Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri tapaili miestä kuukauden ja nyt mies oli kertonut, että ei halua jatkaa

Vierailija
20.01.2026 |

Kaveri itki eilen vuolaasti sekä oli täynnä vihaa, kun kaikki miehet toimii aina näin. Olen kuunnellut hänen sydänsurujaan vuoden aikana nyt kolmesti. Kun hän tapaa miehen, hän alkaa heti suunnittelemaan yhteenmuuttoa jne. Hänellä oli kuulemma hyvä tunne tästä miehestä. Oli juuri sellainen, jonka olisi halunnut. 

Ymmärrän, että hän haluaisi parisuhteen, mutta eihän tämä ole tervettä, vai mitä mieltä olette? En suoraan sanottuna jaksa enää näitä hänen deittejään, kun ottaa kaikki aina heti niin vakavasti. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, että miehet karkaa.

Vierailija
2/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi ne miehet katoaa äkkiä kun yksi on jo suunnittelemassa yhteen muuttoa, sisustusta ja lapsi määrää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tuo hänelle suoraan, älä palstalle. 

Vierailija
4/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla hieman epätoivoinen pullukka. Takertuja. 

Vierailija
5/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ollu mulle sopiva nainen. Tykkään kanssa edetä nopeasti. Turha mitään jahkailla.

Vierailija
6/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla hieman epätoivoinen pullukka. Takertuja. 

Taitaa ap olla epätoivoinen pullukka, joka aikansa kuluksi trollailee ja haukkuu kuvitteellista kaveriaan.

Vierailija
7/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden jälkeen voi tietää jaksaako edes toista ihmistä...

Vierailija
8/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pitäs antaa heti. Mies sai mitä halus ja hävis.

Vierailija
9/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, mutta ei hän kuuntele. Hän muokkaa miesmakunsa sen mukaan, millaisia ominaisuuksia ja puutteita aina kierroksessa olevalla miehellä on. Hän ei voi sietää tupakkaa ja kun mies poltti tupakkaa, niin juuri tämän miehen käyttämä merkki ei edes haissut tupakalle. 

En tiedä, mitä tehdä. On aivan järkyttävää katsoa vierestä tätä touhua. Ja olen sanonut myös tuosta rajattomuudesta, miten hän alkaa aina joustamaan. Ei mene perille. Ja oli myös sitä mieltä, että miehet nyt ei vain käy suihkussa, joten oli valmis myös sietämään paskanhajun. 

Hän on niin epätoivoinen, eikä osaa eikä halua elää yksin. Sanoi hänelle, että nyt on aika opetella. En tiedä, mitä tässä voisi tehdä. Olen varma, että uusi deittisovellus on taas ladattuna. Sitten hän hetken hehkuttaa miehen ihanuutta ja uskoo suodattamatta kaiken, mitä mies keksii sanoa. Tolloko?  Ap

Vierailija
10/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen ystävä, ja ne vuodatukset kyllästyttää. Yksikin mies sanoi hänelle suoraan moneen otteeseen ettei halua muuta kuin seksiä, ei etsi mitään vakavampaa. Ystävä sitten joka tapaamisellamme päivitteli miten miehistä ei ikinä ota selvää, ne ei itsekään tiedä mitä haluaa, miksei mies voi kertoa mitä heidän välillään on, miehet on marsista, miksei se kerro tunteistaan yms yms.

Se ei vain mene jakeluun ettei joka jamppa halua hänen kanssaan naimisiin, vaikka se sanotaan selvällä suomen kielellä.

Vierailija
11/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10- muitakin siis on.

Tämä kaveri myös jättää aina ystävänsä ja keskittyy vain olemaan kulloinkin kierroksessa olevaa miesehdokasta varten. Sitten tulee aina pää painuksissa takaisin. Kuukauden aikana ei ehdi kovasti edes tapailemaan, kun näkivät vain muutamana viikonloppuna. En tosiaan tiedä, mitä tässä voisi tehdä. 

