Kunnallisella ei pääse enää hammastarkastukseen :((
Sanottiin että aikoja ei ole. Kävin viimeksi hammastarkastus v. 2019. Sanoivat, että pitää netistä kytätä itse, milloin vapautuu vapaa aika. Ensin kirjautua sisään palveluun ja siellä katsoa aina, joka päivä. No, olen tehnyt tuota nyt kuukauden ja vapaita aikoja ei ole koskaan ollut.
Kommentit (35)
Jos et ole kuuteen vuoteen käynyt, voit ehkä nyt sitten vahtia noita vapaita aikoja. Toinen vaihtoehto on mennä yksityissektorille.
Kävin just yksityisellä ja maksoi 70 e. Ei tuo kerran vuodessa niin kallis ole eikä tarvi jonotella
Minä pääsin ja maksoi 70 € ja yksityisellä olisi maksanut 50€ eli äärioikeisto on päässyt tavoitteeseensa. Muista äänestää äärioikeistoa jakossakin niin kunnallisella puolella sairaanhoitajia on todella vähän. Enään puuttuu natsitervehdys ja eutanasia.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole kuuteen vuoteen käynyt, voit ehkä nyt sitten vahtia noita vapaita aikoja. Toinen vaihtoehto on mennä yksityissektorille.
En mä joskus edes muista. Pitäisi joka päivä kirjautua sinne.
Vierailija kirjoitti:
Meillä otetaan jonoon. Olen ollut 1,5 vuotta jonossa. Aika lopulta torstaina. Olen tosin varma ettö perutaan samana aamuna. Näin on käynyt lasten kanssa kolme viimeisintä kertaa.
Tulijat kyllä näyttävät saavan hyvin aikoja, kun katsoo odotustilaa.
Kannattaa seurata myös yksityisten klinikoiden edullisia tarjouksia hammastarkastuksista!
Huhhuh, kuka nyt kunnalliselle haluaa mennä kun on parempikin vaihtoehto...
Höpö höpö taas. Kyllä sinne jonoon pääsee. Eihän terveysasemallekkaan pidä itse kytätä vapaita aikoja. Miten sinä luulet että niitä hoitoonpääsyn takuuaikoja muuten seurataan ellei ole edes jonossa?
Yksityisellä löytyy aina enemmän korjattavaa, kun tekevät mielellään vähän ylimääräistä tulosta. Tällaista olen kuullut, liekö huhupuheita?
Vierailija kirjoitti:
Kävin just yksityisellä ja maksoi 70 e. Ei tuo kerran vuodessa niin kallis ole eikä tarvi jonotella
Mikä paikka, kun noin "halpa"? Maksoin Oralilla paljon enemmän pelkästä tarkastuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä otetaan jonoon. Olen ollut 1,5 vuotta jonossa. Aika lopulta torstaina. Olen tosin varma ettö perutaan samana aamuna. Näin on käynyt lasten kanssa kolme viimeisintä kertaa.
Tulijat kyllä näyttävät saavan hyvin aikoja, kun katsoo odotustilaa.
Melko usein olet siellä siis itsekin?
Vierailija kirjoitti:
Yksityisellä löytyy aina enemmän korjattavaa, kun tekevät mielellään vähän ylimääräistä tulosta. Tällaista olen kuullut, liekö huhupuheita?
Ei ainakaan itsellä koskaan ole mitään ylimääräistä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Tästähän oli joku uutisointikin muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän sinä et voi tietää. Sehän hammashoidon ongelma onkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Piti olla tarkastus vaan, mutta hampaitani röntgenkuvattiin lisäksi. En tiedä miksi
Pakko sanoa että hampaat putoaa kauheat kivut niin sitten kummallisesti löytyy aika jo parin päivän päästä. Vähän sama kuin kännykkäliittymää kilpailuttaisi ja aina tiskin alta löytyy kun tarpeeksi uhkailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Olen käynyt yksityisellä jo 20 vuotta. Kerran ajattelin kunnalliselle, mutta heti tyrkyttivät palveluseteliä ja sanoivat, ettei aikoja ole. Otin setelin ja menin yksityiselle. Maksaahan se, kun porattavaa aina löytyy eli useamman satasen keikka siitä tulee 2-3 vuoden välein. Eipä se konkurssiin vie.