Jouduin taas jäämään bussista pois kesken matkaa
Voisitteko käyttää hajusteita hieman hillitymmin.
Kommentit (81)
Ei. Parempi vaan jos paskalle haisevat spurgut pysyvät kaukana.
Toi on tosi ärsyttävää. Mä olen alkanut kysymään kovaan ääneen "kuka on laittanut pahan hajuista partavettä / halpaa hajuvettä liikaa? Ei oo kiva, kun on astma."
Saatpahan sinäkin edes jonkun verran liikuntaa, sitä sinä tarviitkin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos empatiasta. Joudun käyttämään kyynärsauvoja kävellessä.
Hajusteiden suurkuluttajat eivät enää itse haista sitä löyhkää mitä levittävät ympäristöönsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä tarkoita ettetkö liikuntaa tarvitsisi.
Mitä minun hajusteitteni käyttö liittyy sinun bussimatkailuusi?
Vierailija kirjoitti:
Hajusteiden suurkuluttajat eivät enää itse haista sitä löyhkää mitä levittävät ympäristöönsä.
Mites ne spurgut? Meinaa oksennus aina lentää. Siksi en enää käytä julkisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käsitreeni samalla vaivalla
Kasvosuojaimia kannattaa pitää aina mukana.
enemmän olisin huolissani kun siellä joutuu koskemaan penkkeihin ja kahvoihin, joihin vuokralla-asuvat vihervasemmistolaiset tukipummit ovat koskeneet.
Se on kumma kun bussissa haisee vaikka mikä, niin pahin on hajuvesi? Bussin ulkopuolella ei pienhiukkaset, siitepöly, pakokaasu, maastopalojen hiukkaset, nastojen jauhama asfaltti yms käy henkeen? Meidän omakotitalo alueella haisee lauantaisin puusaunat ja vaikka käy henkeen, niin hyväksyn. En voi käydä lenkillä pakkasilla ja mies joutuu viemään koiran. En silti vaadi tai edellytä käymään pelkässä suihkussa.
Pahis on silti teini, joka tykkää suihkauttaa vähän tymäkämmin hajua.
Suhteellisuudentajua??
Vierailija kirjoitti:
pysy kotonasi löyhkäämässä hajusteidesi kanssa, äläkä tule ihmisten lähelle
on teillä ihme ongelmia.menkää omalla autolla jos noin vaikeata.
Miksi muiden pitäisi rajoittaa omia hajusteitaan sinun vuoksi? Jotain rajaa toisten kontrollointiin .
Teinejä pahempia hajustajia ovat ma tumiehet. Aivan hirveä löyhkä.
Vierailija kirjoitti:
Toi on tosi ärsyttävää. Mä olen alkanut kysymään kovaan ääneen "kuka on laittanut pahan hajuista partavettä / halpaa hajuvettä liikaa? Ei oo kiva, kun on astma."
Itse olen huomannut tehokkaammaksi lisätä kysymykseen myös oletettua hajusteiden ylikäyttäjää kuvaavia määreitä, kuten "ruma, lihava, vammainen, epämuodostunut". Tästä seuraa palkitseva tunnelma, ja hajusteita liikaa käyttävä ei tietenkään enää ikinä laita liikaa hajusteita - todennäköisesti lopettaa hajusteiden käytön kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pysy kotonasi löyhkäämässä hajusteidesi kanssa, äläkä tule ihmisten lähelle
Ei vaan sinä kuljet omalla autolla jos et kestä elämisen hajuja. Muiden ei pidä rajoittaa omia asioita siksi että sinä kärsit. Kärsijä ei voi vaatia muita toimimaan vaan joutuu itse tekemään valinnat niin että pystyy elämään hajujen maailmassa.
Varsinkin teinit käyttää jotain halpoja kemikaalipommeja, joista lähtee taju, vaikka ei hajusteyliherkkyyttä edes ole.