Jouduin taas jäämään bussista pois kesken matkaa
Voisitteko käyttää hajusteita hieman hillitymmin.
Kommentit (81)
Kyllä minä saan olla huomioimatta muita julkisissa. Koska minäminä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma kun bussissa haisee vaikka mikä, niin pahin on hajuvesi? Bussin ulkopuolella ei pienhiukkaset, siitepöly, pakokaasu, maastopalojen hiukkaset, nastojen jauhama asfaltti yms käy henkeen? Meidän omakotitalo alueella haisee lauantaisin puusaunat ja vaikka käy henkeen, niin hyväksyn. En voi käydä lenkillä pakkasilla ja mies joutuu viemään koiran. En silti vaadi tai edellytä käymään pelkässä suihkussa.
Pahis on silti teini, joka tykkää suihkauttaa vähän tymäkämmin hajua.
Suhteellisuudentajua??
Maastopalot ovatkin ihan jokapäiväinen riesa bussimatkustajille.
Sepä se! On aivan sietämätöntä olla busseissa nykyään.
Noi teinit käyttää noita kemikaali hormoonihäirikkö askoja! Luulevat et ne on jotenkin hyvänhajuisia.
Jos ne edes käyttäis vanha- ajan hajuvesiä jotka olivat aivan jotain muuta ja aitoja
Hyväkin tuoksu muuttuu kamalaksi löyhkäksi kun sitä on liikaa. Huomaa ettei kotona opeteta enää oikein mitään.
Osta auto niin ei tarvitse kärsiä lieveilmiöistä matkustaessa.
Karaise itteäsi, äläkä ruikuta kuin pikkuvauva.
Ei sodassakaan ruikutettu pienistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun hajusteitteni käyttö liittyy sinun bussimatkailuusi?
pysy kotonasi löyhkäämässä hajusteidesi kanssa, äläkä tule ihmisten lähelle
Jaa että tätä tasoa. No tiedoksesi köyhä: ajan sähköautollani enkä tule teidän joukkoonne suurin surminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toi on tosi ärsyttävää. Mä olen alkanut kysymään kovaan ääneen "kuka on laittanut pahan hajuista partavettä / halpaa hajuvettä liikaa? Ei oo kiva, kun on astma."
Ja muut matkustajat kuiskuttelevat bussiin tullessasi, että tuolta se hullu taas tulee.
Mä just istuin ihan kuolemalta haisevan spurgun kanssa kahdestaan bussissa. Kun spurgu sitten jäi pois bussista, tuli uusia matkustajia kyytiin ja mulkoilivat mua, koska se hirveä haju leijui siellä vielä pitkään.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että tätä tasoa. No tiedoksesi köyhä: ajan sähköautollani enkä tule teidän joukkoonne suurin surminkaan.
Heh, aivan kuin sähköauto olisi jokin varakkuuden synonyymi. On autoilla ajettu ennenkin. Uusillakin ja kalliimmillakin kuin se katiskasi. -eri
Minä jään aina kilometrin liian aikaisin pois bussista. Tulee lenkkeiltyä ja naapurit porisee "hullu se on"
Alapeukuttajat ovat samaa sakkia, jotka eivät osaa asua kerrostalossa. Talossa asuu muitakin.
Kannattaa hommata sitten auto. Kyllä näitä valittajia riittää. Miten ihmeessä puolikansaa (naisia jostain syystä aina) on niin hajusteherkkiä ja tietysti samat ihmiset tekee ravintolassakin elämän vaikeaksi, kun sitä ja tätä ei voi syödä, kun "ottaa sillai tonne mahaan ja närästää" yms. Koittakaan siedättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, aivan kuin sähköauto olisi jokin varakkuuden synonyymi. On autoilla ajettu ennenkin. Uusillakin ja kalliimmillakin kuin se katiskasi. -eri
Miten uusi se bussi on, jolla hikiset matkasi ajelet?
Vierailija kirjoitti:
Kasvosuojaimia kannattaa pitää aina mukana.
Kasvosuoja ei ole hajusuoja.
Ei maailma voi oikeasti taipua jokaisen erityistarpeisiin. Mun mielestä vois olla hajustamattomia konsertteja ja elokuva- ja teatterinäytäntöjä. Niihin voisi mennä hajuherkät. Vaikka hajuvapaa torstai kulttuurilaitoksissa.
Ja siis mulla nämä hajut ongelmana. Ei sen takia tarvi olla kaikilla.
Auttaisko jos käyttäisit kasvomaskia ?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hommata sitten auto. Kyllä näitä valittajia riittää. Miten ihmeessä puolikansaa (naisia jostain syystä aina) on niin hajusteherkkiä ja tietysti samat ihmiset tekee ravintolassakin elämän vaikeaksi, kun sitä ja tätä ei voi syödä, kun "ottaa sillai tonne mahaan ja närästää" yms. Koittakaan siedättyä.
Joku nainen valitteli, että ravintolassa voi tilata kalaa, kun hän on allerginen kalan hajullekin.