JUURI NYT: Tampereen pormestari hyllytti empatiataulun
Perussuomalaiset kutsui empatiataulua sunnuntaina luokkasota- ja rotuerottelupaperiksi.
---
Vihreiden valtuustoryhmän puheenjohtaja Vilma Järvisalo puolusti hyvinvointisuunnitelmaa Instagramissa sunnuntaina. Hän pitää perussuomalaisten toimintaa pelleilynä.
Vituttaa jo nyt se, että huomenna valtuustossa PS repii poliittista teatteria hyvinvointisuunnitelman osana olevasta empatiataulusta, jota voi käyttää apuna esimerkiksi sen varmistamiseen, että palvelut olisivat saatavilla kaikille kaupunkilaisille, Järvisalo kirjoittaa Instagramin tarinoissa.
Järvisalon mukaan perussuomalaiset on klovnipuolue.
Tämä näiden sirkus on halveksuttavaa, Järvisalo kirjoitta.
Itse olen ihan saatanan tyytyväinen, että meillä halutaan kehittää työkaluja palveluiden ja tamperelaisten hyvinvoinnin parantamiseksi.
---
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9accf657-7f9a-4db6-a039-0fcd5cd02…
---
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Aika järkyttävää, varsinkin toi että
eksoottisen ulkonäön tai ransuilun perusteella pitäisi saada parempaa kohtelua kuin nuut???? Sen ymmärrän että köyhien pitää saada toimenpiteitö, joita ei rikas tarvitse yms. Mutta että ulkonäön perusteella jaotellaan ihmisiä, niin huhhuh. Tajusinko oikein, on hieman sekava kartta. Ja Mitähän kovista vihreä oikeustowoke jutussa leikkii, kun pitänyt kiroilla noin suatanasti? Onko laatinut itse ttollokartan kun menee noin tunteisiin? Niin ja minä oon sdp-äänestäjä, en persu, enkä nurmisen kaltainen wokettajamilleniaali, vaan vanhanliiton maalaisjärkinen X-sukupolven edustaja.
Sun kannattaa vaihtaa puoluetta. Demarit ei ole enää entisellään. Minäkin olen hylännyt ne.
Vierailija kirjoitti:
Vilma puhuu ihan asiaa ja arvostan häntä! Tampereella on yhä enemmän nuoria vihaisia naisia jotka ei voi sietää persuja ja monet muutkin valkoiset hetromiehet on siinä ja siinä.
Apua vihaisuuteen saa terapiasta ja lääkkeistä, ei syrjinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaisten fasistien empatiataulukko on puhdasta rasismia, ei mitään muuta!
Persujen vähä-älyisyys on puhdasta matematiikkaa, ei rasismia.
Kun ei muuta osaa, niin sitten solvataan. Tyypillistä.
Jos Ilmari irtisanoisi lisää ihmisiä niin Hamasille olisi varaa lähettää lisää rahaa ja syrjimistaulun voisi rakentaa kalliimmista materiaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eksoottisen ulkonäön tai ransuilun perusteella pitäisi saada parempaa kohtelua kuin nuut???? Sen ymmärrän että köyhien pitää saada toimenpiteitö, joita ei rikas tarvitse yms. Mutta että ulkonäön perusteella jaotellaan ihmisiä, niin huhhuh. Tajusinko oikein, on hieman sekava kartta. Ja Mitähän kovista vihreä oikeustowoke jutussa leikkii, kun pitänyt kiroilla noin suatanasti? Onko laatinut itse ttollokartan kun menee noin tunteisiin? Niin ja minä oon sdp-äänestäjä, en persu, enkä nurmisen kaltainen wokettajamilleniaali, vaan vanhanliiton maalaisjärkinen X-sukupolven edustaja.
Sun kannattaa vaihtaa puoluetta. Demarit ei ole enää entisellään. Minäkin olen hylännyt ne.
Vaihtaa mihin, oikeistoon vai, en ikinä. Puolue muuttuu kannattajiensa mukana, kyllä sdp:dsä on yhä enemmän minunkaltaisia tavisjunttia äänestäjinä, kuin wokettavia hipsreteitä. En edes ymmärrä miksi joku akateeminen hipsteri helsingin kalliosta valitsisi sdp:n, tehdaskylien työväenpuolueen. Vihreitähän ne äänestää tai woken valtaamaa vas. Liittoa. SDP on edelleen ihan järjellisten tavisten puolue, ei se muuten oliskaan suurin.
Vierailija kirjoitti:
Vilma puhuu ihan asiaa ja arvostan häntä! Tampereella on yhä enemmän nuoria vihaisia naisia jotka ei voi sietää persuja ja monet muutkin valkoiset hetromiehet on siinä ja siinä.
Vasvihr yrittää niputtaa monimutkaisia asioita yhteen sanaan, persut. Nuoret vihaiset naiset ei ymmärrä koko asiasta pskaakaan.
Woke taulukko menee vielä jatkovalmisteluun,onko siis vielä hylätty?Kuinka tämmösiä woke taulukkoja edes sallitaan?Amerikassa woke huuma jo vähentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa fasismia al la vasemmisto.
Muistaako vasemmistolaiset fasistit mitä Euroopassa tapahtui kun viimeksi rotuerottelu oli normaalia? Jep, teidän vasemmistolaisten antisemitismi näkyy.
Toi räkyttävä vihreä kiroilija on kyllä OIKEISTOWOKETTAJA.
Millonhan tämä menee jakeluun, että vihreet ei oo vasureita nähnretkään, täysin kokoomuksen puistosiipi. Oletteko joskus nähneet vihreetä työläistä? Niin, en minäkään. Talousasioissakin ovat rikkaiden puolella. Liberaali hörhöily ei tarkota vasuriutta, ääriliberaaleja on Suomessa enemmän oikeistossa kuin vasemmistossa, kun laskee Rkp:n, vihreät ja osan kokoomuksesta yhteen. Sdp:ssä ääriliberaaleja ei ole Marinin jälkeen juuri ollenkaan bile-ilmaria lukuunottamatta, ja vasurien ääriliberaalien määrä ei ylitä millään oikeiston ääriliberaalien määrää, koska edes VL ei ole kokonaan ääriliberaalien käsissä, kuten taas Vihreät ovat.
Suomen perustuslaki sanoo, että ihmisiä ei voi laittaa järjestykseen rodun perusteella.
Silti vasemmistolaiset yrittää tuolla rotutaulukolla rikkoa Suomen lakeja. Mutta miksi? Onko vasemmistolaisilla suunnitelma valkoisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaisten fasistien empatiataulukko on puhdasta rasismia, ei mitään muuta!
Joillakin on sentään moraalitajuakin vielä.
Joku raja!
Vierailija kirjoitti:
Persut tekevät poliittista teatteria ja pelleilyä??? Kuka yllättyi?
Eivät laatineet taulukkoa, missä ihmisiä jaetaan ihonvärin mukaan eri ryhmiin, vaan se oli kyllä vasemmiston tekemä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa fasismia al la vasemmisto.
Muistaako vasemmistolaiset fasistit mitä Euroopassa tapahtui kun viimeksi rotuerottelu oli normaalia? Jep, teidän vasemmistolaisten antisemitismi näkyy.
Toi räkyttävä vihreä kiroilija on kyllä OIKEISTOWOKETTAJA.
Millonhan tämä menee jakeluun, että vihreet ei oo vasureita nähnretkään, täysin kokoomuksen puistosiipi. Oletteko joskus nähneet vihreetä työläistä? Niin, en minäkään. Talousasioissakin ovat rikkaiden puolella. Liberaali hörhöily ei tarkota vasuriutta, ääriliberaaleja on Suomessa enemmän oikeistossa kuin vasemmistossa, kun laskee Rkp:n, vihreät ja osan kokoomuksesta yhteen. Sdp:ssä ääriliberaaleja ei ole Marinin jälkeen juuri ollenkaan bile-ilmaria lukuunottamatta, ja vasurien ääriliberaalien määrä ei ylitä millään oikeiston ääriliberaalien määrää, koska edes VL ei ole kokonaan ääriliberaalien k
Hyvin tiivistetty.
Tämä infopaketti jakoon
woketaulun sijasta.
Tuollainen taulukko virkailijoiden, lääkärien yms. ajattelun työkalunahan olisi kontraproduktiivinen eli toimisi tarkoitustaan vastaan, koska se ohjaisi olettamaan että vaikkapa hoikalla valkoihoisella omistusasunnossa asuvalla jne. ei ole haavoittuvuuksia ja siten erityistä tarvetta palveluille.
Näinhän ei missään nimessä ole. Ts. taulukko vahvistaisi stereotypioita.
Miksi emme voisi vain lähteä siitä että kaikki ihmiset, kaikki yksilöt, tulee kohdata myönteisesti ja tarpeita kuunnellen?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Woke taulukko menee vielä jatkovalmisteluun,onko siis vielä hylätty?Kuinka tämmösiä woke taulukkoja edes sallitaan?Amerikassa woke huuma jo vähentynyt.
Ei ole hylätty ainakaan aamulehden mukaan, vaan vaatii kuulemma lähinnä erilaisia sanavalintoja
Ameriikoissa Trump ei olisi koskaan päässyt valtaan, jos siellä demokraatit eivät olisi syyllistyneet samanlaiseen sontaan kuin Tampereen vasemmisto-valtuusto nyt on tekemässä
Vierailija kirjoitti:
Tuo ohjetaulukko on rakenteellisen rasismin peruskuva, jossa oletetaan esim. ihonvärin perusteella, että joku on reppana
Jep. Ja sitten minä, reppana valkoinen heteromies kenellä on psyyken oireilua, on mukamas etuoikeutettu.
Voiko ihanampaa naista olla kuin Yumini/Sayakani? <333333333
Vierailija kirjoitti:
EU-federaatiohanke tätä ajaa. Sieltä painostetaan ellei pakoteta yhtenäistä ideologiaa koko Eurooppaan millä selittyy myös ps:n kompromissit vaikka mm:n suhteen.
Kun ymmärtää isomman kuvan niin voi alkaa tajuta mitä varten muutama pienpuolue on olemassa ja mitä suvereeni valtio tarkoittaa omine rahoineen. Tai miksi politiikka tuntuu niin falskilta nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaa mihin, oikeistoon vai, en ikinä. Puolue muutt
Juuri näin. Kokoomus ja persuthan tätä harrastaa vaalien alla, että puheissa demarit ja vihreet olisi muka jotain samaa hörhöporukkaa, voi luoja kuinka pihalla sitä oikein voidaan olla. SDP ja vihreät on täysin toistensa vastakohtia. Kokoomus ja vihreät taas hyvin samanlaista väkeä ja agendaa täynnä.