Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko kaupassa kassan luona olevia tuotteita kuten suklaapatukoita, limppareita, purkkaa, jne?

Vierailija
19.01.2026 |

Ostatteko kaupassa kassan luona olevia tuotteita kuten suklaapatukoita, limppareita, purkkaa, nenäliinoja jne?

Tuli mieleen, kun nappasin tänään kassajonossa odotellessani suklaapatukan, jota en ollut ennen maistanut, siitä kassan luona olevasta hyllystä jossa on kaikenlaista pastillia ja patukkaa. Niin kuinka usein te ostatte herkkuja tai jotain tulitikkuja, nenäliinoja tms mitä ikinä kassojen luona onkaan myynnissä ja mitä yleensä tarttuu mukaan? Itselläni satunnaisesti juuri joku suklaapatukka lähtee siitä mukaan. 

Kiinnostaa tietää millaista tuotetta sieltä tarttuu muille mukaan vai ettekö koskaan osta kassan lähettyviltä mitään? 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tartu niistä mitään mukaan koska ovat huomattavasti kalliimpia kuin oikealla karkkiosastolla.

Kyllä ne on ihan saman hintaisia kuin oikealla paikalla olevat, niissä on nimittäin ihan sama ean-koodi joten ei voi olla eri hintaa. Käy vaikka katsomassa.

Vierailija
42/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ostan pussitolkulla irtokarkkeja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin. Viimeksi ostin tulitikkuja ja ne oli mulla ostoslistassa. Noudatan listaani melko orjallisesti koska mulla on tiukka säästökuuri menossa (tiedätte miksi. Se loppuu vasta kun Orpon hallitus eroaa).

Mihin käytät tulitikkuja? 

Mihinköhän niitä käytetään....

Tuhopolttoja on Turussa ollut viime aikoina. Et kai ole turkulainen?

Sinulla ei ainakaan sytytä.....

Kyllä sytyttää. Keittiössä on puulla lämmitettävä hella ja tulitikkuaski tulen sytyttämiseen.  Kaapissa varalla useita tulitikkupuntteja!

Vierailija
44/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten ostin Mustangin torchisytkän yhden liikkeen kassahyllyltä, sitä ennen syksyllä Extra-purukumitarjouksen toisesta liikkeestä. Ei nyt tule muuta mieleen lähiajoilta, jossei aivan vuosikausia vanhoihin juttuihin mennä.

Vierailija
45/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ostin joskus pieniä vichypulloja.  Mitään karkkia en osta kun en muutenkaan mitää sellaista syö.  

Vierailija
46/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin. Viimeksi ostin tulitikkuja ja ne oli mulla ostoslistassa. Noudatan listaani melko orjallisesti koska mulla on tiukka säästökuuri menossa (tiedätte miksi. Se loppuu vasta kun Orpon hallitus eroaa).

Tupakan sytyttämiseen, kynttilän sytyttämiseen, takkatulen sytyttämiseen, nuotion sytyttämiseen, tuhopolttoon, vai pidätkö tulitikkua suussasi, kuten joillakin on tapana?

Vierailija
47/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä naurahdin  tuolle kysymykselle, että mihin käytetään tulitikkuja. Meillä laitetaan sytykkeitä ja puita saunan uuniin ja sytytetään ne tulitikuilla . esimerkiksi tuohon.eri.

Vierailija
48/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen marketin kassalla töissä. Kassatuotteita ostaa noin 20% asiakkaista ja muovikasseja ostaa suunnilleen joka toinen, mikä on ihan älytöntä kun 4 muovikassin hinnalla saisi jo ison kestokassin.

Teillä on valittu huonot kassatuotteet, mikäli vain 20% asiakkaista niitä ostaa. 

Vierailija
49/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro, kerro, kerro jo. En jaksa enää odottaa vastaustasi!

Vierailija
50/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan Mynthonia kassalta. 

Minäkin niitä kovia askia, kun sattuu halvempia. Eri kaupoissa rasian hinta 1.65€  - 2.35€

Sitä saisi olla kassalla ja jotain pikku suklaapatukoita.

Vierailija
51/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakan sytyttämiseen, kynttilän sytyttämiseen, takkatulen sytyttämiseen, nuotion sytyttämiseen, tuhopolttoon, vai pidätkö tulitikkua suussasi, kuten joillakin on tapana?

Sinun tavat eivät ole siirtyneet vielä meille. 

Vierailija
52/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä naurahdin  tuolle kysymykselle, että mihin käytetään tulitikkuja. Meillä laitetaan sytykkeitä ja puita saunan uuniin ja sytytetään ne tulitikuilla . esimerkiksi tuohon.eri.

Jos asuu täysin sähköllä varustetussa talossa, ei tupakoi eikä polta kynttilöitä, niin mihin niitä tarvitaan? Tupakan ja kynttilätkin saa tarpeen vaatiessa sytytetyksi sytkärillä.

Vierailija
53/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla pitäisi olla kananunat vakkarina kun joka kaupassa niitä saa etsiä hikihatussa. 

Vierailija
54/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purukumin ja sukulaatin korvikkeena

Vierailija
55/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro, kerro, kerro jo. En jaksa enää odottaa vastaustasi!

Trollilla on aikaa odottaa.....

Vierailija
56/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen marketin kassalla töissä. Kassatuotteita ostaa noin 20% asiakkaista ja muovikasseja ostaa suunnilleen joka toinen, mikä on ihan älytöntä kun 4 muovikassin hinnalla saisi jo ison kestokassin.

Teillä on valittu huonot kassatuotteet, mikäli vain 20% asiakkaista niitä ostaa. 

Kiinnitin samaan huomiota. Kaupan paras myyntipaikka ja vain joka viides ostaa. 

Vierailija
57/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kaupustelijat kuvittelevat että jonottavat ostavat minä sekoitan heidän hyllyjään tua tonne ja nämä tuonne jonottaessa pystyy sekoittamaan monia valikoimia. 

Vierailija
58/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin samaan huomiota. Kaupan paras myyntipaikka ja vain joka viides ostaa. 

Eihän se ole kaupan paras myynti paikka. Kassalla ihmiset keskittyy jo ihan muuhun kuin ostamiseen, hihnalle kamat ja maksuväline esille ja ulos. Tuossa kohtaa on luntti jo luettu ja ostettavaa ei ole. Eikä herätteitä osta kuin aika harvat,ehkä juuri tuo 20% asiakkaista vaikka kauppiaat muuta luulee 

Vierailija
59/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus otan Dracula salmiakkia pussin, kun sitä ei muualla karkkihyllyillä ole.

Vierailija
60/65 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xylitol purkkaa ja pastilleja ainakin olen joskus ostanut. Silloin kun siinä joutuu jonottamaan ja odottelemaan vuoroaan, ehtii tietenkin katselemaan ja joskus saattaa sitten muistaa vaikkapa, että purkat on vähissä, otanpa tosta mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi