joku haisi hielle ja kerran jäi pois kun asiakas oksensi
Vierailija kirjoitti:
Pottunokat saisivat ottaa oppia esimerkiksi äs oo maleista jotka eivät hajusteita juuri käytä.
Somput haisee muutenkin ihan tarpeeksi. Ominaishaju on jotain ulosteen ja yrtin ja suitsukkeen sekoitusta.
Mitä matalampi tulotaso, sitä vahvempi hajuste. Kävisitte mielummin pesulla joskus.
Muut matkustajat yrittää vetää mahdollisimman ison hajuraon haisunäätään.