Olen sanaton. Ap 

Vierailija
12/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä lapsi(a)?

Vierailija
13/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo oikein ole miten kaverisi ajattelee, mutta musta on outoa, että SÄ et jaksa ja vasta kolmas kerta. Varsinainen kaveri. :D Tuppi suuna tietty olet, etkä voi edes vihjata, että älä tuommosella kiirrellä muuta. Ottais treffit kerrallaan ja nauttis siitä hetkestä. Pilvilinnat kerkee myöhemminkin rakentaa, jos on pakko.

Vierailija
14/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut, mutta ei hän kuuntele. Hän muokkaa miesmakunsa sen mukaan, millaisia ominaisuuksia ja puutteita aina kierroksessa olevalla miehellä on. Hän ei voi sietää tupakkaa ja kun mies poltti tupakkaa, niin juuri tämän miehen käyttämä merkki ei edes haissut tupakalle. 

En tiedä, mitä tehdä. On aivan järkyttävää katsoa vierestä tätä touhua. Ja olen sanonut myös tuosta rajattomuudesta, miten hän alkaa aina joustamaan. Ei mene perille. Ja oli myös sitä mieltä, että miehet nyt ei vain käy suihkussa, joten oli valmis myös sietämään paskanhajun. 

Hän on niin epätoivoinen, eikä osaa eikä halua elää yksin. Sanoi hänelle, että nyt on aika opetella. En tiedä, mitä tässä voisi tehdä. Olen varma, että uusi deittisovellus on taas ladattuna. Sitten hän hetken hehkuttaa miehen ihanuutta ja uskoo suodattamatta kaiken, mitä mies keksii sanoa. Tolloko?  Ap

No ei ole tollo. 

Läheisriippuvainen ja oikeastaan kai tarvitsisi jonkin asteista terapiaa tuohon yksinjäämisen pelkoon.

Itsellä lähipiirissä samanlainen tapaus, kuuntelen vaan aina sujuvasti mutta en sen kummemmin enää kommentoi. En ota omalle vastuulle ystäväni onnea, jos ei kerran ratkaisukeskeiset tilanteen korjaamisehdotukset kiinnosta en voi muuta kuin päättää joko kuunnella ja siten tukea tai sitten ottaa etäisyyttä jos ei oma jaksaminen riitä sillä hetkellä.

Vierailija
15/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
16/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis ollu mulle sopiva nainen. Tykkään kanssa edetä nopeasti. Turha mitään jahkailla.

Ensitapaamisella suoraan sänkyyn ja ennakoivasti parempi, että tiet erkanevat? Suhde olisi kuitenkin kariutunut eroon joten mitä sitä turhaan haaskaamaan molempien aikaa.

Vierailija
17/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tuossa nyt niin. Kiva kun nainen haluaisi pysyvämmän suhteen ja miehellekin kun olisi varma saanti

Vierailija
18/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme ettei miehet pääse parisuhteisiin. Miesten sitoutumishaluttomuus ja -kyvyttömyys, lojaaliuden puute ja suoraan sanoen tunnevammaisuus on se syy. Mies haluaa ilmaista pillua ja palvelua, nainen rakastuu oikeasti.

Voi käydä myös toisinpäin. Mies kuvittelee olevansa parisuhteessa naisen kanssa, joka asiakaspalvelutilanteessa hymyili hänelle.

Vierailija
19/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehti kai antaa muutaman koeajon ja äijä totes, että ei tarpeeksi hyvä kyyti?

Vierailija
20/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksi ne miehet katoaa äkkiä kun yksi on jo suunnittelemassa yhteen muuttoa, sisustusta ja lapsi määrää

Eli ovat sitoutumiskammoisia hyväksikäyttäjiä. Hienoa, että myönnät miesten henkisen epäkypsyyden. Noin te alustan incelitkin tekisitte, jotka ulisette, että naisten pitäisi alkaa heidän kanssaan parisuhteisiin ja vauvoja heille synnyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän