Tuo maikkarin aamuteeveen Joanna on rasittava
Samanlainen pälpättäjä ja tyhjän nauraja kuin kaverinsa Heidi Willman, joka jaksaa mainostaa kiroilevaa isäänsä.
- palokkalainen
Kommentit (81)
Taas kerran naiset naisvihaamassa naisia
Vierailija kirjoitti:
Relevantti kysymys miksi naisten saavutukset ovat niin vaatimattomia kun pelin henki on tää.
Kaunis on ja minusta jotenkin vilpittömän oloinen nykyisin. Nuorena ja lapsena Joanna oli koulukiusaaja.
Miksei ikinä nää otsikoita "Pekka Pouta on rasittava"? Kuvitelkaa joku nainen puhumassa yhtä katkonaisesti kuin Pouta, ei olis mitään asiaa tekkariin.
Raskasta kuunnella - mitä minun muotisilmäni näkevät eilen lörpötteli. Ja muutenkin ne haastattelut on jotenkin pinnallisia, vakavissa aiheissakin, selvästi ei ole läsnä, vaikka yrittää esittää sitä.
Sä oot rasittava. Onneksi et ole telkussa.
Kaikki ei tykkää kaikista mutta sitä ei tarvitse missään kuuluttaa, pölvästi. Tulee vain mainostaneeksi omaa typeryyttään.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on ja minusta jotenkin vilpittömän oloinen nykyisin. Nuorena ja lapsena Joanna oli koulukiusaaja.
Onko totta? Nuorena oli malli ja missi.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on. Minä tykkään 👍
On kyllä miellyttävää katseltavaa.
Mari Valosaari olisi hyvä juontaja huomenta suomeen. Oli Novalla jo aito, rehellinen, pidin.
Vierailija kirjoitti:
Raskasta kuunnella - mitä minun muotisilmäni näkevät eilen lörpötteli. Ja muutenkin ne haastattelut on jotenkin pinnallisia, vakavissa aiheissakin, selvästi ei ole läsnä, vaikka yrittää esittää sitä.
Jos ei muuta haukuttavaa keksitä niin sit ei ole läsnä, on pinnallinen, ei ole karismaa, hakee huomiota jne. Oivoi. Nää samat kommentit toistuu aina kauniiden naisten kohdalla, ei juuri koskaan miesten. Minulle tämä on rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Joanna on melko rasittava. En yleensä jaksa katsoa hänen juontamiaan lähetyksiä.
Vastasit itsellesi, ja älätosiaan katso.
Minusta rasittava, eikä todellakaan mikään kaunotar. Nina Backman on miellyttävän oloinen ja hyvä juontaja, tosin häntä on kiusattu koulussa ja ei siis ole mikään koulukiusaaja kuten Joanna.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei vihata. Miten edes tulkitsit aloituksen noin?
Vierailija kirjoitti:
Sammutan telkkarin.
Tee se. Itsen vaihdan kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Haista paskaa.. äläkä katso. Sinä olet selvästi haukkuva koira.
Joanna on melko rasittava. En yleensä jaksa katsoa hänen juontamiaan lähetyksiä.