Joku kurkkii asunnostamme sisään, kun valot on päällä
Olen matkatöissä ja kotona melko epäsäännöllisesti. Olen huomannut lumeen painuneista jäljistä, että joku kyttää asunnostamme sisään säännöllisesti aina minun ollessa kotona. Kun tulen reissusta niin jälkiä ei koskaan näy lumessa. Kyseessä kerrostalo. Joku siis haluaa tiirailla, kun olen kotona.
Tietääkö kukaan mitä asialle voisi tehdä?
Ihan helvetin epäasiallista.
Kommentit (72)
Laita ikkunan eteen kukkia. Kyllä yksi perseilevä peikonlehti peittää hyvin näkyvyyden.
Tai liimaa ikkunakalvo sille korkeudelle asti mihin katsoja ylettyy.
Kysy, josko vapautuisi asuntoja ylemmistä kerroksista. Laita valot päälle, nukke sohvalle ja mene ulos kytikselle.
Hanki jostain sellainen pahvinen ihmishahmo. Laita se seisomaan ja "tuijottamaan" ikkunaa päin johonkin hämärään paikkaan, joka kuitenkin näkyy ikkunasta.
Asennuta sellainen ylös-alas verho, jonka saa nostettua alhaalta ylös tai vedettyä ylhäältä alas.
Otat kännykällä kuvan, Supriiiise, cheese! Tai asennat riistakameran.
Vuokraa mies siihen hieromaan itseään oikeista paikoista. Joskohan mielenkiinto hiipuisi?
Kyse kotirauhan rikkomisesta. Todisteet kasaan ja poliisille tieto.
Siis ASUNNOSTA? Eli joku on kotonasi ja katsoo ulos?
Mitä nämä kyttääjät oikein ajattelee? Vai ovatko he jotenkin yksinkertaisia? Luuletteko ettei niitä jälkiä nää?
Kyllä mä tarkistan joka päivä näkyykö lumessa jälkiä, vaikka kaihtimet onkin pimeän aikaan kiinni. Eli näen mikäli joku on käynyt ikkunan takana. Ja siis muutenkin katson välillä ikkunasta pihalle varsinkin valosan aikaan. Onneksi tulee taas kesä..
"Asunnostanne", et siis asu yksin. Poissaollessasi kotona on joku toinen perheenjäsen, vai teettekö keksimiäsi matkatöitä tasatahtia? Mitä muut kotisi asukkaat sanovat aiheesta? Yritäpä kehitellä tähän vastaus, niin saamme nauraa. Sitä odotellessa.
Huhupuhetta! Kaikkien asuntojen kaikkiin ikkunoihin voi asentaa verhot!