Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri tapaili miestä kuukauden ja nyt mies oli kertonut, että ei halua jatkaa

Vierailija
20.01.2026 |

Kaveri itki eilen vuolaasti sekä oli täynnä vihaa, kun kaikki miehet toimii aina näin. Olen kuunnellut hänen sydänsurujaan vuoden aikana nyt kolmesti. Kun hän tapaa miehen, hän alkaa heti suunnittelemaan yhteenmuuttoa jne. Hänellä oli kuulemma hyvä tunne tästä miehestä. Oli juuri sellainen, jonka olisi halunnut. 

Ymmärrän, että hän haluaisi parisuhteen, mutta eihän tämä ole tervettä, vai mitä mieltä olette? En suoraan sanottuna jaksa enää näitä hänen deittejään, kun ottaa kaikki aina heti niin vakavasti. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis ollu mulle sopiva nainen. Tykkään kanssa edetä nopeasti. Turha mitään jahkailla.

Tokihan joka ukko haluaa heti pillua ja mieluiten ilmaiseksi. Selvä se, mies on apina.

Vierailija
22/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla hieman epätoivoinen pullukka. Takertuja. 

Kiintyminen on normaalia. Kenenkään ei pitäisi alkaa harrastaa seksiä ennekuin on molemminpuolinen kiintymyssuhde ja luottamus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksi ne miehet katoaa äkkiä kun yksi on jo suunnittelemassa yhteen muuttoa, sisustusta ja lapsi määrää

Älä viitsi puhua miehistä. Tuollainen tyyppi on kakara. Märkäkorvainen paskahousu, jonka ei pitäisi päästä vielä vuosiin harrastamaan seksiä.

Vierailija
24/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna sanoisin kaverille, että niin kauan kuin itse aiheutut itsellesi kaiken paskan, en aio toimia olkapäänä tai lohduttajana ylipäänsä. 

Vierailija
25/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, olet aivan oikeassa. Olen kehottanut opettelemaan yksin elämistä, edes hetken. Ja terapiaa. Mutta ennemmln hän kaataa kaiken kavereiden niskaan. Ja ei ole aikomustakaan muuttaa mitään. En haluaisi jättää häntä, mutta itsellä on voimavarat tosi kortilla nyt. Ja tosiaan vielä sekin, kun sama kaava toistuu ja toistuu.

Vierailija
26/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siksi ne miehet katoaa äkkiä kun yksi on jo suunnittelemassa yhteen muuttoa, sisustusta ja lapsi määrää

Eli ovat sitoutumiskammoisia hyväksikäyttäjiä. Hienoa, että myönnät miesten henkisen epäkypsyyden. Noin te alustan incelitkin tekisitte, jotka ulisette, että naisten pitäisi alkaa heidän kanssaan parisuhteisiin ja vauvoja heille synnyttämään.

Älä nyt viitsi. Onhan se nyt aika pelottavaa, kun toinen roikkuu kaulassa ja suunnittelee avioliittoa ennen kuin on tutustuttukaan. 
Jep, mulla on myös ollut tämmönen kaveri. Pahimmillaan kaksi kertaa kuussa se tällä kertaa elämän ainut suuri rakkaus hänet jätti ja aina olisi pitänyt jaksaa yökaudet lohduttaa. 

Vierailija
27/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme, että miehet karkaa.

Ei ole ihme ettei miehet pääse parisuhteisiin. Miesten sitoutumishaluttomuus ja -kyvyttömyys, lojaaliuden puute ja suoraan sanoen tunnevammaisuus on se syy. Mies haluaa ilmaista pillua ja palvelua, nainen rakastuu oikeasti.

Voi käydä myös toisinpäin. Mies kuvittelee olevansa parisuhteessa naisen kanssa, joka asiakaspalvelutilanteessa hymyili hänelle.

Höpön löpön. Ihmiset rakastuvat eri tahtiin, jos rakastuvat. Itse laitan miehen blokkiin, jos hän alkaa puhua rakkaudesta ekan kuukauden sisällä tai suunnitella tulevaisuutta. Ensin tutustutaan, sitten vasta hutkitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi