Miksei joku vaan ammu Trumpia...
maailma olisi taas paljon parempi paikka. Hänen jälkeensä sitten vielä Put in.
Kommentit (45)
On kyllä olemassa profetia, jonka mukaan juuri siihen se lopulta päättyy. Mutta en itse silti sellaista toivo kenellekään. Minusta maailma ei olisi yhtään parempi paikka ilman Trumpia ym. Aina sitten joku vastaava tai vielä pahempi olisi maailmassa kuitenkin. Hitleriä pahempaa ei ole vielä tullut, mutta varmasti vielä tulee.
Trump on tällä hetkellä jopa putleria suurempi uhka maailmalle.
-Oikeistolainen
Kannattaa pelata Metaphor: ReFantaziota. Siinä opetetaan, että ei kannata tuollaista tehdä vaikka harmittaisi. Hieno tarina :)
Vierailija kirjoitti:
Te vassariämmät ette tunne asiaa nimeltä USA:n varapresidenttijärjestelmä. Siellä on Trump2 odottamassa 🤣
Vassari sitä, vassati tätä. Yksikää tuntemani oikeistolainen ei voi sietää Trumpia.
Vierailija kirjoitti:
Te vassariämmät ette tunne asiaa nimeltä USA:n varapresidenttijärjestelmä. Siellä on Trump2 odottamassa 🤣
Vancesta liikkuu jo varoituksia, että pitäisi tehdä kaikki voitava, etti ainakaan hän pääse koskaan valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Te äärioikeistolaiset pikkupili pojat luulette että maailmassa on olemassa vain 1 luoti.
Vierailija kirjoitti:
On toki järjestelmää ja systeemiä, mutta Yhdysvallat on yhä enemmän liukumassa henkilökulttien ja mielivallan maailmaan. Tuskin Trumpia voidaan kopioida yksi yhteen, mutta se on tietysti totta, että koko häiskä on oire, ei alkusyy.
Koska se on oikeasti suosittu, mutta te elätte hyvin kapeassa demokraattien muodostamassa valheessa mitä Suomen valtamedia tuuttaa. Ettekö te ikinä ihmettele näitä asioita?
Vierailija kirjoitti:
Mikä vihervassari? Olen aina äänestänyt Kokoomusta. t. Ap
Kokoomus on näistä Suomen kommunismipuolueista vähiten vasemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän persuja ja pidän Trumpia täydellisenä idioottina.
Vierailija kirjoitti:
👵🏻: Ihmiset joista en tykkää saa ampua.
->vihervassari
Entäs grönlantilaisten ampuminen? Näköjään talousnerouden lisäksi tuota rauhannerouttakin ilmenee aika tavalla oiekistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän persuja ja pidän Trumpia täydellisenä idioottina.
Et siis parhaana asiana, mitä koko länsimaailmalle on tapahtunut? Tarkistelen vain.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on oikeasti suosittu, mutta te elätte hyvin kapeassa demokraattien muodostamassa valheessa mitä Suomen valtamedia tuuttaa. Ettekö te ikinä ihmettele näitä asioita?
Esimerkki : TRUMP UHKASI VERILÖYLYLLÄ <-- Valtamedia
Totuus: Se sanoi sen bisnes mielessä, autoteollisuus kärsii rahallisesti.
Totuus saadaan helposti näyttämään joltsin muulta ja lampaan mieli mutkalle
Ja sitten Kamala astuu kehiin ja naapurissa valtaan tulee nuori ja vielä hullumpi!
Onko oikein uhrata yksi jotta tuhat pelastuu?
Mun mielestä kyllä, varsinkin jos tällä yhdellä on punainen nappi sormensa alla.
Huolettaa jos tuo seniili narsisti menee vielä enemmän sekaisin. Tuo Nobel- palkinnosta jankkaaminen on tosi, tosi outoa ja sairasta.
Ja siis kokooslainen.
AV-mammat uskoo silmättömästi valtamediaa 😂
Eikös se yksi hitler ole jo Iranin papistossa murhaaja, vai tänne toivoisitteko samanlaisia hulluja.Trumphan pitää vielä hitlerit aisoissa miksi hänestä pitäisi eroon päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vancesta liikkuu jo varoituksia, että pitäisi tehdä kaikki voitava, etti ainakaan hän pääse koskaan valtaan.
Vance on kyllä työväentaustainen.
Ihme, että tämä ketju saa vielä olla!!! Silakat: täällä ammutaan jo.
Minusta myös esim Vappu Pimiä pitäis.