Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin taas jäämään bussista pois kesken matkaa

Vierailija
21.01.2026 |

Voisitteko käyttää hajusteita hieman hillitymmin. 

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteiden lisäksi on paljon sellaisia ruoka-aineita joita ei saisi syödä jos aikoo matkustaa julkisilla. Valkosipuli, sipuli, mausteet, kahvi... niitä on paljon. 

Vierailija
42/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hommata sitten auto. Kyllä näitä valittajia riittää. Miten ihmeessä puolikansaa (naisia jostain syystä aina) on niin hajusteherkkiä ja tietysti samat ihmiset tekee ravintolassakin elämän vaikeaksi, kun sitä ja tätä ei voi syödä, kun "ottaa sillai tonne mahaan ja närästää" yms. Koittakaan siedättyä. 

Mitäpä autolla tekee kun ei nykyään ole enää parkkipaikkoja? Joutuu kävelemään vielä useamman kilometrin jos haluaa kohtuuhintaisen paikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusteiden lisäksi on paljon sellaisia ruoka-aineita joita ei saisi syödä jos aikoo matkustaa julkisilla. Valkosipuli, sipuli, mausteet, kahvi... niitä on paljon. 

Ehkä sinä kaheli pysyt vaan kotonasi.

Vierailija
44/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on tosi ärsyttävää. Mä olen alkanut  kysymään kovaan ääneen "kuka on laittanut pahan hajuista partavettä / halpaa hajuvettä liikaa? Ei oo kiva, kun on astma."

Tiesitkö, että kaupungilla puhutaan jo susta? Se höperö joka kailottaa itsekseen bussissa.

Vierailija
45/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aikaan olin kaukojunassa ja vieressä istui pari teinityttöä. Lemusivat hajuvedelle jo tullessa. Lähtiessä suihkuttivat vielä lisää ja koko vaunu meinasi tukehtua. Sitä hajuvettähän ei tietenkään voinut suihkuttaa ulkona.

Kerran olin bussissa kun nuori tyttö alkoi suihkuttelemaan kuivashamppoota. Se on jännä miten jotkut elää sellaisessa omassa kuplassa eikä tule mieleenkään huomioida ympärillä olevia ihmisiä. Monesti menee nuoruuden piikkiin mutta paljon on keski-ikäisiä naisia ja miehiä jotka eivät yhtään välitä miltä ja miten voimakkaalta haisevat. Osalla taatusti mennyt jo se oma hajuaisti kun 40 vuotta suihkineet myrkkyjä.

Vierailija
46/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on tosi ärsyttävää. Mä olen alkanut  kysymään kovaan ääneen "kuka on laittanut pahan hajuista partavettä / halpaa hajuvettä liikaa? Ei oo kiva, kun on astma."

Ootpa nolo!🤭 Itselläkin ottaa tuoksut  pahasti henkeen ja nenään, enkä siis itse niitä voi käyttää, mutta olet silti juuri sellainen tyyppi jolle naureskelemme ja pyörittelemme silmiämme. Huomionhakuinen draamakuningatar.

Vierailija
47/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun aikaan olin kaukojunassa ja vieressä istui pari teinityttöä. Lemusivat hajuvedelle jo tullessa. Lähtiessä suihkuttivat vielä lisää ja koko vaunu meinasi tukehtua. Sitä hajuvettähän ei tietenkään voinut suihkuttaa ulkona.

Kerran olin bussissa kun nuori tyttö alkoi suihkuttelemaan kuivashamppoota. Se on jännä miten jotkut elää sellaisessa omassa kuplassa eikä tule mieleenkään huomioida ympärillä olevia ihmisiä. Monesti menee nuoruuden piikkiin mutta paljon on keski-ikäisiä naisia ja miehiä jotka eivät yhtään välitä miltä ja miten voimakkaalta haisevat. Osalla taatusti mennyt jo se oma hajuaisti kun 40 vuotta suihkineet myrkkyjä.

Oot joku uskovainen. Myrkkyjä joka puolella. 

Vierailija
48/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat ovat samaa sakkia, jotka eivät osaa asua kerrostalossa. Talossa asuu muitakin.

Matala koulutustason huomaa löyhkästä. Amis ehkä juuri ja juuri käyty.

Vierailija
49/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit.vit. 

Vierailija
50/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusteiden suurkuluttajat eivät enää itse haista sitä löyhkää mitä levittävät ympäristöönsä.

Ei niin. Mulla alkaa päätä särkeä ja tulee huono olo siinä lemussa. Usein tuntuvat olevan nuoria miehiä nämä löyhkääjät. Kuka kertoisi, että siinä hajusteessa ei tarvitse kylpeä? Oma hajuaisti varmaan kadonnut, mutta me muut kärsitään.

Vierailija
51/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat ovat samaa sakkia, jotka eivät osaa asua kerrostalossa. Talossa asuu muitakin.

Mikä on sinun koulutustasosi, jos joudut bussilla kulkemaan?

Vierailija
52/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja hajun sekametelisoppaan sekoittuuinesti myös todella vahva huuhteluaineen löyhäys. Ostettu jotain halvinta ja sitä hölvätty sitten litrakaupalla pyykkiin.

Tästä oli itseasiassa ihan muutama päivä sitten juttua jossakin lehdessä. En muista missä. Mutta siinä kodinkonekorjaaja kertoi, että yleisin syy pesukoneen hajoamiseen on se, että sinne on kaadettu joka pesulla aivan liikaa huuhteluainetta. Tukkii koneen pitkässä juoksussa.

Vierailija
53/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sinulle paha mieli?🥺

Mielipaha?😩

Vierailija
54/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä hyppäsin lentokoneesta Alppien yllä, paleltaa!

Vierailija
55/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvosuojaimia kannattaa pitää aina mukana. 

Mulla on ffp2-maskeja, kun en aina jaksa siirtyä.

Vierailija
56/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä hyppäsin lentokoneesta Alppien yllä, paleltaa!

🤣

Vierailija
57/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolkaa pois yliherkät geenimutantit. 

Vierailija
58/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinun koulutustasosi, jos joudut bussilla kulkemaan?

Helsinkiläisistä puolet kulkee julkisilla kun omalla autolla voi ruuhkien takia mennä aikaa kolminkertainen aika ja helsinkiläiset on keskimäärin parhaiten koulutettuja

Vierailija
59/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maailma voi oikeasti taipua jokaisen erityistarpeisiin. Mun mielestä vois olla hajustamattomia konsertteja ja elokuva- ja teatterinäytäntöjä. Niihin voisi mennä hajuherkät. Vaikka hajuvapaa torstai kulttuurilaitoksissa. 

Ja siis mulla nämä hajut ongelmana. Ei sen takia tarvi olla kaikilla.

Mun mielestä vois olla hajustamattomia konsertteja ja elokuva- ja teatterinäytäntöjä. Niihin voisi mennä hajuherkät.

Jess. Niissä se silmiä kirvelevä kainalohiki ja kusi vasta haisis. Ja päälle vielä muutama homesienen ryydittämä rastatukka.

Vierailija
60/81 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvosuojaimia kannattaa pitää aina mukana. 

Mites ne hajuja estää? Kyllä se hajuveden lemu tunkee läpi ellei ole joku kaasunaamari käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän